09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
علت و درمان خارش سر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

علت و درمان خارش سر

 

در اینجا می خواهیم شما را با دلایل و درمان خارش سر آشنا کنیم بیشتر متخصصین خارش سر را به علت شستشوی نامناسب و وجود قارچ هایی در پوست سر می دانند، بیماری قارچی  که به آن اگزمای سبورییک یا درماتیک سبورئیک می‌گویند که در پوست سرهمگان وجود دارد اما تحت شرایط و به دلایلی خاص به شکل بیماری‌زا در آمده و باعث التهاب، خارش و قرمزی در برخی افراد می‌شود. این قارچ ها در پوست سر همه افراد وجود دارد ولی در بسیاری از افراد به خاطر دلایلی بیشتر می‌شود و باعث ضایعات خارش دار و التهابی و گاهی قرمز رنگ یا پوسته پوسته شدن در سر می‌شود.

متخصصین معمولا دلیلی بر اینکه قارچ چگونه تولید می شود را  پیدا نکردند، اما از عوامل تأثیرگذار می‌توان به استرس و شرایط محیط کار اشاره کرد یعنی افرادی که در محیط‌ های گرم و مرطوب کار می‌کنند بیشتر در معرض ابتلا به این عارضه هستند.

عامل دیگر خارش سر یک نوع بیماری به نام صدف است که ضایعات پوسته دهنده دارد که در سر و باعث خارش می‌شود.

شپش سر در بچه‌ها می‌تواند عامل دیگری برای خارش سر باشد و در بچه‌ای که به خارش سر مبتلاست باید وجود شپش سر بررسی شود.

باید مد نظر داشته باشیم که خارش سر دلیلی بر ریزش مو ندارد و تنها می تواند به دلیل خارندن باعث کنده شدن موها شود ، متخصصین معمولا برای درمان خارش و قارچ سر استفاده از شامپوهای مخصوص قارچ را پیشنهاد می کنند .

از علائم خارش سر می توان به چربی مو،شوره، پوسته پوسته شدن و شکنندگی مو اشاره کرد بنابراین برای کنترل و درمان خارش سر چند محصول را معرفی می کنیم.



برای مشاهده محصولات ضدشوره و ضدخارش اینجا کلیک نمایید


 

درمان خارش سر و ریزش مو,درمان خارش سر و شوره,درمان خارش سر با داروهای گیاهی,درمان خارش سر در طب سنتی,درمان خارش سر و بدن,درمان خارش سر بعد از رنگ,درمان خارش سر با داروی گیاهی,برای جلوگیری از خارش سر,راههای جلوگیری از خارش سر,جلوگیری از خارش موی سر,راه هاي جلوگيري از خارش سر,راههای جلوگیری از خارش پوست سر,برای جلوگیری از خارش پوست سر,چگونه از خارش سر جلوگیری کنیم,پیشگیری از خارش سر,جلوگیری از خارش پوست سر,درمان قارچ سر و صورت,درمان قارچ سرکه,درمان قارچ سر چیست,درمان قارچ سر و ریزش مو,درمان قارچ سر طب سنتی,درمان سریع قارچ پوستی,درمان سریع قارچ واژن,درمان سریع قارچ ناخن,درمان قارچ پوست سر

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید