09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
علت و درمان ریزش مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

علت و درمان ریزش مو

از میان شایع‌ترین دلایل بروز ریزش مو در زنان و مردان می‌توان به استرس، فشارهای عصبی، بیماری‌های پوستی، رژیم نامناسب غذایی، استفاده از مواد ‌مخدر و سیگار اشاره کرد. بنابراین در ادامه مطب سعی می کنیم تا شما را با گیاهی به نام رزماری آشنا کنیم .

رزماری یک گیاه است و از برگ های آن  روغن استخراج می شود علاوه بر این که رزماری مشکلات گوارش را درمان می کند، یک گیاه بسیار قوی برای درمان و کنترل ریزش و همچنین از بین بردن چربی اضافه ی مو می شود .

گیاه رزماری با موهای شما چیکار می کند .

رزماری، گیاهی همیشه سبز و شاداب است و برگ دهی آن زمان مشخصی ندارد و دائماً درحال رشد و نمو است ارتفاعش تا حدود یک متر هم می‌رسد و ریشه اصلی دارد. افشره رزماری با تحریک پوست سر اثرات مثبت و قابل توجهی در مقایسه با داروها داشته و منجر به افزایش تراکم و رشد مو می‌گردد. فولیکول مو را حجیم و پرپشت می کند.  وقتی رزماری را  بر روی ساقه مو می زنید، بر پوست سر تاثیر خوبی می گذارد و در نتیجه موها هر چه سریع تر رشد می کنند .مصرف موضعی این عصاره بر پوست سر کمک می کند تا ریزش مو کمتر شده و ریشه مو تحریک شده و ساقه مو با سرعت بیشتری رشد کند. ماساژ این گیاه موجب افزایش جریان گردش خون در ناحیه سر شده و در نهایت موجب بهبود غذا رسانی به ریشه موها می شود.


برای دیدن محصولات ضد ریزش و خرید اینجا را کلیک کنید .

درمان ریزش مو با روغن رزماری,درمان ریزش مو با رزماری,علت شوره سر چيست؟,علت شوره سر در کودکان,علت شوره سر در زمستان,علت شوره سر وریزش مو,درمان موهای چرب چیست,درمان موهای چرب ونازک,درمان چربی مو و پوست,درمان گیاهی چربی مو,درمان قطعی چربی مو,رشد مجدد موهای ریخته شده,رشد مجدد موی سر,رشد مجدد موهای ریخته شده سر,رشد مجدد مو با داروهای گیاهی,رشد مجدد موهای کاشته شده,رشد مجدد موهای از دست رفته

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید