09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
علت افزایش موهای زائد صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

علت افزایش موهای زائد صورت

اکثر افراد دنبال روشی هستند که موهای زائد صورت را درمان کنند امان متوجه می شوند که موهای زائد صورتشان بیشتر از پیش زیاد شده است. موهای سر و مژه و ابرو در این حد رشد ندارد ولی موی زائد برعکس رشد مویی زیادی دارد.

مراقب چیزهایی که دست میزنید باشید

وقتی شما خریدی را انجام میدهید و رسید دریافت میکنید بهتره بدونید این رسیدها حاوی مواد آلوده ایی بتام بیسفنول آ هستند که حاوی ماده هورمونی هست که بیشتر در غذاهای کنسروی پیدا هست و همین باعث افزایش رشد موهای زائد می شود.

پوست شما این مواد شیمیایی را جذب کرده و روی الت تناسلی و غدد درون ریز تاثیر گذاشته و باعث افزایش رشد موهای زائد می شود. البته این ماده تنها در موادغذایی کنسرو و رسید نیست بلکه در دستمال توالت، بطری آب و… موجود هست.

ورزش نمی کنید

اگر شما ادمی هستند که فرصت ورزش کردن را ندارید، باز باید زمانی برای ورزش بزارید. ورزش کردن باعث کاهش رشد موهای زائد صورت و بدن می شود. افزایش وزن باعث رشد موهای زائد در قسمت چانه و بالای لب می کند.پیاده روی و شنا یکی از بهترین ورزش هایی هست که می تواند رشد موهای زائد را کاهش دهد.

ماهی زیاد می خورید

ماهی منبع امگا ۳ هست ولی جالب هست بدانید مصرف زیاد ماهی باعث افزایش رشد موهای زائد می شود. ماهی چرب مانند سالمون باعث افزایش سطح تستوسترون در خانم ها شده که اگر میزان آن از حالت طبیعی بیشتر باشد؛ موهای زائد صورت زیاد خواهند شد.

قهوه زیاد می خورید

اگر جزو افرادی هستید که روزتان را با قهوه شروع می کنید، بدانید که خوردن زیاد قهوه باعث افزایش تولید تستسترون می‌ شود. مصرف زیاد قهوه فقط به اندازه ۴ هفته این هورمون مردانه را در بدن بالاتر می برد.

فرد استرسی هستید

درست هست همه ما استرس داریم ولی بعضا استرس زیاد باعق بهم خوردن تعادل هورمون شده و باعث افزایش رشد موهای زائد می شود.

به مقدار کافی نمی خوابید

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که خواب خوب و کافی ندارید باید بهتون بگم همین کار باز مثل استرس باعث بهم خوردن تعادل هورمون ها شده و بدنبال همین بهم خوردی هورمون باعث افزایش رشد موی زائد می شود.

برای خنده: ولی ای کاش این موارد باعث میشد که موی سر افزایش پیدا میکرد ولی متاسفانه این موراد بالا باعث ریزش موی سر و افزایش موهای زائد صورت و بدن می شود.

شرکت فبریژن برای کاهش و رفع موهای زائد لوسیونی رو تولید کرده که باعث تضعیف ریشه موهای زائد می شود. در زیر توضیحات کامل قرار داده شده است.

لوسیون درمان موی زائد فبریژن فرانسه

برخی از خواص لوسیون درمان موی زائد فبریژن فرانسه:

– درمان کاملا طبیعی رفع موهای زائد
– مناسب برای صورت، بدن و حتی نواحی حساس
– درمان و جلوگیری از جوش بعد از اصلاح بدن و صورت
– رفع قرمزی پوست بعد از اصلاح مو
– مناسب برای اقایان و خانم ها
– کاهش جلسات لیزر موی های زائد
– مرطوب کننده پوست
– دارای پتیدهای تضعیف کننده ریشه مو
– بدون مواد شیمیایی
– بدون حساسیت
– حجم ۵۰ میل
– ساخت فرانسه

نحوه استفاده: بعد از اصلاح موی زائد به روش هایی مانند بنداندازی، اپیلاسیون و… لوسیون موی زائد فبریژن فرانسه را برروی محل استفاده کنید. برای نتیجه گیری بهتره است حداقل ۳ ماه مرتب استفاده شود.

برای مشاهده توضیحات کامل و خرید لوسیون درمان موی زائد فبریژن اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید