09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
صابون ضد جوش پوست چرب
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

صابون ضد جوش پوست چرب

اکثر افرادی که پوستشان چرب هست معمولا جوش زیاد میزنند. برای درمان جوش پوست چرب باید از شوینده هایی استفاده کنیم که چربی پوست را تنظیم کند. هرچقدر پوست چرب باشد منافذ پوست باز می شود و این باز شدن منافذ باعث جذب بیشتر باکتری های جوش زا می شود.
چربی پوست گرد و غبار را به خود جذب کرده و این عمل خودش باکتری های جوش زا را جذب کرده و بمرور زمان در منافذ باز پوست رخنه کرده و باعث ایجاد جوش می شود.
روغن های تولید شده توسط بدن به سلامت پوست کمک می کنند. روغن اضافی می تواند منجر به ایجاد لکه و شعله ور شدن آکنه شود. آندره کامبیو ، دکتر ، مدیر پزشکی پوست پوست Cambio در کیپ مرجان ، فلوریدا ، می گوید: خوشبختانه روش های زیادی برای کاهش چربی وجود دارد.

متخصصان پوست موافقند که موثرترین روش برای کنترل پوست چرب، پاک کردن صورت در صبح و شب است. همیشه از یک پاک کننده ملایم استفاده کنید زیرا صابون های خشن می توانند باعث افزایش تولید چربی در پوست شوند. همچنین مواظب حوله هایتان باشید. حوله های خشن در واقع می تواند ترشح روغن بیشتری را تحریک کند.

میزان چرب بودن پوست شما می تواند فصل به فصل، هفته به هفته، حتی روز به روز متفاوت باشد. تولید روغن تحت تأثیر هورمون ها، تحت تأثیر خلق و خو و حتی هوا قرار می گیرد. به عنوان مثال، برخی از افراد فقط در تابستان هنگام تعریق با پوست چرب مشکل دارند. مهم است که از نحوه تغییر پوست خود آگاهی داشته باشید تا بتوانید رژیم خود را متناسب با آن تنظیم کنید.

پیشنهاد: برای مشاهده صابون های ضدجوش اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید