09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
صابون مخصوص پوست اگزما
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

صابون مخصوص پوست اگزما


پوست های خشک یا اگزمایی معمولا دنبال شوینده مناسب برای شستشوی پوست صورت و بدن هستند که در بین شوینده ها، شوینده های حاوی الوورا بهترین انتخاب است چون پوست را بدون اینکه روغنی کنه باعث حفظ رطوبت پوست می شود.
آلوئه ورا شاید یکی از رایج ترین داروهای گیاهی برای مشکلات پوست است. این به این دلیل است که اجزای ژل مانند گیاه شناخته شده است که پوست را از انواع بیماری های جزئی بهبود می بخشد. شما ممکن است در گذشته برای آفتاب سوختگی یا خراشیدگی های کوچک از آلوورا آلوئه استفاده کنید.
با این حال، استفاده از ژل بسیار راحت تر است، مخصوصا در مورد سوختگی و زخم های اضطراری. ژل آلوئه حاوی سایر مواد تشکیل دهنده آرام بخش پوست مانند اکیناسه و اندام فوقانی است.

موراد استفاده از ژل الوورا:

۱٫ برنز
برای سوختگی های جزئی، ژل آلوئه ورا را تا سه بار در روز به منطقه آسیب دیده بمالید. شما همچنین ممکن است برای محافظت نیاز به گاز استریل داشته باشید.

۲٫ آفتاب سوختگی
در حالی که آلوئه ورا کمک می کند تا آفتاب سوختگی را تسکین دهد، پژوهش ها نشان می دهد که این یک راه موثر برای جلوگیری از آفتاب سوختگی نیست بلکه افتاب سوختگی را تسکین می دهد و نمیتواند پیشگیری کند.

۳٫ سایش های کوچک
اگر در پوستتان سایش اتفاق افتاده، می توانید برای درمان سریع احساس درد و احساس سوزش، آلوئه ورا را به منطقه اعمال کنید. سه بار در روز استفاده کنید.

۴٫ بریدن
اگر در پوست شما برش جزئی اتفاق افتاده، ساختار مولکولی الوورا به سرعت زخم را بهبود می بخشد و با بروز کلاژن و مبارزه با باکتری ها، زخم را به حداقل می رساند.

۵٫ پوست خشک
ژل آلوئه ورا به راحتی جذب می شود، و برای پوست چرب مناسب است. با این حال، می تواند به درمان پوست خشک نیز کمک کند. از خود الوورا یا شوینده حاوی الوورا برای رطوبت رسانی به پوست می توایند استفاده کنید.

۶٫ زخم های سرد
بر خلاف زخم ها، زخم های سرد در خارج از دهان شما ایجاد می شود. آلوئه ورا به درمان ویروس تبخال کمک کند، که همچنین علت اصلی زخم های سرد است. مقدار کمی از ژل را به زخم سرد خود بمالید دو بار در روز تا زمانی که از بین برود.

۷٫ اگزما
اثرات مرطوب کننده آلوئه ورا می تواند به درمان خشکی پوست و خارش در ارتباط با اگزما کمک کند. ژل آلوئه ورا همچنین به کاهش درماتیت سبورئیک کمک می کند. در حالی که این شکل چربی اگزما بیشتر در ناحیه پوست سر اتفاق می افتد، همچنین می تواند قسمت هایی از صورت و پشت گوش را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

۸٫ پسوریازیس
همانند اگزما، آلوئه ورا به کاهش التهاب و خارش در پسوریازیس کمک کند. برای بهترین نتایج، ژل آلوئه ورا را دو بار در روز به پوست آسیب دیده بزنید.

۹٫ آکنه التهابی
به علت اثرات ضد التهاب آلوئه ورا، ژل الوورا به درمان علائم التهابی آکنه مانند پودول و گره کمک کند. ژل را با یک ساب پنبه مستقیم به جوش سه بار در روز استفاده کنید.

توجه: از ژل آلوئه ورا بر روی پوست آلوده استفاده نکنید. در حالی که ژل دارای خواص میکروبی است، لایه محافظ آن می تواند روند بهبود را مختل کند و عفونت را بدتر کند. همچنین آلوئه ورا را به صورت خوراکی یا با خوردن آن به طور مستقیم یا به شکل کپسول بی خطر نیست. نه تنها این روش برای پوست شما فایده ایی ندارد، بلکه می تواند اثر ملال آور بر روی معده داشته باشد، که منجر به نشانه های ناراحت کننده گوارشی می شود. هرگز آلوئه ورا را به کودکان ندهید.

به یاد داشته باشید که ژل آلوئه ای ممکن هست بصورت مستقیم برای برخی پوست ها حساسیت زا باشد پس بهتر است آن را در قالب محصول مانند شوینده یا ماسک الوورا استفاده کنید.

 

صابون الوورا الوئه ورا
– حاوی آلوورا، روغن بادام، روغن گندم، گلیسیرین و شی باتر
– ضد قرمزی و التهاب پوستی
– درمان خشکی و اگزمای پوستی
– ایده ال برای پوستهای حساس، خشک، بسیار خشک و چرب دی هیدراته
– بدون مواد روغنی و جوش زا
– مناسب برای شستشوی روزانه
– حفظ PH پوست و دارای ۳۰ درصد مرطوب کنندگی
– رطوبت رسانی برای پوست و شادابی آن
– پاک کننده غیر صابونی
– دارای مجوزبهداشتی ۸۸۳۸۹۲۲۲۲۹۵۲۰۴۷۴
– ساخت بلژیک
– ۱۰۰گرم

» برای مشاهده جزئیات کامل و خرید پن الوورا اینجا کلیک نمایید

صابون مخصوص اگزما,اسم صابون اگزما,صابون فولیکا مخصوص اگزما,صابون گوگرد برای اگزما,صابون گلیسیرین برای اگزما,صابون دیترون ضد اگزما,صابون مناسب پوست اگزمایی,صابون گیاهی برای اگزما,صابون داو برای اگزما,صابون برای اگزما,صابون برای اگزمای دست,صابون مخصوص پوست اگزما,صابون درمان اگزما,صابون مخصوص اگزما دست,صابون گوگرد برای درمان اگزما,صابون ضد اگزما,صابون مخصوص اگزمای دست,صابون گوگرد و اگزما

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید