09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
علل و درمان خشکی لب
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

علل و درمان خشکی لب

 

بیشتر افراد معمولا با خشکی و ترک خوردن لب ها مواجه می شوند؛ برای مقابله با این مشکل چه کاری می توان انجام داد ؟

اگر لب‌های ترک‌خوردهٔ شما زبان می‌داشتند، درخواست دو چیز می‌کردند: رطوبت و چیزی که رطوبت را نگاه دارد. اما لب‌ها چه‌گونه رطوبت خود را از دست می‌دهند؟ اگر شما هم عادت شایع زبان زدن به لب‌ها را دارید، شرایط مناسب برای ترک‌خوردن لب‌ها را فراهم کرده‌اید.

از عوامل خشکی و ترک خوردن لب ها می توان به گرم بودن هوا اشاره کرد که آب موجود بر روی لب ها را تبخیر می کند ، آفتاب نیز می تواند علت دیگری برای از بین بردن رطوبت موجود در لب ها دانست . برخی افراد عمدتاً در گوشه‌های لب دچار ترک‌خوردگی می‌شوند که احتمالاً به‌خاطر شکل لب‌هایشان است. اگر در حالت استراحت صورت، گوشه‌های لب‌ها پائین می‌افتند، بزاق دهان در آنجا جمع شده و باعث ترک خوردن آنها می‌گردد و در نتیجه ترک خوردن لب‌ها آنها را تحریک‌پذیر و ناخوشایند می‌کند. اما همیشه راهی برای درمان آنها وجود دارد. باید این نکته را نیز یاد آوری کنیم استفاده بیش از اندازه رژ در خانم ها باعث خشکی و ترک لب ها می شود بنابراین بهترین روش برای درمان استفاده از یک بوم لب مناسب می باشد . اما اکثر خانم ها و اقایون سوال می کنند بهترین بوم لب کدام هست ؟ می توانیم هر بوم لب را استفاده کنیم ؟ در جواب باید بگوییم لب ها نیاز شدیدی به ویتامین E و F دارند این دو ویتامین به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل کرده و رطوبت مورد نیاز لب ها را نگه داری می کند همچنین از خشکی و ترک خوردن آن ها محافظت می کند بنابراین یک بوم لب باید ویژگی های زیر را دارا باشد .

* vit E (آنتی اکسیدان)

* vit F ، SPF3

* اسیدهای چرب ضروری

* حاوی ضد آفتاب

در ادامه شما را با یکی از بهترین بوم لب ها که در سال ۲۰۱۴ در کشور اروپا، از لحاظ کیفیت کالا مقام اول را آورد، آشنا می کنیم.

https://bazaak.ir/%d8%a8%d9%88%d9%85-%d9%84%d8%a8-%da%a9%d9%84%d8%af-%da%a9%d8%b1%d9%85/

خواص بوم لب avene:

– تغذیه کننده عمقی و محافظت کننده از پوست لب با داشتن انواع ویتامین ها

– ترمیم کننده ترک های لب با داشتن سوکرالفیت

– آب رسان، نرم کننده و تامین انواع املاح مورد نیاز با داشتن آب اَون

– خاصیت ضد آفتاب و جلای صدفی با داشتن تیتانیوم دی اکساید و میکا

– درمان آکنه های لب

– دفع عوارض سرب رژ لب

– حفظ رنگ طبیعی لب

– ایجاد لایه بر روی لب جهت مراقب از لب بخاطر سرب رژلب

مواد موثر:

آب اون، کلد کرم اون، سوکرالفیت، vit E (آنتی اکسیدان)، vit F ، SPF3 و اسیدهای چرب ضروری.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید .

درمان خشکي لب,درمان خشکی لب ها,درمان خشکی لب در طب سنتی,درمان خشکی لب کودکان,درمان خشکی لب و دهان,درمان خشكي لبها,درمان خشکی لب نوزاد,درمان خشکی لب چیست,درمان خشکی لب در بارداری,درمان خشکی لب ناشی از راکوتان,جلوگیری از خشکی لبها,راههای جلوگیری از خشکی لب,راه های جلوگیری از خشکی لبها,چگونه از خشکی لب جلوگیری کنیم,راهای جلوگیری از خشکی لب,جلوگیری از خشکی دور لب,روش جلوگیری از خشکی لب,راهی برای جلوگیری از خشکی لب,راههایی برای جلوگیری از خشکی لب,بوم لب چیست,بوم لب ایوروشه,بوم لب کیو وی,بوم لب دکتر ژیلا,بوم لب اون,بوم لب اوریاژ,بوم لب هیدرودرم,بوم لب کدلی,بوم لب حجم دهنده,حجم دهنده لب فولیپس,حجم دهنده لب دائمی,حجم دهنده لب plp,حجم دهنده لب اوریف لیم,حجم دهنده لب طبیعی,حجم دهنده لب مجستی,حجم دهنده لب گیاهی,حجم دهنده لب دیور,حجم دهنده لب با مواد طبیعی,حجم دهنده لب lip balm,,حجم دهنده لب dior,حجم دهنده لب eveline,حجم دهنده لب مارک eveline,حجم دهنده لب با ویتامین e,رژ لب حجم دهنده euro max,حجم دهنده لب fullips,کرم حجم دهنده و مرطوب کننده لب labello,دستگاه حجم دهنده لب power lip, بهترین مارک رژ لب بدون سرب,بهترین مارک رژ لب مات,بهترین مارک رژ لب 24 ساعته,بهترین مارک رژ لب حجم دهنده,بهترین مارک رژ لب با ماندگاری بالا,بهترین مارک رژ لب مایع,بهترین مارک رژ لب قرمز,بهترین مارک رژ لب چیست؟,بهترین مارک رژ لب گیاهی,بهترین مارک رژ لب 2016s

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید