09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
عوارض عمل بلفاروپلاستی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

عوارض عمل بلفاروپلاستی


بلفاروپلاستی چیست؟

بلفاروپلاستی نوعی جراحی است که روی پلک ها انجام می شود. این کار برای از بین بردن پوست اضافی از پلک های فوقانی و کاهش گشادی از پلک های پایین انجام شده است. به آن لیفت چشم نیز گفته می شود.

چرا بلفاروپلاستی انجام می شود؟

این جراحی معمولاً به دلایل زیبایی انجام می شود. این همچنین یک روش موثر برای بهبود بینایی در افراد مسن است که افتادگی پلک های فوقانی مانع از بینایی آنها می شود .

چشم آسانسور از گودی های سیاه زیر خلاص نمی چشم ، پای کلاغ، یا صورت دیگر چین و چروک . این کار اغلب همراه با سایر روش ها مانند لیزر ، سطح انداختن تزریق مواد پرکننده یا لیفت پیشانی انجام می شود .

روند پیری پلک

با افزایش سن پوست ، به تدریج قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. عدم کشش به همراه کشش مداوم نیروی جاذبه باعث جمع شدن پوست اضافی در پلک های بالا و پایین می شود.

پوست بیش از حد در پلک پایین باعث ایجاد چین و چروک و برجستگی می شود. در پلک های فوقانی ، یک چین اضافی از پوست می تواند روی مژه ها آویزان شود و مانع دیدن شود.

چربی موجود در بالشتک کره چشم همچنین می تواند باعث برجستگی در پلک های بالا و پایین شود. غشای نازکی که چربی را در جای خود نگه می دارد با افزایش سن ضعیف می شود و اجازه می دهد چربی مانند فتق به داخل درب ها بیاید.

چه کسی کاندید مناسبی برای بلفاروپلاستی است؟

بهترین کاندیدای لیفت چشم افرادی هستند که از سلامتی خوبی برخوردار هستند و ایده واقعی از آنچه می خواهند دارند. بیشتر آنها ۳۵ سال یا بیشتر هستند ، اما اگر پلک های گشاد یا افتادگی پلک در خانواده شما اجرا شود ، ممکن است تصمیم بگیرید که عمل جراحی زودتر انجام شود.

جراحی پلک می تواند ظاهر شما را بهبود بخشد و به تقویت اعتماد به نفس شما کمک کند. با این حال ، ممکن است منجر به ظاهر ایده آل شما نشود یا ساختار صورت شما را تغییر ندهد. قبل از اینکه تصمیم به جراحی بگیرید ، به اهداف خود بیاندیشید و آنها را با جراح خود در میان بگذارید.

آماده سازی بلفاروپلاستی

شما باید شرایطی را فراهم کنید که فرد دیگری بعد از جراحی شما را به خانه برساند. همچنین باید شب کسی کسی را در کنار شما بماند.

انتظار داشته باشید و برنامه ریزی کنید تا چندین روز پس از جراحی در حالی که پلک های شما بهبود می یابد ، از کار در خانه بمانید و فعالیت های خود را محدود کنید. بعضی از افراد بعد از جراحی خشکی چشم دارند اما به ندرت بیش از ۲ هفته طول می کشد. اگر بیش از ۲ هفته خشکی چشم دارید ، با پزشک خود تماس بگیرید.

در خانه باید موارد زیر را آماده کنید:

تکه های یخ

بسته یخ (یا می توانید از کیسه های فریزر پر از یخ ، ذرت یخ زده یا نخود فرنگی استفاده کنید)

لنت های کوچک گازدار

قطره چشم یا اشک مصنوعی (از پزشک خود بخواهید نوع مناسب را برای رفع نیازهای خاص شما توصیه کند)

دستمالها و حوله ها را تمیز کنید

مسکن های بدون نسخه (که پزشک می تواند آنها را توصیه کند)

به دلیل افزایش خطر خونریزی ، نباید از Advil ، Motrin ، Naproxen ، Aleve و آسپرین استفاده شود.

روش بلفاروپلاستی

اگر هر دو پلک بالا و پایین با هم انجام شوند ، برداشتن پلک معمولاً حدود ۲ ساعت طول می کشد. پزشک شما به احتمال زیاد از بی حسی موضعی (مسکن تزریق شده در اطراف چشم) با آرام بخشی دهان استفاده می کند.

اگر در بیمارستان یا مرکز جراحی رویه خود را انجام دهید ، به احتمال زیاد آرام بخش IV خواهید داشت.
اگر تمام چهار پلک خود را تمام کرده باشید ، جراح احتمالاً ابتدا روی درب های فوقانی کار می کند. جراح معمولاً در امتداد خطوط طبیعی پلک های شما برش می زند. از طریق این برش ها ، جراح شما پوست را از بافت زیرین جدا می کند و چربی و پوست اضافی (و در صورت مشخص شدن عضله) را از بین می برد. در مرحله بعد ، جراح این برش ها را با بخیه های بسیار کوچک می بندد . بخیه های درب های بالایی ۳-۶ روز باقی می مانند. درب های زیرین بسته به تکنیک مورد استفاده ممکن است بخیه بخورند یا نداشته باشند.

جراحی در پلک های پایین ممکن است با استفاده از یکی از چندین روش انجام شود. در یک روش ، جراح شما یک برش را در داخل پلک پایین شما ایجاد می کند تا چربی را از بین ببرد. این برش قابل مشاهده نخواهد بود. سپس جراح می تواند با استفاده از لیزر C02 یا اربیوم خطوط ظریف پوست را نرم کند .

ش دیگر شامل ایجاد برش در امتداد حاشیه مژه است. از طریق این برش ، جراح می تواند پوست اضافی ، شل شدن عضله و چربی را از بین ببرد. خط برش بعد از مدت کوتاهی کمرنگ می شود.

بعد از هرکدام از این روش ها ، جراح شما ممکن است لیزر را مجدداً معرفی کند .

بعد از جراحی

پزشک شما احتمالاً در چشم شما مرطوب نگه می دارد تا چشم را مرطوب نگه دارد و روی آنها را با کمپرس سرد بپوشانید در حالی که در اتاق بهبودی هستید. بلافاصله پس از جراحی ، ممکن است تاری دید از پماد داشته باشید و به نور حساس باشید. چشمان شما ممکن است احساس خشکی یا آبریزش کند.

به شما کمک می کند کیسه های یخ را روی چشم های خود قرار دهید و اولین سر شب بعد از جراحی را با سر بلند بخوابید. پزشک دستورالعمل های دقیق برای مراقبت از خود را به شما می دهد.

نتایج بلفاروپلاستی
جراحی پلک فوقانی حداقل برای ۵-۷ سال خوب است. جراحی پلک پایین به ندرت نیاز به تکرار دارد. البته بعد از عمل چشمان شما هنوز پیر می شوند.

اگر درب هایتان دوباره آویزان شد ، لیفت پیشانی به جای لیفت چشم دیگر ممکن است روش ارجح باشد.

بازیابی بلفاروپلاستی
بعد از جراحی پلک ، بخیه هایی در هر دو درب خواهید داشت که تا یک هفته باقی می مانند. معمولاً تورم و گاهی اوقات کبودی وجود دارد ، اما پلک های شما باید طی یک یا دو هفته طبیعی به نظر برسند.

عوارض بلفاروپلاستی
عوارض و نتایج ناخواسته ناشی از لیفت چشم نادر است ، اما گاهی اوقات اتفاق می افتد. آنها می توانند شامل موارد زیر باشند:

خون ریزی

عفونت

خشکی چشم

رنگ آمیزی غیر طبیعی پلک ها

پوست پلک که به صورت غیر عادی داخل و خارج می شود

قادر به بستن کامل چشمان خود نیستید

یک خط مژه درب پایین کشیده شده

از بین رفتن احتمالی بینایی

در صورت بروز هر یک از این عوارض ، در اسرع وقت با پزشک خود تماس بگیرید

هزینه بلفاروپلاستی
هزینه جراحی پلک ممکن است چندین هزار دلار باشد. شما هزینه جراح را به علاوه هزینه های اتاق عمل ، بیهوشی و هر آزمایش یا نسخه ای که نیاز دارید پرداخت خواهید کرد.

شرکت های بیمه درمانی معمولاً اقدامات زیبایی را تحت پوشش قرار نمی دهند. اگر به دلایل پزشکی تحت عمل جراحی پلک قرار می گیرید (به عنوان مثال ، به دلیل اینکه پلک های شما به قدری آویزان است که روی بینایی شما تأثیر می گذارد ) و اگر آزمایش بینایی آن را تأیید کند ، ممکن است شرکت بیمه شما آن را پوشش دهد. قبل از جراحی این مورد را بررسی کنید تا بدانید دقیقاً چه هزینه ای را پرداخت خواهید کرد.

برای اینکه جای بخیه و زخم بلفاروپلاستی باقی نماند برای شما توصیه میکنیم از کرم ترمیم  کننده ژان داوز فرانسه استفاده  کنید .

 

برخی از خواص کرم ترمیم کننده اسکار ژان داوز فرانسه:
– درمان انواع اسکارهای کلوئیدی کهنه و جدید
– درمان برامدگی جای برش تیغ
– درمان جای سوختگی
– درمان اسکارهای جای جوش
– درمان گودی ابله مرغان و جوش و…
– درمان جای عمل جراحی
– جای عمل بعد از عمل زیبایی بینی
– ترمیم کننده قوی بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– رفع عوارض(لک، تیرگی، سوختگی) روش های تهاجمی مانند لیزر، میکرو، پلکسر
– درمان اسکین تگ یا منگوله پوستی
– برترین کرم ضد اسکار اروپا با سابقه بیش از ۷۰ سال
– بدون پارابن
– ساخت فرانسه
– ۵ میل
– سابقه شرکت ۱۹۵۳

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید 
بلفاروپلاستی پلک,بلفاروپلاستی بدون جراحی,بلفاروپلاستی چیست,بلفاروپلاستی پلک پایین,بلفاروپلاستی پلک بالا

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید