09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
علل و درمان چین و چروک پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

علل و درمان چین و چروک پوست

ایجاد چین و چروک یک روند پیری است. با افزایش سن، سلول های پوست آهسته تر تقسیم می شوند و لایه داخلی به نام درم شروع به نازک شدن می شود. شبکه الاستین (پروتئین که باعث کشیدگی پوست) و الیاف کلاژن (پروتئینهای ساختمانی عمده در پوست) که لایه بیرونی را از شل شدن و افتادگی را حمایت می کند. با افزایش سن، پوست قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد همچنین  کمتر قادر به حفظ رطوبت می شود، غدد چربی ترشح نامنظم می شود و پوست کندتر درمان می شود که همه این عوامل سبب چین و چروک می شوند.

انقباضات عضلانی صورت
خطوط بین ابروها (خط اخم) و خطوط پاکلاغی از گوشه ای از چشم بخاطر انقباض عضلات صورت ایجاد می شود. لبخند، اخم، دچار دوبینی و سایر مشکلات باعث ایجاد چین چروک می شوند.

آفتاب و چین و چروک 
برخورد زیاد اشعه خورشید به پوست منجر به ایجاد چین و چروک می شود. برای کمک به جلوگیری از این خسارت خورشید ساعات بین ۱۰:۰۰-۲:۰۰ سعی کنید بیرون نباشید و یا از کرم های ضد آفتاب با حداقل SPF 30 استفاده کنید. ضدافتاب حتی در زمستان و زمانی که هوا ابری است باید استفاده شود.

سیگار کشیدن و چین و چروک
سیگار کشیدن باعث کاهش تولید کلاژن می شود که بخش مهمی از ساختار پوست است. ترک سیگار یکی از بهترین روش برای جلوگیری این نوع چروک ها هست.

برای دیدن محصولات ضد چروک و خرید اینجا را کلیک کنید .

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید