09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
ضد افتاب بعد از پلکسر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ضد افتاب بعد از پلکسر

امروزه همه افراد به خصصو خانم ها برای زیباتر کردن پوستشان روش هایی مانند جراحی یا روش های تهاجمی مثل پلکسر ، لیزر و … را امتحان میکنند . یک روش نو ظهور به نام پلکسر کردن امروزه طرف ار زیادی در بین افراد ایجاد کرده است .

پلکسر چیست ؟

پلکسر یا قلم پلاسما، یک روش جدید برای سفت کردن، درمان چروک و … پوست است که یک راه حل بدون جراحی را برای لیفت، سفت کردن پوست ارائه می دهد. پلکسر یا قلم پلاسما با قرار دادن یک میله در نزدیکی پوست کار می کند که یک نبض به اندازه میکرو میلی متر از(روشنایی پلاسمائی) را تولید می کند که سپس به صورت سطحی، تبخیر می شود و باعث انقباض سریع ناحیه نزدیک به پوست می شود. این روند می تواند پوست های اضافی را کاهش دهد و به طور خاص می تواند پلک و زیر ناحیه چشم را سفت کند.

احتیاط

انجام هر روش جراحی و غیر جراحی، نیاز به بررسی درست و انتخاب یک متخصص ماهر دارد که ریسک و عوارض ناشی از عمل رو به کمترین حد میرساند. درباره انجام پلکسر هم همین طور می باشد و باید کسی که در این زمینه مهارت لازم را دارد انتخاب کنید.
متاسفانه بعضی از کسانی که پلکسر بینی رو انجام دادند، اعلام می کنند که درد بسیار زیادی رو تحمل کردند و یا اینکه بعضی ها هم بعد از گذشت ۲ ماه، جای سوختگی ها از روی بینی و پوستشان نرفته به صورت ناحیه ای تیره رنگ درامده که توصیه می کنیم حتما همه عوارض این روش رو بسنجید و به متخصصی که مهارت لازم را دارد، مراجعه کنید.

مراقبت بعد از پلاسما

۱ ) ناحیه مورد نظر را تمیز نگه دارید و مراقب عفونت در ناحیه باشید.

۲ ) با تشکیل پوست زخم­‌ها، آن­ها را برندارید و اجازه دهید خودشان بیفتند. اگر لایه پیر پوست در حال پوسته­ پوسته شدن است، به آن دست نزنید.

۳ ) تا تمام شدن پوسته پوسته شدن یا لایه‌­برداری/ یا افتادن خود به خود پوست زخم­‌های تشکیل شده از لوازم آرایشی استفاده نکنید.

۴ ) محل را نپوشاند، زیرا این کار فرآیند بهبودی طبیعی پوست را به تأخیر می­‌اندازد و احتمال ایجاد اثرات نامطلوب را افزایش می­دهد.

۵ ) از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید و از ضد آفتاب قوی در ناحیه درمان شده استفاده کنید. این کار باید بعد از افتادن خود به خود پوست زخم­‌های تشکیل شده انجام شود. لطفاً توجه داشته باشید که علی­رغم استفاده از ضد آفتاب، از قرار گرفتن در معرض منابع نور شدید تا ۳ ماه بعد از آخرین درمان باید خودداری کرد.

یکی از بهترین ضد افتاب های مورد استفاده بعد از پلکسر استفاده از ضد افتاب بی رنگ ژان داوز می باشد . کرم ضد آفتاب سولار پوست حساس ژان داوز Jean Daveze sensible ساخت فرانسه ۵۰SPF مناسب برای انواع پوست ها حتی پوست های حساس و واکنشی است. ضدافتاب ژان داوز بی رنگ و بافت بدون چربی و سبک (بدون روغن) دارد که باعث حداکثر حفاظت پوست در برابر اشعه های مضر UVA و UVB می باشد. علاوه بر مراقبت از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید بعلت دارا بودن پانتنول ، آلوئه ورا، جو دوسر، ویتامین های B5 و E باعث تسکین و ترمیم پوست بعد از اعمال لیزر، میکرو، پلکسر و… می شود. است.
ضدافتاب پوست حساس ژان داوز خاصیت ضدعرقی Water Resistant دارد که با عرق کردن خواص ضدافتاب از بین نمی رود. پس در روزهای گرم در صورتی که عرق کنید نگران نباشید چون خواص ضدافتابی از بین نخواهد رفت.

ضد افتبا بی رنگ ژان داوز

برخی از خواص کرم ضدافتاب پوست حساس ژان داوز:
– حداکثر حفاظت پوست در مقابل اشعه UVA/UVB
– کمک به درمان و جلوگیری از لک، کک و مک
– مناسب انواع پوست حتی پوست های حساس و واکنشی
– بدون رنگ، بدون عطر، بدون چربی و کاملا سبک
– مقاوم در برابر تعریق
– حاوی پانتنول ، آلوئه ورا، جو دوسر، ویتامین های B5 و E
– بعنوان ترمیم کننده بعد از پلکسر، لیزر، میکرو و…
– قابل استفاده در دوران بارداری و شیردهی
– قابل استفاده برای دورچشم
– بدون حساسیت
– بدون مواد جوش زا
– ساخت فرانسه

برای مشاهده متن کامل و خرید ضد افتاب ژان داوز اینجا را کلیک کنید

ضد افتاب , ضد افتاب بی رنگ , ضد افتاب رنگی , ضد افتاب پوست حساس 

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید