09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
صابون ضد لک گیاهی شیرین بیان
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

صابون ضد لک گیاهی شیرین بیان

رنگ پوست به هیچ وجه ، معیار مناسبی برای اندازه گیری زیبایی نیست. اما هنگامی که به مرز ۲۰ سالگی میرسید، متوجه میشوید که پوستتان در حال تغییراتی است.رنگ دانه ها ، لکه های تیره ولک ها شروع به ظاهر شدن میکند. و به نظر میرسد که قصد ماندن دارد. در چنین مواردی هر چه زودتر اقدام کنید بهتر است.

تاثیرات شیرین بیان بر روی پوست

یکی از قدیمی ترین درمان ها برای مقابله با لک صورت، استفاده از شیرین بیان است. هرچند بسیاری از افراد شیرین بیان را به عنوان ماده ای دارویی برای درمان مشکلات گوارشی می شناسند، اما تاثیر این ماده بر پوست صورت نیز مشخص است. از دیرباز نیز در طب سنتی برای درمان لک صورت و همچنین روشن تر کردن پوست، از شیرین بیان استفاده شده است.
شیرین بیان یک گیاه عمومی است که در سراسر جهان می توان به آن دسترسی داشت.به همین علت است که تحقیقات وسیعی دربهترین آزمایشگاه های دنیا در مورد این گیاه به عمل آمده است. همانطور که گفته شد معروف ترین خاصیت شیرین بیان، کاربرد آن در بهبود عملکرد سیستم گوارشی است؛ اما یکی از خواص مهم این گیاه، کاربرد آن در درمان بیماری های پوستی به ویژه لک صورت است.
ماده موثری که درشیرین بیان وجود دارد و باعث می شود تا این ماده بر روی لک صورت تاثیر داشته باشد،فلاونوئید است.این ماده فعال با توجه به ویژگی های ساختاری خود باعث می شود تا ملانین در سطح پوست گسترده شود. پراکنده شدن ملانین نتیجه ای جز روشن شدن پوست و از بین رفتن لک صورت ندارد.
طبق نتایج بدست آمده، عصاره گیاه شیرین بیان به منظور درمان بیماری های پوستی بسیار مفید و قابل استفاده است. از نظر طب سنتی ایران، استفاده از شیرین بیان بی خطرترین راهکار برای درمان لک صورت است. عصاره شیرین بیان دارای موادی است که به عنوان پاک کننده پوست و همچنین شفاف کننده پوست تاثیر دارند و به همین علت در روند درمان لک و کک پوست ایفای نقش می کند

ماساژ صورت با عصاره شیرین بیان یکی از مفیدترین و پرکاربرد‌ترین عصاره‌های گیاهی در تهیه محصولات آرایشی و بهداشتی است. بسیاری از محصولات برطرف‌کننده لک‌های پوستی از عصاره یا اسانس شیرین بیان در ترکیب خود استفاده می‌کنند زیرا این ترکیب یکی از مناسب‌ترین ترکیب‌های شفاف‌کننده و یک مرطوب‌‌کننده پوست است. درصورتی که به عصاره این گیاه دسترسی دارید می‌توانید یک روز در میان صورت و گردن خود را به‌طور کامل با عصاره شیرین بیان نرم و آرام ماساژ دهید. این ماساژ به شما کمک می‌کند تا علاوه بر یک دست شدن رنگ پوست‌تان عضلات صورت‌تان نیز فرم مناسبی به دست آورند.

یکی از بهترین و بی عارضه ترین محصول جهانی پن شوینده ضدلک و روشن کننده شیرین بیان لیلاک بلژیک هست

صابون شیرین بیان

– فاقد مواد صابونی
– ضد لک و روشن کننده پوست
– حاوی A.H.A و آربوتین، شیرین بیان، بری بری و توت سفید
– حفظ شادابی و رطوبت و لطافت پوست
– روشن کننده عالی پوست بدون تحریک و قرمزی پوست
– مناسب برای شستشوی روزانه
– مناسب برای درمان و جلوگیری از لک آفتاب، بارداری و قهوه ایی
– درمان افتاب سوختگی
– مکمل عالی برای درمان لک
– رطوبت رسانی برای پوست و شادابی آن
– مناسب انواع پوست ها حتی برای پوست های حساس و خشک
– فاقد صابون، پارابن، رنگ و عطر
– دارای مجوز بهداشتی ۱۲۰۱۷۰۹۶۰۸۴۰۸۴۸۷

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

صابون ضد لک گیاهی,صابون ضد لک صورت,صابون ضد لک و روشن کننده,صابون ضد لک لیلاک بلژیک,صابون ضد لک شیرین بیان,صابون ضد لک ولایه بردار,قویترین صابون ضد لک,صابون ضد لک جوش,صابون ضد لک جای جوش,صابون ضد لک ضد جوش,صابون ضد لک و جوش,صابون ضد لک خاویار,صابون ضد لک خرچنگ,قیمت صابون ضد لک شیرین بیان ویکتوریا,صابون ضد لک صورت گیاهی,صابون روشن کننده و ضد لک صورت,,صابون ضد لک وروشن کننده,صابون ضد لک و کک مک,صابون ضد لک لیلاک,صابون ضد لک ملاسما,معرفی بهترین صابون ضد لک

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید