09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
صاف کردن مو با کراتین
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

صاف کردن مو با کراتین

اشتیاق به نرم و صاف کردن موها باعث شده اکثر آقایون و خانم ها اقدام به صاف کردند موهایشان بکنند. کراتین یک پروتئین طبیعی در مو هست وقتی کراتین مو ضعیف و کم می شود، مو حالت وزی، خشک و خشن را بخود میگیرد.

کراتین توسط کراتینوسیت ها (که سلول های زنده ای هستند) ساخته شده و قسمت بزرگی از بدن شامل پوست، مو و ناخن ها را تشکیل می دهد. این سلول ها به آهستگی از بالای غشای پایه به سمت بیرون حرکت می کنند و نهایتا دچار مرگ شده و لایه محافظ را تشکیل می دهند. هزاران هزار سلول کراتینوسیت همه روزه دچار ریزش می شوند و این فرآیند در برخی بیماری ها مانند پسوریازیس تسریع می گردد. آسیب لایه خارجی کراتین می تواند پوست، مو یا ناخن را بیمار و پوسته دار کند.

وقتی فضای خالی بین کوتیکول مو ایجاد می شود این باعث خشکی، شکنندگی و مجعد شدن مو می شود. محصولات صاف کننده مو حاوی کراتین وارد فضاهای خالی کوتیکول مو می شود و آن را پر می کند. کراتینه کردن مو ها، باعث افزایش کراتین مو می شود که همانگونه که در بالا گفته شد کاهش کراتین مو باعث وزی و مجعدی مو می شود.

مراحل ترمیم مو توسط محصولات حاوی کراتین بشکل زیر اتفاق می افتد.

کراتینه مو

بهتر هست از محصولات کراتین چگونه استفاده کنیم:

– کراتین بر روی موهای فر یا وز مالیده می شود و با کشیدن سشوار داغ، جذب مو می شود گرفتن سشوار داغ ممکن هست باعث ریزش مو شود. بهترین روش برای استفاده از محصولات کراتین برایتان توصیه می کنیم تا هم وقت گیر نباشد و هم تاثیری بهتری داشته باشید. بهتر هست موهای خود را با شامپوی مو حاوی کراتین بشویید تا موهایتان آماده کراتیه شدن شود. سپس ماسک موی حاوی کراتین را بر روی ساقه های موهایتان بمالید و با یک نایلون موهایتان را بپوشانید و به استحمام خودتان ادامه بدهید. بعد ۱۰ دقیقه موهایتان را کامل بشورید.

– عمل کراتینه کردن برای موهای رنگ شده و دکلره نیز می تواند انجام شود. برخی از متخصصین پیشنهاد می کنند که کراتینه کردن مو بعد از رنگ کردن انجام شود تا نتیجه بهتری داشته باشد.

– برای تاثیرگذاری بیشتر عمل کراتینه، موهای خود را ۳ تا ۴ روز پس از کراتینه کردن نشویید.

– از شامپوهایی که حاوی کراتین هستند، استفاده کنید.

برای مشاهده محصولات صاف کننده مو اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید