09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
علت داغی و قرمزی صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

علت داغی و قرمزی صورت


آیا روزاسه باعث قرمزی و تحریک صورت شما می شود؟

روزاسه یک بیماری شایع پوستی است. با این حال، بسیاری از مردم از داشتن آن بی اطلاع هستند. از آنجایی که درمان می تواند ناراحتی را کاهش دهد و از بدتر شدن روزاسه جلوگیری کند، دانستن علائم مفید است.

برافروخته شدن و سرخ شدن

روزاسه معمولاً با تمایل به برافروختگی یا سرخ شدن آسان شروع می شود. آیا شما راحت تر از اکثر مردم سرخ می شوید یا سرخ می شوید؟ آیا زمانی که احساس استرس می کنید، الکل می نوشید، خیلی گرم می شوید یا غذای تند می خورید، گرگرفتگی اتفاق می افتد؟ اینها نشانه های اولیه ای هستند که نشان می دهد ممکن است روزاسه داشته باشید.

قرمزی بیشتر طول می کشد

آیا در مرکز صورت خود قرمزی دارید – بینی، گونه ها، پیشانی و چانه؟ آیا قرمزی می آید و می رود؟ آیا شروع به ماندگاری طولانی تری کرده است؟ با پیشرفت روزاسه، این موارد ممکن است رخ دهند. اینها همه نشانه های روزاسه هستند.

قرمزی دائمی

قرمزی دائمی صورت شایع ترین علامت روزاسه است. قرمزی در مرکز صورت شما ظاهر می شود. با گذشت زمان، ممکن است به گوش، پوست سر، گردن، بالای سینه یا پشت شما سرایت کند.

جوش های آکنه مانند

بدون درمان، جوش های آکنه مانند می توانند ظاهر شوند. اینها را همراه با قرمزی روی صورت خود خواهید دید. ممکن است صورت شما نیز چرب باشد. این علائم اغلب با آکنه اشتباه گرفته می شوند.

عروق خونی قابل مشاهده

بسیاری از افرادی که روزاسه دارند، می بینند که رگ های خونی کوچکی روی صورتشان ظاهر می شود. اینها معمولاً پس از قرمز شدن دائمی صورت شما ظاهر می شوند. اگر قرمزی شدید شده باشد، ممکن است نتوانید تک تک رگ های خونی را ببینید.

پوست به راحتی تحریک می شود

روزاسه می تواند پوست شما را بسیار حساس کند. هنگامی که صورت خود را می شویید یا از برخی محصولات مراقبت از پوست استفاده می کنید، ممکن است پوست شما بسوزد یا دچار گزش شود. حتی کرم های ضد آفتاب و آرایش نیز می توانند پوست شما را تحریک کنند. برخی از افراد هنگام سرخ شدن از رژگونه متوجه می شوند که پوستشان می سوزد یا می سوزد.

پوست حساس به آفتاب

قرار گرفتن در معرض نور خورشید – حتی برای مدت کوتاه – می تواند باعث شعله ور شدن روزاسه شود. آیا متوجه می‌شوید که قرمزی بدتر می‌شود یا زمانی که در خارج از منزل سپری می‌کنید پوستتان حساس‌تر می‌شود؟ برخی از افراد نیز پس از قرار گرفتن در معرض نور خورشید دچار بثورات خارش دار یا برآمدگی می شوند.

تورم

پوست مبتلا به روزاسه می تواند متورم شود. این اغلب در اطراف چشم ها، روی پیشانی یا روی گونه ها رخ می دهد. با پیشرفت روزاسه، پوست احساس برآمدگی می کند. این می تواند خطوط پوست شما را همانطور که در اینجا نشان داده شده است تغییر دهد.

ضخیم شدن پوست

همانطور که روزاسه بدتر می شود، می تواند باعث ضخیم شدن پوست شود. با ضخیم شدن پوست، بافت اضافی را مشاهده می کنید که معمولاً روی بینی ایجاد می شود. در موارد کمتر، پوست ضخیم روی گونه ها، پیشانی یا ناحیه دیگری از صورت شما ظاهر می شود. مردان بیشتر از زنان به این علامت نادر روزاسه مبتلا می شوند.

مشکلات چشمی

روزاسه می تواند در چشم ایجاد شود، جایی که می تواند علائم و نشانه های زیادی را ایجاد کند. ممکن است چشمان شما تحریک شده باشد. آنها ممکن است آبکی (یا خشک) و خونی باشند. ممکن است پلک های شما قرمز و متورم شده باشد. برخی افراد قبل از اینکه روزاسه روی پوستشان ظاهر شود دچار مشکلات چشمی می شوند. مشکلات چشمی نیاز به مراقبت فوری دارند.

ژل سوتینگ ضد قرمزی هالیوود
برخی از خواص ژل سوتینگ ضد قرمزی هالیوود:
– درمان قرمزی پوست ناشی از کوپروز، رزاسه، آفتاب سوختگی
– کاهش گرگرفتگی صورت
– مناسب برای درمان مشکلات پوستی ناشی از کوپروز و رزاسه
– مناسب بعد از درمان های تهاجمی مثل پلکسر، لیزر، میکرو و…
– خُنک کننده قوی پوست
– درمان سوزش و خارش پوست
– درمان آفتاب سوختگی
– ترمیم کننده پوست
– روشن کننده پوست
– درمان رگ های عنکبوتی صورت
– آبرسانی عمقی پوست بدون چرب کنندگی
– حاوی آربوتین، پاپایا، الوورا، ویتامین E,A
» برای خرید ژل ضد قرمزی هالیوود اینجا کلیک نمایید

درمان قرمزی پرکوپس

برخی از خواص کرم پرکوپس فرانسه:

– درمان کبودی، خون مردگی بخاطر ضربه یا تزریق مثل بوتاکس و…
– بهبود زخم ها بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– بهبود التهابات بعد از کارهای تهاجمی مثل پلکسر، لیزر و…
– درمان جای لک قهوه ایی پلکسر، لیزر و…
– برطرف کننده کبودی بعد از جراحی بینی
– برطرف کننده تورم و کبودی ناشی از ضربات به صورت و بدن
– درمان قرمزی پوست
– درمان نازکی پوست
– حاوی گیاه آرنیکا و رزماری

برای دیدن متن کامل و خرید کرم پرکوپس اینجا را کلیک کنید .

روزاسه چیست,روزاسه چشمی,روزاسه در کودکان,روزاسه عروقی,روزاسه پوست,اکنه روزاسه,انواع روزاسه

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید