09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
علت و درمان کک و مک
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

علت و درمان کک و مک

 

کک و مک چیست؟

کک و مک، لک های کوچک گرد که به رنگ قهوه ایی روشن و تیره در پوست ایجاد می شوند. معمولا وقتی در زیر نور افتاب قرار می گیرند این کک و مک ها پر رنگ تر می شود. کک و مک ممکن هست در هر سنی ایجاد شود ولی بیشتر در سنین بچگی و جوانی ایجاد می شود. در فصل گرما، کک و مک ها پر رنگ تر و بیشتر و در فصل سرما کم رنگ تر یا ناپدید می شوند.

علل ایجاد کک و مک؟

به وجود آمدن کک و مک می‌تواند دو علت داشته‌ باشد یا ژنتیک است یا به دلیل قرار گرفتن زیاد در مقابل آفتاب. بعضی از افراد به‌طور ارثی مستعد کک و مک هستند و معمولا همین افراد بعد از قرار گرفتن در آفتاب به راحتی صورت‌شان پر از کک و مک می‌شود و این دقیقا همان دلیلی است که همه جا، استفاده از ضدآفتاب تاکید می‌شود.

کک و مک بعلت ترشح بیش از حد ملانین پوست انجام می شود. وقتی شخص دارای این خصوصیت در زیر نور افتاب می رود این کک و مک ها نمایان می شوند.

راه های درمان کک و مک؟

برای درمان کک و مک در ابتدا باید عوامل ایجادی آن برطرف شود ،بنابراین باید روغن های صنعتی جامد و مایع از رژیم غذایی حذف شود و جایگزین آن از روغن های ارگانیک کنجد یا زیتون استفاده شود. بعد از ایجاد تغییرات در رژیم غذایی استفاده از داروهای پاکسازی خون و کبد مراحل درمان را به اتمام می رساند. از عرق جعفری برای پاک کردن کبد استفاده کنید. خوراکی‌ها یا موادغذایی حاوی ویتامین C و E می‌تواند در کاهش ایجاد و تشدید کک‌ومک بسیار موثر باشد.

برای کنترل کک و مک و محو کردن آن می توان از کرم هایی که باعث تنظیم ملانین پوست می شوند استفاده کرد. این گونه کرم ها با تنظیم کردن ملانین پوست از پر رنگ و زیاد شدن کک و مک جلوگیری می کند. همچنین افرادی که دارای کک و مک هستند باید از ضدافتاب با فیلترهای UVA/UVB با SPF بالا استفاده کنند.

برای درمان لک و کک و مک بهترین و قویترین محصولات را برای شما معرفی می کنیم که مورد تایید وزارت بهداشت کشورمان می باشند .

ضدلک اربوتین

برخی از خواص سرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی پوست آربوتین ژیورل:
– عصاره غلیظ از آربوتین، ویتامین C و AHA گیاهی
– حاوی کمپلکس روشن کننده پوست
– برطرف کننده لک ناشی از ملاسما، حاملگی، آفتاب، افزایش سن، جای جوش و کک ومک
– درمان جای لیزر، میکرودرم، کرایوتراپی و…
– روشن کننده قوی پوست های تیره، گندمی و سبزه بدون بهم زدن ملانین پوست
– فاقد هیدروکینون
– بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین پوست
– بدون قرمز کردن پوست
– بدون نازک کردن پوست
– یکنواخت کننده و شفاف کننده رنگ چهره
– مرطوب کننده
– محافظت پوست در برابر رادیکالهای آزاد
– مذت استفاده حداقل ۲ ماه
– ساخت فرانسه
– دارای مجوز بهداشتی ۹۷۴۴۵۷۹۷۶۶۲۹۲۳۹۴

برای مشاهده توضیحات کامل و خرید سرم ضدلک اینجا کلیک نمایید


کرم ضد لک قوی میس ادن

برخی از خواص ضد لک قوی گیاهی میس ادن:

– روشن کننده و درمان انواع لک بعلت بارداری، آفتاب، افزایش سن، ملاسما، استفاده از قرص های هورمونی و ضد بارداری
– شفاف کننده و یکنواخت سازی رنگ چهره
– مغذی و مرطوب کننده
– فاقد پارابن
– فاقد هیدروکینون

– قابل استفاده برای خانم ها و اقایان

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید .


کرم ضد لک کالی بل

این کرم در کل مناسب برای از بین بردن و درمان لک های:
۱) لک های دوران بارداری
۲) لک بعلت مصرف داروهای ضد بارداری
۳) لک های بیماری پوستی
۴) لک بعلت نور آفتاب
۵) لک بعلت افزایش سن
۶) جای جوش
۷) لک لیزر و پیلینگ

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید .


 

درمان لك تيره صورت,درمان لک های تیره صورت,درمان لک و تیرگی صورت,درمان لکه های تیره صورت,درمان لکه تیره صورت,درمان لک تیره پوست صورت,رفع لک و تیرگی صورت,درمان کک و مک با داروهای گیاهی,,درمان کک و مک با لیزر,درمان کک و مک پوست,درمان کک و مک با گیاهان دارویی,درمان کک و مک پشت دست,درمان کک و مک روی دست,درمان کک و مک صورت با گیاهان دارویی,درمان کک و مک صورت,جلوگيري از لك بارداري,پیشگیری از لک بارداری,جلوگیری از لک صورت در بارداری,جلوگیری از لک صورت در دوران بارداری,جلوگیری از لک شدن صورت در بارداری,راههای جلوگیری از لک بینی در بارداری,درمان لک بارداری در طب سنتی,درمان لک بارداری صورت,درمان لک بارداری با لیزر,درمان لك بارداري,,درمان لکه بارداری صورت,درمان لک های بارداری,درمان لک دوران بارداری,درمان گیاهی لک بارداری,کرم ضد لک فاقد هیدروکینون,کرم ضد لک بدون هیدروکینون,ضد لک بدون هیدروکینون,محلول ضد لک فاقد هیدروکینون,بهترین ضد لک فاقد هیدروکینون,کرم های ضد لک فاقد هیدروکینون,بهترین کرم ضد لک فاقد هیدروکینون,کرم ضد لک قوی فاقد هیدروکینون

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید