09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
ضدافتاب مخصوص بارداری و شیردهی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ضدافتاب مخصوص بارداری و شیردهی


دوران بارداری و شیردهی یکی از دوران حساس زندگی هست. در این دوران باید در انتخاب هر نوع کرمی دقت داشته باشید. دوران بارداری هورمون های لک زا در بدن معمولا زیاد ترشح می شود و همین امر معمولا به تولید ملانین بیشتر در سطح پوست می شود. وقتی ملانین پوست زیاد ترشح می شود با برخورد نورافتاب احتمال لک شدن این نواحی از پوست بالا می رود. برای جلوگیری از این کار باید ضدافتاب های مخصوص دوران بارداری استفاده شود.
در دوران بارداری بهتر است سراغ ضدافتاب های شیمیایی نروید تا مواد شیمیایی کمتری جذب پوستتان شود و در نتیجه خطر کمتری هم متوجه جنین تان شود. بهترین انتخاب، ضدافتاب های فیزیکی هست که کمتر جذب پوست می شوندو با فیلترهای فیزیکی درون خود از پوست شما در برابر آفتاب محافظت می کنند.
مادر باردار بیشتر مستعد بروز لک است. در دوران باردای به هیچ عنوان جهت جلوگیری یا درمان لک از لایه بردارهایی مانند ترتینویین استفاده نکنید. مواد شیمیایی دیگری هم مانند هیدروکینون و رزورسینول که برای درمان لک به کار می‌روند، نباید در دوران بارداری مصرف شوند بخاطر همین برای مادرانی که دچار لک بارداری می شوند در چنین دورانی ضدلکهای حاوی هیدروکینون تجویز نمیشود.
کلا هیدروکینون برای فرد غیر باردار هم مضر هست اگر لک دارید نباید دنبال کرم های ضدلک حاوی ماده هیدروکینون باشید.
بهترین روش برای جلوگیری از لک بارداری استفاده از ضدافتاب فیزیکی هستش این ضدافتاب ها با محافظت کامل پوست از اشعه افتاب و همچنین کاهش تولید رنگدانه لک ساز باعث می شود که پوست لک نشود.
در زیر یک نمونه ضدافتاب فیزیکی بدون پارابن معرفی می شود. این ضدافتاب می تواند از پوست شما در برابر اشعه آفتاب مراقبت کرده و همچنین از ایجاد لک جلوگیری کند.

ضدافتاب فیزیکی ژیورل

برخی از مزایای کرم ضد آفتاب فیزیکی ژیورل فرانسه :
– حداکثر حفاظت در برابر اشعه های UVA/UVB خورشید
– جلوگیری از آفتاب سوختگی
– مناسب برای کهنوردی و اسکی
– حفاظت پوست در برابر سرما و گرمای هوا
– پیشگیری از لک دوران بارداری
– مورد استفاده در زمان بارداری
– پیشگیری از ایجاد لک های قهوه ای ناشی از آفتاب سوختگی، پیلینگ، لیزر، میکرودرمانی، جای جوش و جای زخم
– پیشگیری از چروک، پیری زودرس و سرطان پوست
– حاوی اکتیو CW جهت جلوگیری از التهاب و جوش پوستی
– حاوی اکتیو ROUMEX تایروستات معدنی جهت روشن کردن و درمان لک
– ایجاد نرمی، آرامش و لطافت پوست
– جلوگیری از ایجاد کک و مک و لک پوستی
– افزایش خاصیت کرم های ضدلک
– دارای مجوزبهداشتی ۲۹۳۲۵۹۴۴۷۹۹۳۷۲۲۸

» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید اینجا کلیک نمایید

ضد آفتاب بارداری,ضد آفتاب بارداری نی نی سایت,ضد آفتاب بارداری الارو,ضدافتاب مخصوص بارداری,ضدآفتاب در بارداری,بهترین ضدآفتاب بارداری,ضدآفتاب برای بارداری,ضدآفتاب ضدلک بارداری,ضدآفتاب های بارداری,ضدافتاب در دوران بارداری,ضد آفتاب اوسرین در بارداری,ضدآفتاب مناسب برای بارداری,بهترین ضدآفتاب برای بارداری,بهترین مارک ضد آفتاب بارداری,ضد آفتاب پریم در بارداری,مصرف ضدآفتاب در بارداری,ضدآفتاب مناسب دوران بارداری,زدن ضدآفتاب در بارداری,بهترین ضدآفتاب دوران بارداری,بهترین ضدافتاب در بارداری,ضدآفتاب ساسکین در بارداری,ضد آفتاب رنگی مناسب بارداری,ضد آفتاب زن باردار,کرم ضد آفتاب بارداری,کرم های ضد آفتاب بارداری,ضد آفتاب لانسون در بارداری,ضدآفتاب مناسب بارداری,ضد آفتاب مادران باردار,ضدآفتاب های مخصوص بارداری,ضد آفتاب و بارداری,کرم ضد آفتاب و بارداری,ضد آفتاب های دوران بارداری

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید