09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
علت عرق زیاد بدن
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

علت عرق زیاد بدن


هایپرهیدروز چیست؟

هایپرهیدروزیس تعریق بیش از حد است که ممکن است دلیل اصلی داشته باشد یا نداشته باشد. افرادی که دچار عرق هایپرهیدروزی هستند تا حدی که رطوبت به معنای واقعی کلمه از دست آنها می چکد.

به طور معمول، غدد عرق خود را تولید عرق که به انجام پوست را از سطح زمانی که دمای هوا افزایش می یابد، شما دچار یک تب ، شما ورزش، و یا شما احساس اضطراب، عصبی، و یا تحت فشار. وقتی این عوامل دیگر مسئله ای نباشند ، اعصاب سیگنال تعریق متوقف می شوند.

برای ۱ تا ۲ درصد از جمعیت مبتلا به هایپرهیدروز ، غدد عرق خاموش نمی شوند. آنها حتی در شرایطی که شرایط لازم نیست عرق می کنند: وقتی تهویه هوا دارند یا وقتی نشسته اند و تلویزیون تماشا می کنند. حتی برخی از افراد به پزشکان خود می گویند که در استخر شنا عرق می کنند.

دلایل هایپرهیدروز به نوع تعریق بستگی دارد. در بیشتر مواقع ، تعریق زیاد بی ضرر است. در بعضی موارد ، پزشکان نمی دانند که چرا مردم بیش از حد عرق می کنند. در موارد دیگر ، دلایل هایپرهیدروز ممکن است یک بیماری پزشکی باشد که باید از آن آگاه باشید.

انواع هایپرهیدروز

هایپرهیدروز دو نوع است.

هایپرهیدروز اولیه (که به آن هیپرهیدروز کانونی یا اساسی نیز گفته می شود) بدون هیچ دلیل مشخصی باعث تعریق بیش از حد در دست ها ، زیر بغل ها ، صورت و پاها می شود.
هایپرهیدروز ثانویه ( هایپرهیدروزیس عمومی) نامیده می شود: باعث تعریق بیش از حد در سراسر بدن یا در ناحیه بزرگتری از بدن می شود و می تواند در اثر گرمای بیش از حد و همچنین یک بیماری پزشکی یا دارو ایجاد شود.
علل اولیه هایپرهیدروز
اگر غدد عرق شما سوئیچ “روشن” داشته باشد ، غدد فردی که دچار هایپرهیدروز اولیه است ، همیشه بالا می رود.

افرادی که دچار هایپرهیدروز اولیه هستند به طور کلی از نوع خاصی از غده عرق به نام غدد عرق اکرین عرق می کنند. این غدد عرق اکثریت ۲-۴ میلیون غده عرق بدن شما را تشکیل می دهند. غدد عرق اکرین در پا ، کف دست ، صورت و زیر بغل زیاد است.

هنگامی که بدن شما بیش از حد گرم می شود ، هنگامی که در حال حرکت هستید ، وقتی احساساتی هستید ، یا در نتیجه هورمون ها ، اعصاب غدد عرق را فعال می کنند. وقتی آن اعصاب بیش از حد واکنش نشان دهند ، باعث ایجاد هایپرهیدروز می شود. به عنوان مثال ، ممکن است کسی فقط به فکر ایجاد موقعیتی باشد که باعث اضطراب شود تا عرق کند.

علت ایجاد هایپرهیدروز چیست؟

پزشکان مطمئن نیستند که چرا افراد دچار هایپرهیدروز اولیه هستند ، اگرچه ممکن است ارثی باشد. بسیاری از افراد به پزشکان خود می گویند از کودکی تعریق بیش از حد داشته اند.

علل هایپرهیدروز ثانویه
تعریق از هایپرهیدروز ثانویه با هایپرهیدروز اولیه متفاوت است زیرا تمایل دارد که به جای فقط دست ها ، زیر بغل ها ، صورت یا پاها در سراسر یا در یک ناحیه عمومی اتفاق بیفتد. برخلاف هایپرهیدروز اولیه ، این نوع به احتمال زیاد باعث تعریق در هنگام خواب می شود .

درمان عرق زیادی بدن

صابون ضد عرق لیلاک lilac محصول بلژیک بصورت تخصصی جهت درمان تعریق زیاد بدن، بوی عرق، جوش های مقاوم به درمان، قارچ و باکتری پوستی و درمان قارچ بدن در نواحی تماسی پوست بانوان می باشد. این صابون حاوی TCC و Sulfur می باشد که براحتی تمامی موارد گفته شده در بالا را درمان می کند با دارا بودن TCC و سولفور از ایجاد تعرق اضافی بدن جلوگیری کرده و همچنین مانع تولید باکتری های ایجاد کننده بوی بد بدن می شود. صابون لیلاک باکتری ها و قارچ ها جوش زا بدنی را از بین می برد. با دارا بودن ۳۰ درصد مرطوب کننده شادابی و لطافت را به پوست شما ارمغان می بخشد.

پن دئودرانت لیلاک

برخی از موارد کاربرد صابون لیلاک :
– ضد تعرق اضافی بدن
– از بین بردن بوی بد بدن
– درمان قارچ پوستی
– درمان خارش و سوزش پوست
– حاوی TCC و سولفور
– ضد جوشهای مقاوم به درمان بدنی
– درمان حساسیت و کهیر پوستی
– حفظ شادابی و رطوبت و لطافت پوست
– ایده ال برای پوستهای حساس
– مناسب برای شستشوی روزانه

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .
عرق بدن از چیست,عرق بدن بیمار کرونایی,عرق بدن چگونه درست میشود,عرق بدن زرد رنگ,عرق بدن بوی بد,عرق بدن چیست,درمان عرق بدن

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید