09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
صابون ضد چروک و جوان کننده
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

صابون ضد چروک و جوان کننده

پوست ما نیاز به توجه زیادی دارد تا جوان، سفت تر بماند. جوانسازی پوست صورت کار ساده ای نیست و شما نمی توانید روند طبیعی پیری را متوقف کنید، اما می توانید با کم کردن چین و چروک و کم کردن سرعت تشکیل چروک های جدید با آن مقابله کنید.
یکی از بهترین راه های جوان ماندن صورت استفاده از روغن ارگان هست ، این روغن که سرشار است از آنتی‌اکسیدان‌های مختلف و اسید های چرب ضروری، خواص ترمیم‌کننده‌ی بی‌نظیری دارد. شما میتوانید با استفاده از صابون حاوی ارگان روزانه چندین نویت بدون عارضه پوست خود را شستشو دهید چون سطح هشدار‌دهنده و رو به افزایش آلودگی و اشعه‌ی مضر خورشید، آسیب زیادی به پوست ما می‌رسانند. در نتیجه پوست‌مان از رادیکال‌های آزاد پر می‌شود. این رادیکال‌های آزاد رطوبت پوست را کاهش می‌دهند و سبب خشک شدن پوست می‌شوند. همین موضوع از سوی دیگر، سبب پیری زودرس پوست می‌شود. در حالی که ویتامین E در روغن آرگان مانع آسیب ناشی از رادیکال آزاد می‌شود، ساپونین‌های موجود در آن نیز میزان رطوبت پوست را افزایش می‌دهند و کمک می‌کنند که پوست سفتی، کشسانی و درخشش خود را از دست ندهد.
افرادی که درماتیت دارند نمیتوانند با هر شوینده ای پوست خود را تمیز کنند چون درماتیت، یک بیماری شایع پوستی است که خودش را به شکل لکه‌های خارشی و ملتهب روی پوست نشان می‌دهد ، به همین خاطر شوینده حاوی روغن ارگان هم باعث کاهش بیماری درماتیت می شود.
اما، از آنجایی که روغن آرگان به خاطر تاثیر فوق‌العاده‌اش در کاهش خارش و راش پوستی معروف است، می‌تواند گرگرفتگی‌های درماتیت را کاهش دهد یا حتی از بین ببرد من جمله اگزمایی که به خاطر خشک شدن پوست اتفاق می‌افتد. با این وجود شرکت لیلاک بلژیک با تولید پن حاوی ارگان بهتر میتواند نیاز به شستن پوست رو برطرف کند . پن ضدچروک و ضد پیری لیلاک lilac محصول بلژیک حاوی مواد مرطوب کننده مناسب برای پوست های حساس و چروک می باشد. این پن به دلیل دارا بودن ویتامین E ، چای سبز و روغن آرگان باعث درمان چروک ، شفافیت، تغذیه پوست و در نهایت باعث جوان سازی پوست می گردد.

پن ضد چروک ارگان

برخی از خواص پن ضد چروک و ضد پیری آرگان لیلاک:
– فاقد مواد صابونی
– ایده ال برای جواسازی، شفاف کننده و تغذیه عمقی پوست
– ضدپیری قوی، ضدافتادگی پوست
– حاوی ویتامین E، چای سبز و روغن آرگان
– حفظ شادابی و رطوبت و لطافت پوست
– ایده ال برای پوستهای حساس
– مناسب برای شستشوی روزانه
– فاقد صابون و پارابن
– PH نزدیک پوست صورت

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

روغن آرگان,روغن آرگان اصل,روغن آرگان چیست,روغن آرگان برای پوست,روغن ارگان برای چی خوبه,جوانسازی پوست,صابون ضد چروک صورت,,صابون ضد چروک قوی,جوانسازی صورت,جوانسازی پوست دست,جوانسازی دور چشم,,جوانسازی دست,جوانسازی پوست صورت,صابون جوان کننده پوست صورت,صابون جوان کننده پوست,بهترین صابون جوان کننده پوست,بهترین صابون جوان کننده صورت,بهترین صابون جوان کننده,بهترین صابون جوان کننده پوست صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید