09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
صابون درمان کهیر پوستی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

صابون درمان کهیر پوستی

کهیر ، جوش های خارش دار و بزرگی هستند که روی پوست یافت می شوند. آنها معمولاً قرمز، صورتی یا آبکی هستند و بعضی اوقات باعث لک و صدمه پوستی می شوند. در اکثر موارد، کهیر در اثر واکنش آلرژیک به یک دارو یا مواد غذایی یا واکنش به یک ماده تحریک کننده در پوست ایجاد می شود.
در بسیاری از موارد، کهیر یک مشکل حاد (موقتی) است که ممکن است با داروهای آلرژی کاهش یابد. بیشتر بثورات به خودی خود از بین می روند. با این حال، موارد مزمن ممکن است نیاز به درمان باشد.
کهیر معمولاً در اثر واکنش آلرژیک به چیزی که با آن مواجه شده اید یا بلعیده شده است ایجاد می شود. هنگامی که یک واکنش آلرژیک دارید، بدن شما شروع به ترشح هیستامین ها به خون شما می کند. هیستامین ها مواد شیمیایی هستند که بدن شما در تلاش برای دفاع از خود در برابر عفونت و سایر متجاوزین خارجی تولید می کند. متأسفانه در برخی افراد، هیستامین ها می توانند باعث تورم، خارش و بسیاری از علائمی شوند که بصورت کهیر تجربه می شود. از نظر آلرژن ها، کهیر می تواند در عواملی مانند گرده، داروها، مواد غذایی، شوره حیوانات و نیش حشرات ایجاد شود.

» انواع کهیر
شایعترین علل کهیر واکنشهای آلرژیک است. اینها ممکن است در اثر هرگونه آلرژی زا که ممکن است به آن حساس باشید ایجاد شود، از جمله:
– غذاها (مانند آجیل ، شیر و تخم مرغ)
– غذای حیوان خانگی
– گرده
– غبار
– نیش حشرات
– داروها (در درجه اول آنتی بیوتیک ها ، داروهای سرطانی و ایبوپروفن)
– موارد خفیف کهیر ناشی از آلرژی به طور معمول با داروهای حساسیت طولانی مدت یا کوتاه مدت و جلوگیری از تحریک درمان می شود.

» آنافیلاکسی
آنافیلاکسی یک واکنش آلرژیک شدید و تهدید کننده زندگی است. در این شرایط ، کهیر معمولاً با مشکلات تنفسی ، تهوع یا استفراغ ، تورم شدید و سرگیجه همراه است.

» کهیر مزمن
کهیر مزمن موارد در حال انجام است که لزوماً دلیل مشخصی ندارند. همچنین کهیر مزمن نامیده می شود، این بیماری با کهیرهای مکرر مشخص می شود که می تواند در سبک زندگی شما اختلال ایجاد کند. طبق کلینیک مایو ، این موارد می تواند بین شش هفته تا چند ماه یا سال دوام داشته باشد.
ممکن است در صورت وجود جوش هایی که ظرف شش هفته از بین نمی روند، به کهیر مزمن شک کنید. در حالی که تهدید کننده زندگی نیست، این شکل کهیر می تواند ناراحت کننده و درمان آن دشوار باشد. آنها همچنین ممکن است علامتی از یک مشکل اساسی برای سلامتی باشند ، مانند:

– بیماری سلیاک
– لوپوس
– دیابت نوع ۱
– روماتیسم مفصلی
– بیماری تیرویید
– درماتوگرافی

» کهیر ناشی از دما
بعضی اوقات تغییرات دما می تواند باعث ایجاد کهیر در افرادی شود که نسبت به چنین تغییراتی حساس هستند. کهیر ناشی از سرما ممکن است در اثر آب سرد یا قرار گرفتن در معرض هوا رخ دهد، در حالی که گرما بدن از فعالیت بدنی ممکن است باعث کهیر ناشی از ورزش شود. قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا تختخواب برنزه نیز ممکن است در بعضی از افراد کهیر خورشیدی به وجود آورد.

» کهیر ناشی از عفونت
هر دو عفونت ویروسی و باکتریایی می توانند باعث کهیر شوند. عفونتهای باکتریایی متداول باعث کهیر شامل عفونت ادراری و گلو استرپت می شود. ویروس هایی که باعث ایجاد مونونوکلئوز عفونی ، هپاتیت و سرماخوردگی می شوند اغلب باعث بروز کهیر می شوند.

» درمان کهیر
در بیشتر موراد کهیر براحتی با مراقبت های ساده درمان می شود اگر طول درمان کهیر به بیش از ۶ هفته طول بکشد به پزشک مراجعه کنید. برای درمان کهیر موارد زیر را میتوانید انجام دهید:

– مصرف آنتی هیستامین ها ، مانند دیفن هیدرامین یا ستیریزین(بهتر هست پزشک تجویز کند)
– جلوگیری از تحریک منطقه
– اجتناب از آب گرم ، که ممکن است کهیر را تشدید کند
– شستشوی بدن با شوینده حاوی سولفور و گوگرد

در زیر یک شوینده حاوی سولفور و گوگرد توصیه می شود.

صابون ضدعرق لیلاک بلژیک

– درمان خارش و سوزش پوست
– حاوی TCC و سولفور
– ضد جوشهای مقاوم به درمان بدنی
– درمان حساسیت و کهیر پوستی
– حفظ شادابی و رطوبت و لطافت پوست
– ایده ال برای پوستهای حساس
– مناسب برای شستشوی روزانه
– رطوبت رسانی برای پوست و شادابی آن
– مناسب برای پوستهای حساس
– دارای مجوزبهداشتی ۵۸۲۳۶۵۸۴۹۵۵۹۳۶۵۷

نحوه استفاده: روزانه با کف صابون بدنتان را شستشو بدید.

» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید صابون ضدکهیر لیلاک اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید