09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
صاف کردن موهای فرفری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

صاف کردن موهای فرفری

 

کسانی که موهای فر دارند معمولا با مشکلاتی چون خشکی موها، وز و شکنندگی آن مواجه می شوند. علاوه بر این برای زیبا به نظر رسیدن موهای فر مراقبت های خاصی نیاز است.

اگر دقت کنید بیشتر کسانی که موهایشان به طور طبیعی فر است، جلوه و درخشندگی موهای شان کمتر از کسانی است که موهای صاف دارند. برای درخشنده کردن فر موها، مرطوب کردن آن ها با کرم های آبرسان بسیار موثر است، همچنین می توانید پوست کف سر و موها را با مقدار نسبتا زیادی از یک نوع روغن آرگان یا کراتینه ماساژ بدهید .

موهایی که فر طبیعی دارند، خیلی مستعد شکننده‌شدن هستند، گاهی با یک شانه ساده تعداد زیادی از موها می‌شکنند. به همین دلیل این نوع موها برای سالم ماندن نیاز به مکمل پروتئین دارند تا بتوانند خود را ترمیم کنند همچنین یکی دیگر از مشکلاتی که موهای فر دارند، موخوره هست . برای اینکه موخوره را درمان کنیم همچنین موهای فر طبیعی را صاف و نرم کنیم از ماسک کراتینه استفاده کنید .ماسک موی کراتینه را به آرامی روی موها مالیده و از نوک موها تا پوست سر ماساژ دهید. سپس حوله ای را در آب داغ فرو برده و پس از گرفتن آب، حوله را دور موهایتان پیچیده و حدود ۱۰ دقیقه تامل فرمایید. سپس حوله را برداشته و موها را آبکشی کنید. ۲ تا ۳ باز در هفته استفاده کنید.

برای اینکه به راحتی بتوانید موهای فر خود را صاف کنید ما محصولات حاوی کراتین را برای شما پیشنهاد می دهیم و در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.



برای مشاهده محصولات صاف کننده مو اینجا کلیک نمایید


 

محصولات کراتین آگرادو,شامپو کراتین آگرادو,اسپری کراتین مو,ماسک کراتین ,صاف کننده مو دارک,صاف کننده مو ولاستریت,صاف کننده مو لولان,صاف کننده موی سر,صاف کننده موی لولان,صاف کننده مو گلت,صاف کننده مو المنت,صاف کننده مو گیاهی,صاف کننده موی dark and lovely,درمان موهای فر و وز,درمان موهاي فر,درمان موهای فر شده,درمان موهای فر و مجعد,درمان موی فر شده,درمان فری موی سر,درمان خشکی موی فر,درمان ریزش موی فر,صاف كردن موهاي فرفري,صاف كردن موهاي فر

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید