09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
صاف کردن مو بدون حرارت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

صاف کردن مو بدون حرارت

داشتن موهای براق، صاف و سالم به نظر می رسد مانند حل معادله ریاضی دشوار است. استفاده از ابزارهای صاف کننده مانند سشوارها ، صاف کننده های سرامیکی و آیرونینگ های گرم باعث آسیب های شدید می شوند که حتی موهای بسیار نرم را خشک و کسل می کند.

» نکاتی در مورد داشتن موهای صاف و بدون استفاده از حرارت:
ترفندهایی وجود دارد که می توانید بدون حرارات یا سوزاندن موهای خود صاف کنید. بیشتر این ترفندها برای افرادی که موهای ریز دارند و موج کمی دارند، بهتر کار می کنند.

۱- با هوای سرد خشک کنید
اگر قبلاً از طریق “حرارت شدید” موهای صاف و براق خود را به دست آورده اید، می توانید روش خود را کمی با هوای سرد تغییر دهید. بعد از اینکه اجازه دهید موهایتان تقریباً با دمای اتاق خشک شوند بعد موهای خود را طبق معمول تقسیم کنید. با استفاده از تنظیمات “خنک” روی سشوار، مطمئن شوید که سشوار شما به طور مداوم از ریشه به نوک در حرکت است. سشوار را در حین خشک کردن حدود شش اینچ از موهای خود دور نگه دارید. این روش نباید به طرز چشمگیری طولانی مدت طول بکشد بعد از خشک کردن از سرم یا ماسک بدون ابکشی استفاده کنید.

۲- موهای خود را بپوشید
پیچیدن مو یکی از روشهای پر طرفدار برای بدست آوردن موهای صاف بدون داشتن گرمای سشوار است، اما همه نمی دانند چگونه به طور موثری این کار را انجام دهند. موهای مرطوب خود را در یک حوله بپیچید تا بمرور با گرمای خود پوست سر این صافی ایجاد شود این معمولا ممکن است یک ساعت طول بکشد.

۳- از محصولاتی به منظور صاف کردن مو استفاده کنید
شامپو، نرم کننده مو، ماسک مو داخل حموم می تواند بطور قابل توجهی کوتیکول موهای شما را ترمیم کند. این نوع محصولات بمرور موها را صاف و نرم می کند.
شما می توانید موهای خود را با ماسک مو صاف کنید تا جلوه ای درخشان تر و شاداب تر داشته باشید. ماسک های مو برای بازگرداندن پروتئین به مو می تواند باعث شود موهای مجعد باز و صاف شوند.

۴- استفاده از روغن گرم
قبل از حمام روغن هایی مانند کرچک، آووکادو را کمی گرم کرده برروی ساقه مو مالیده سپس حوله گرم شده توسط اب داغ را دور سر پیچیده و نیم ساعت صبر کنید سپس موهای خود را با شامپو ملایم بشورید.

» برای مشاهده محصولات صاف کننده مو اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید