09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
صابون ضد لک و روشن کننده
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

صابون ضد لک و روشن کننده

 

یکی از علل مراجعه افراد به خصوص خانم ها وجودلک های قهوه ای به نام ملاسما یا کلوآسما است این لک ها بیشتر در قسمت پیشانی، گونه، چانه و بینی دیده می شود. گرچه این مسئله فقط از نظر زیبایی اهمیت دارد، ولی با توجه به تأثیرات روانی ، اجتماعی و اقتصادی آن و نیز افزایش آگاهی مردم نسبت به مسائل پوستی، نمی توان به سادگی از آن گذشت.

اکثر بیماران علت ایجاد لک خود را  ناشی از مصرف قرص های باردای و اولین دوران بارداری همچنین تغییر شرایط اب و هوایی به علت مسافرت می دانند . نتیجه تحقیقات نشان می‌دهد نور آفتاب، حاملگی، سابقه فامیلی مثبت، مصرف بعضی داروها و گاهی داروهای ضدبارداری، اختلالات هورمونی به خصوص کم‌کاری یا پرکاری تیروئید، بعضی مواد شیمیایی موجود در محیط شغلی و تحریکات مزمن و طولانی‌مدت که ناشی از خاراندن یا دست کشیدن مستمر و مداوم به صورت است، از مهم‌ترین علل بروز ملاسما در صورت است .

انواع لک

۱ ) لک سطحی : در این نوع معمولا رنگدانه ها در قسمت سطحی پوست افزایش می یابند و خیلی سریع تر درمان می شوند .

۲ ) لک عمقی : به رنگ آبی مایل به خاکستری دیده می شود در این نوع از لک ها رنگدانه در قسمت  زیرین و لایه ی سوم پوستی تجمع پیدا می کنند و معمولا مقاوم به درمان هستند .

اما سوالی که اکثر بیماران می پرسند این هست که آیا لک ها به طور کامل درمان می شوند یا نه ؟

در پاسخ باید گفت که اگر عوامل ایجادکننده و تشدیدکننده را کنترل کنید و در مصرف کرم‌ها و ضد آفتاب کوشا باشید مطمئن باشید درمان می شوید سعی کنید از کرم های حاوی هیدروکینون و کرم های ترکیبی دست ساز جدا خودداری کنید .

به همین لحاظ در گام ‌دوم بررسی سوابق فامیلی، آزمایشات هورمونی، داروهای مصرفی، میزان تماس با نور آفتاب و شرایط محیط شغلی از نظر وجود عوامل تشدیدکننده ملاسما مانند مواد شیمیایی یا نور صفحه کامپیوتر و نور مهتابی به خصوص در طول شب مهم هستند، زیرا با دانستن علل و سپس حذف یا تعدیل آنها می‌توانیم به طور چشمگیری از پیشرفت ملاسما جلوگیری کنیم.

نکته اساسی

باید تاکید کنیم که روش‌های درمانی پیلینگ و لیزر معجزه نمی کنند و چنین درمان هایی پیشنهاد نخست ما نیست، زیرا با این‌گونه روش‌ها در مواردی نه ‌تنها درمانی ‌صورت نمی گیرد، بلکه موجب تشدید بیماری شده‌ و در شرایطی نیز پس از بهبودی، به علت مواجهه با نور خورشید یا عوامل تشدیدکننده در کمتر از یک ‌سال لک ها عود می کنند و این یعنی اتلاف وقت و هزینه.

بنابراین شایدشما هم از آن دسته ای افراد هستید که مرتبا در صدد رفع لکه های قهوه ای و جای جوشهای صورت بر آمده اید و به نتیجه ای که می خواستید نرسیدید این بار راه درمانی ساده ای که تنها با استفاده از سالمترین، موثرترین و طبیعی ترین مواد انجام می شود را نیز امتحان کنید، شرط تاثیر گذاری و به نتیجه رسیدن درست آن مراقبت و انجام این کار تا چهل روز و به طور مرتب است.


برای دیدن محصولات ضد لک و خرید اینجا را کلیک کنید.

صابون روشن کننده صورت,صابون روشن کننده پوست,صابون روشن کننده گل سیتو,صابون روشن کننده بدن,صابون روشن کننده اریکه,صابون روشن کننده پوست بدن,صابون روشن کننده فیس دوکس,صابون روشن کننده و ضد لک,صابون روشن كننده,صابون ضد لک قوی,صابون ضد لک rasoul,صابون ضد لک و روشن کننده,,صابون ضد لک صورت,صابون ضد لک و جوش,صابون ضد لک گیاهی,صابون ضد لک اریکه,صابون ضد لک کوسه,صابون ضد لک وضد جوش,صابون ضد لک بدن,درمان لك ملاسما,درمان لکه ملاسما,درمان لک های ملاسما,درمان لک صورت ملاسما,درمان قطعی لک ملاسما,درمان گیاهی لک ملاسما

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید