09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
علت و درمان درد پا و گردن
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

علت و درمان درد پا و گردن

اگر از افرادی هستید که درد زانو و ورم مفاصل دارید و منجر شده هست که نتوانید راه بروید حتما از زنجبیل استفاده کنید. زنجبیل بعلت داشتن خاصیت ضدالتهابی باعث درمان ورم تاندون ماهیچه ها می شود. وقتی تاندون ورم می کند حالت کشسانی خود را از دست می دهد به همین خاطر باعث کاهش انجام فعالیت روزانه ما می شود. ورم تاندوم اغلب از ۴۰ سال به بعد شایع هست. بررسی‌ها نشان داده است افرادی که به علت این بیماری قادر به راه رفتن نبودند، پس از مصرف یک ماه از کرم حاوی زنجبیل، توانستند هر روز بهتر از روز قبل و بعد از یکماه بدون هیچ دردی شروع به راه رفتن کنند. بنابر این ،برای درمان درد زانو و مفاصل خود ،مصرف کرم زنجبیل تا زمان درمان، که تنها علاج درمان این بیماری ازار دهنده همین زنجبیل است، استفاده کنند.
نتایج پژوهش‌های متعدد نشان می‌دهد که افرادی که برای درمان درد مفاصل از زنجبیل مصرف می‌کنند درد کمتری احساس می‌کنند و به مرور درمان می شوند. به خاطر اینکه ترکیبات موجود در زنجبیل باعث مسدود شدن ترشح هورمون‌های التهاب زا می‌شود. نتایج بررسی‌های دیگر نیز نشان می‌دهد زنجبیل می‌تواند به بهبود و تسکین آرتریت کمک کند.

بیماری پوکی استخوان به یکی از بزرگ ترین مشکلات جامعه امروزی تبدیل شده است، طوری که سالانه میلیون ها نفر را تحت تاثیر قرار می دهد. برای درمان پوکی استخوان باید از مکمل های حاوی کلسیم و ویتامین D استفاده کنید که باعث کاهش پوکی استخوان و ترمیم جزئی استخوان شود. این بیماری در نتیجه‌ از بین رفتن املاح معدنی از بدن ایجاد می شود؛ البته اغلب در افراد بالای ۵۰ سال این بیماری بروز می یابد. برای دریافت کلسیم و ویتامین D توسط استخوان یا باید از ملکمل های خوارکی حاوی کلسیم و ویتامین دی یا اینکه بصورت موضعی استفاده کنید. مکمل های خوارکی در دراز مدت باعث ایجاد بیماری های معده، کلیوی و … می شود. بهتر هست از کرم های موضعی کلسیم و ویتامین دی استفاده کنید. بهترین مواد گیاهی که غنی از کلسیم و ویتامین دی هست و در طب سنتی هم به این مواد گیاهی خیلی اشاره شده هست سقز سفید می باشد. شیره سقز حاوی انواع املاح معدنی از جمله کلسیم و ویتامین دی هست. نتایج مطالعات نشان داده هست که مصرف شیره سقز باعث ترمیم شکستگی استخوان، درمان دردهای استخوانی و مفصلی شده هست.

شیره سقز سفید با روغن اوزون(ozon)

مشخصه ها:
-درمان واریس
– درمان استخوان درد
– درمان پا درد
– درمان گرفتگی عضلات و ماهیچه ها
– درمان آرتروز
– درمان سیاتیک
– درمان زانو درد
– درمان روماتیسم
– درمان دردهای مزمن
– درمان کمر درد
– کمک به ترمیم محل شکستی استخوان
درمان درد گردن و پشت,درمان درد گردن و دست,درمان درد گردن و کتف,درمان درد گردن با طب سنتی,درمان درد گردن با ورزش,درمان درد گردن با داروهای گیاهی,درمان درد گردن بعد از خواب,درمان درد گردن چیست,درمان کمردرد و گردن درد,درمان درد گردن و شانه,درمان کمردرد در طب سنتی,درمان درد کمر در دوران قاعدگی,درمان کمردرد و گردن درد,درمان درد کمر درد,درمان کمردرد با داروهای گیاهی,درمان درد کمر بعد از انزال,درمان درد کمر بعد از سزارین,,درمان درد کمر با ورزش,درمان درد کمر در بارداری,درمان درد کمر و لگن,درمان درد کمر سیاتیک,درمان درد استخوان دنبالچه,درمان درد استخوان ساق پا,درمان درد استخوان لگن,درمان درد استخوان پا,درمان درد استخوان دست,,درمان درد استخوان خاجی,درمان درد استخوان زانو,درمان درد استخوان کف پا,درمان درد استخوان نشیمنگاه,درمان درد آرتروز,درمان درد آرتروز زانو,درمان درد آرتروز گردن,درمان درد آرتروز مچ دست,درمان درد آرتروز شانه,درمان درد آرتروز دست,درمان درد آرتروز آرنج,درمان گیاهی درد آرتروز,درمان درد آرتروز پا,,درمان دردهای آرتروز,بهترین+پماد+ضد+درد+مفاصل,بهترین پماد ضد درد

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید