09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
ضد لک و روشن کننده شیرین بیان
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ضد لک و روشن کننده شیرین بیان

روشن کننده و ضد لک شیرین بیان

مرز بین غذا و مراقبت از پوست نازک و نازک تر می شود ، به طوری که امروزه ترکیبات خوراکی در تن محصولات مراقبت از پوست خود را نشان می دهند. در حالی که منطقی است که یک چیز خوب برای درون شما برای بیرون شما نیز مفید باشد ، اما وقتی آن را روی پوست خود بکشید ، همه مواد غذایی یکسان نیستند. شیرین بیان – بله ، همان شیرین بیان که در راهرو قنادی پیدا خواهید کرد – یکی از بهترین مواد غذایی است ، اگر پوست روشن و درخشان دارید!
گیاه شیرین بیان (نام فنی Glycyrrhiza glabra ) از برخی نقاط اروپا و آسیا آمده است. همه مواد مفید در ریشه گیاه شیرین بیان یافت می شود که هزاران سال است برای درمان همه چیز از زخم معده گرفته تا هپاتیت گرفته تا دیابت استفاده می شود (و برای برخی از این موارد در مطالعات بالینی موثر است). شما می توانید عصاره شیرین بیان را به تنهایی در محصولات خود بیابید ، یا ممکن است یکی از ۳ جزء اصلی آن را پیدا کنید که عبارتند از: در اینجا چیزی است که می تواند برای پوست شما انجام دهد:

ضد التهاب و ضد تحریک:

عصاره شیرین بیان برای از بین بردن قرمزی ، پف و خارش فوق العاده است – این یک ابزار بسیار مفید است که در صورت داشتن پوست حساس یا بیماری پوستی مانند روزاسه ، یا به تازگی با داروهای مراقبت از پوست زیاده روی کرده اید!

آنتی اکسیدان:

همانطور که پوست شما در معرض عناصر قرار می گیرد و حتی هنگام گذراندن مراحل طبیعی بیولوژیکی خود ، در معرض آسیب گونه های اکسیژن فعال (ROS) قرار می گیرد که به طور تصادفی به اجزای آن حمله می کنند. آنتی اکسیدان هایی مانند شیرین بیان به جبران این آسیب مانند جلیقه ضد گلوله کمک می کند.

جلوه های روشن کننده:

اونی که منتظرش بودی! هر سه ماده کلیدی شیرین بیان می توانند در برابر هیپرپیگمانتاسیون مانند لکه های پیری ، اسکار آکنه ، آسیب ناشی از آفتاب و ملاسما عمل کنند. تصور می شود که گلاباردین در وهله اول از پوست در برابر تیره شدن محافظت می کند ، در حالی که لیکورتین می تواند ملانین را در رنگدانه های موجود پخش کرده و تجدید پوست را افزایش دهد. در مطالعه ای بر روی ملاسما ، یک بیماری پوستی که کمی شبیه کک و مک است ، مشخص شد که لیکورتین حتی بهتر از هیدروکینون ، درمان استاندارد طلایی برای افزایش رنگدانه ها عمل می کند. شیرین بیان همچنین به دلیل توانایی های شگفت انگیز ضد تحریک کننده ، عوارض جانبی بسیار کمتری نسبت به درمان های معمولی ضد رنگدانه شما دارد.

بهترین راه برای شروع استفاده از شیرین بیان:

شیرین بیان در محصولات مراقبت از پوست بسیار محبوب است ، به ویژه در بازار کره. خوشبختانه ، می توانید آن را در محصولاتی که بیشترین بودجه را دارند ، پیدا کنید. پرفروش ترین تونر متعادل کننده شیرین بیان Acwell و کرم دور چشم فشرده pH متعادل شیرین بیان Acwell را بررسی کنید . این منگنه ها هر نوع پوستی را متعادل ، روشن و آرام می کنند.

کرم ضد لک شیرین بیان,ماسک ضد لک شیرین بیان,کرم ضد لک شیرین بیان خوبه

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید