09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
صابون لجن دریایی پسوریازیس
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

صابون لجن دریایی پسوریازیس


دریای مرده دریاچه ای با آب نمک است. ویژگی های جغرافیایی دریای مرده – از جمله این واقعیت است که این دریاچه در پایین ترین سطح آب قرار دارد باعث می شود که سیل و گل اطراف آن با ترکیبی منحصر به فرد از مواد معدنی مانند منیزیم ، سدیم و پتاسیم جمع شود.
مردم از گل دریای مرده برای درمان شرایط سلامتی اعم از پسوریازیس گرفته تا کمردرد استفاده می کنند. تحقیقات زیادی ادعا می کند که گل دریای مرده می تواند درد و التهاب را کاهش دهد.

۱- کمک به درمان پسوریازیس
گل دریای مرده را می توان به عنوان یک کمپرس برای درمان پسوریازیس استفاده کرد. محققان یافتند غلظت بالای نمک و سایر ترکیبات شیمیایی موجود در گل می توان برای درمان موثر پسوریازیس استفاده کرد.
استفاده از گل دریای مرده به عنوان یک کمپرس گل در مناطقی که پسوریازیس یا آرتریت پسوریازیس شماست، می تواند علائم را کاهش داده و درد ناشی از التهاب را تسکین دهد. اگر به گل دریای مرده دسترسی نداشته باشید می توانید از شوینده های حاوی گل دریای مرده استفاده کنید.

۲- از بین بردن لایه های مرده پوست
اگر پوست دارای لایه مرده دارید، لجن دریای مرده را امتحان کنید. لجن دریایی مرده برای از بین بردن ناخالصی ها و پوست مرده روی بدن شما موثر است. نمک و منیزیم موجود در آن می تواند باعث کشسانی پوست شود.

۳- درمان جوش
لجن دریایی اثر ضد میکروبی بر روی باکتریهایی که روی پوست انسان زندگی می کنند وجود دارد. از آنجا که رشد زیاد یا وجود برخی از باکتری ها می تواند منجر به آکنه شود، به همین دلیل از زمان کتاب مقدس گلهای دریای مرده برای درمان برک آوت استفاده شده است.
استفاده از گلهای دریای مرده، یا استفاده صابون یا کرم های صورت و لوسیون هایی که حاوی گل دریای مرده است، باعث درمان جوش می شود.
گل دریای مرده جایگزینی برای داروهای تجویزی برای شرایط تشخیصی نیست. اما این یک روش بسیار کم خطر برای درمان برخی از مشکلات پوستی مانند پسوریازیس و جوش پوستی هست.

» در زیر یه نمونه صابون لجن دریایی مرده ساخت بلژیک توصیه می شود.

صابون لجن دریایی

برخی از خواص صابون لجن دریایی لیلاک بلژیک:

– پاکسازی حرفه ایی پوست از چربی و آلودگی های هوا
– مناسب برای درمان انواع جوش پوستی اعم از جوش های غرورجوانی، کیستی، چرکی، عفونی و کومدون ها
– درمان انواع جوش های پوستی
– از بین بردن سلول های مرده
– کمک به رفع ضایعات و التهابات پوستی
– درمان ضایعات پسوریازیس پوستی
– درمان آکنه های تکرار شونده
– غنی از املاح و عناصر دریایی
– کاملا گیاهی-دریایی

» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید صابون لجن دریایی اینجا کلیک نمایید

لجن دریای ارومیه,ماسک لجن دریایی,صابون لجن دریایی,خواص لجن دریایی,صابون لجن دریایی لیلاک,ماسک لجن دریایی نی نی سایت,پن لجن دریایی لیلاک,پن لجن دریایی,فواید لجن دریایی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید