09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
ضد آفتاب ضد لک و ضد چروک
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ضد آفتاب ضد لک و ضد چروک

استفاده از کرم ضد آفتاب یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای محافظت از ظاهر و سلامت پوست در هر سنی است. استفاده منظم از کرم ضد آفتاب از آفتاب سوختگی، سرطان پوست و پیری زودرس جلوگیری می کند .

SPF چیست؟

فاکتور محافظت از خورشید (SPF) نشان دهنده توانایی ضد آفتاب برای محافظت در برابر بخش خاصی از اشعه ماوراء بنفش (UV) به نام UVB است. اشعه UVB مسئول آفتاب سوختگی و سرطان پوست است. دو بخش دیگر از نور UV وجود دارد: اشعه UVC (که از جو زمین عبور نمی کند) و اشعه UVA (که همچنین مسئول سرطان پوست و همچنین پیری پوست هستند). ضد آفتابی که طیف وسیعی دارد در برابر اشعه های UVB و UVA محافظت می کند.

چه ضد آفتابی بخرم؟

برای استفاده روزانه، یک ضد آفتاب با SPF حداقل ۳۰ انتخاب کنید. اگر زمانی را در فضای باز می گذرانید، محصولی با SPF 60 یا بیشتر انتخاب کنید. در واقعیت، اکثر مردم آنطور که باید از ضد آفتاب استفاده نمی کنند و این SPF بالاتر به جبران کاهش مصرف کمک می کند.

چه مقدار ضد آفتاب نیاز دارم؟

برای محافظت از صورت، گردن، بازوها و پاها، به حدود ۱ اونس کرم ضد آفتاب نیاز دارید. ۱ اونس کرم ضد آفتاب را در دست فشار دهید تا کف دست شما را کاملا بپوشاند. برای محافظت از صورت و گردن، به نصف قاشق چایخوری نیاز دارید.

آیا ضد آفتاب های معدنی بهتر هستند؟

کرم های ضد آفتاب اغلب به دو دسته شیمیایی و معدنی دسته بندی می شوند. ضد آفتاب های شیمیایی از ترکیباتی مانند آووبنزون، اکتیسالات، اکتوکریلن، هموسالات و غیره استفاده می کنند. ضد آفتاب های معدنی از اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم استفاده می کنند. هر دو ضد آفتاب شیمیایی و معدنی به طور مشابه عمل می کنند (با جذب نور UV و تبدیل آن انرژی به مقادیر ناچیز گرما). ضد آفتاب های معدنی نیز مقدار کمی از اشعه ماوراء بنفش را منعکس می کنند.

برای برخی، ضدآفتاب های شیمیایی ممکن است باعث ایجاد گزش شوند. اگر پوست حساسی دارید یا اغلب به محصولات واکنش نشان می دهید، کرم ضد آفتاب معدنی ممکن است انتخاب بهتری باشد.

آیا واقعا نیاز به استفاده مجدد از ضد آفتاب در طول روز دارم؟

به طور کلی، کرم ضد آفتاب را باید هر دو ساعت یکبار تجدید کرد، مخصوصاً بعد از شنا یا تعریق.

اگر در داخل خانه کار می کنید و دور از پنجره می نشینید، ممکن است نیازی به برنامه دوم نداشته باشید. با این حال، حواستان به این باشد که چند بار از خانه بیرون می روید. یک بطری یدکی ضد آفتاب را روی میز خود نگه دارید تا در امان باشید. حتی یک قدم زدن کوتاه در هنگام ناهار می تواند پوست شما را در معرض خطر قرار دهد.

به خاطر داشته باشید که هیچ ضد آفتابی کامل نیست. از کلاه های لبه پهن، عینک آفتابی یا سایر لباس های محافظ استفاده کنید و تا حد امکان به دنبال سایه باشید.

کرم ضد آفتاب بی رنگ بیکن


برخی از خواص کرم ضد آفتاب بی رنگ بیکن
– حداکثر حفاظت از پوست
– بی رنگ با جذب سریع بدون بجا گذاشتن سفیدی رو پوست
– پیشگیری از آفتاب سوختگی، لک و کک و مک
– غیر کومدون زا، ضد جوش و درمان منافذ باز
– مناسب آقایان و خانم ها
– استفاده بهترین مواد آلمانی
– SPF 30
– ۵۰ میل
» برای خرید ضد آفتاب بی رنگ بیکن اینجا کلیک نمایید

ضدآفتاب,بهترین ضدآفتاب,ضدافتاب آکواریوس ,بهترین ضدافتاب,معرفی بهترین ضد آفتاب ها,بهترین ضد آفتاب خارجی,بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب,بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک,بهترین ضد آفتاب ایرانی,بهترین مارک ضد آفتاب,بهترین ضد آفتاب رنگی,بهترین ضد آفتاب دور چشم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید