09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
عاقبت خود درمانی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

عاقبت خود درمانی

یکی از مسایلی که همیشه پزشکان به ان تاکید میکنند ، خودداری افراد از خود درمانی هست . بسیاری از افراد به طور روزانه مقادیر زیادی قرص را به علت سر درد یا پا درد و …. مصرف میکنند .باید بدانیم که هر دردی علتی دارد  و با مصرف مسکن ها یا قرص های دیگر فقط علت را می پوشانیم و به درمان واقعی نمی پردازیم . اگر حتی یک سر درد ساده را جدی بگیریم و به پزشک مراجعه کنیم بهتر از خود درمانی هست چون ممکن است علت سر درد یک تومورو …. باشد و با مصرف قرص  بیماری خود را پوشش بدهیم . در حالی که با مراجعه به موقع و سریع از اتفاقات جدی خودداری میکنیم. البته قابل ذکر است که سر درد به عنوان یک مثال ساده ذکر شده است  و شامل سایر بیماری ها نیز می شود .

یک پزشک داخلی در خاطرات خود گفته است : بیماری را می شناختم که به تصور اینکه سرما خورده هر روز قرص های مختلفی را برای درمان مصرف می کرد ولی وقتی یک روز در محل کار با بیهوشی مواجه می شود و او را به بیمارستان انتقال میدهند با انجام ازمایشات ، ان فرد دارای بیماری هپاتیت تشخیص داده می شود . وی ادامه می دهد لطفا به طور خودسرانه از مصرف قرص ها به خصوص قرص های اعصاب خودداری کنید .

در اینجا به سرنوشت یک طراح لباس  اشاره می کنیم . هوگو هرناندز اهل مکزیک به خاطر خود درمانی صورت خود را ازبین برده است ، و دیگر نمی تواند در مجامع عمومی ظاهر شود چون کاملا به علت خود درمانی صورت خود را از بین برده است .

او در سال ۱۹۹۷ تصمیم گرفت صورتش را مورد عمل جراحی قرار دهد که با چند بار عمل جراحی  و ترزیق روغن های نرم و لطیف کننده پوست ، صورت وی تا حدودی تغییری کرد و توانست به زندگیش برگردد . اما با گذشت ۱۷ سال ان زیبایی اولیه بر نگشته است و مجبور است روزانه ۱۵ نوع قرص مصرف کند .در بالا تصویر وی قرار داده شده است .

لطفا توصیه های پزشکی را کاملا جدی بگیرید و مواظب سلامتی خود باشید .

قرص ,خود درمانی ,خود درمانی افسردگی ,خود درمانی پروستات, خود درمانی وسواس, خود درمانی وسواس فکری, خود درمانی لکنت زبان, عوارض انواع دارو, خود درمانی سرماخوردگی ,خوددرمانی بواسیر ,خوددرمانی ذهنی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید