09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
عوارض لیزر برای درمان جای جوش
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

عوارض لیزر برای درمان جای جوش

عوارض لیزر برای درمان جای فرو رفتگی گودی جوش ابله مرغان

درمان با لیزر برای جای زخم باعث کاهش ظاهر زخم ها می شود. این روش از نور درمانی متمرکز برای از بین بردن لایه بیرونی سطح پوست یا تحریک تولید سلولهای جدید پوست برای پوشاندن سلولهای آسیب دیده پوست استفاده می کند.
درمان با لیزر برای زخم می تواند ظاهر زگیل ، چین و چروک پوست ، لکه های سنی ، زخم ها و کلوئیدها را کاهش دهد. اما جای زخم را به طور کامل برطرف نمی کند.

این عمل به بی حسی موضعی برای بی حس کردن پوست نیاز دارد. گاهی اوقات آرام سازی لازم است.
درمان لیزر برای جای زخم یک روش سرپایی است. این فقط باید توسط متخصص پوست انجام شود.
عوارض خفیف این روش شامل درد ، تورم ، قرمزی و ادرار موقت است. این اثرات معمولاً طی چند روز از بین می روند.

لیزر به لایه ای عمیق تر از سطح پوست نفوذ می کند تا سلول های رنگی تیره را از بین ببرد. این روش همچنین تولید کلاژن و تجدید سلولهای پوستی را تحریک می کند ، که می تواند باعث شود جای زخم های شما کمتر مورد توجه قرار بگیرد.
درمان با لیزر برای جای زخم روشهای سرپایی است ، اگرچه طول مراحل متفاوت است. در طول درمان می توانید کمی ناراحتی خفیف داشته باشید. پزشک شما برای بی حس کردن ناحیه از بی حسی موضعی استفاده می کند تا احساس درد نکنید. اگر در حال درمان اسکار بزرگتر هستید می توانید آرام بخش بخواهید.

اگرچه جای زخم ها به طور کامل برطرف نشده ، اما مطالعات نشان داده اند که لیزر درمانی می تواند ظاهر و ضخامت اسکار را به حداقل برساند.
درمان با لیزر برای جای زخم یک روش سرپایی است. پزشک شما برای از بین بردن سلولهای آسیب دیده پوستی و کاهش زخمها ، بارها و بارها لیزر را بر روی پوست شما حرکت می دهد.
از آنجا که این روش شامل گرما و نور است ، ممکن است پزشک در صورت حساسیت به نور آن را توصیه نکند. برخی از داروهای خاص می توانند باعث ایجاد این نوع حساسیت شوند. حتما با پزشک خود صحبت کنید تا ببینید کاندیدای خوبی هستید یا خیر.

عوارض شدید لیزر برای پوست 

با وجود اینکه لیزر میتواند جای جوش را کمتر کند اما متاسفانه با عوارض شدید تر مثل ایجاد لک های قهوه ای مقاوم ، قرمزی ، نازکی پوست و سوختگی همراه باشد بنابرین در صورت امکان استفاده از کرم درمانی بهتر از لیزر درمانی برای برطرف کردن جای جوش و زخم های قدیمی هست.

زمان بهبودی بعد از لیزر

زمان بهبودی متفاوت است ، اما ممکن است ۳ تا ۱۰ روز طول بکشد تا سوختگی و سوزش پوست شما رو به بهبودی یابد. پزشک شما بلافاصله پس از درمان دستورالعمل مراقبت را ارائه می دهد. این موارد شامل موارد زیر است:

به مدت چهار تا شش هفته بعد از عمل از نور مستقیم آفتاب خودداری کنید.
برای کاهش تورم یک بسته سرد یا پارچه مرطوب روی آن بمالید.
روزانه ترمیم کننده را بشویید و بمالید.
برای انجام روشهای صورت ممکن است لازم باشد چند روز از آرایش خودداری کنید.

توجه داشته باشیم

یکی از بهترین راه های ممکن برای درمان و پیشگیری عوارض بعد از لیزر استفادهاز کرم ترمیم کننده ژیورل بزک هست .

کرم آبرسان، مغذی و ضدقرمزی ژیورل فرانسه حاوی روغن جوجوبا، جو دوسر و ویتامین E می باشد. این کرم برای درمان خشکی پوست، کم آبی پوست(دی هیدراته)، قرمزی و التهاب پوست تجویز می شود. همچنین بخاطر داشتن جو دوسر برای پوست های مستعد اگزما و درماتیت نیز تجویز می شود.
عصاره جو دوسر، با داشتن ترکیبات فلاونوئید دارای اثر ضدالتهاب قوی و به واسطه داشتن ساپونین دارای اثر تنظیم کننده سیستم دفاعی می باشد، عصاره جو دوسر هم چنین ریسک عفونت های باکتریایی ثانویه را از طریق مهار اتصالات باکتری استافیلوکوک طلایی به سلول های کراتینوسیت کاهش می دهد.
جو دوسر به علت دارا بودن مقادیر بالای ترکیبات پروتئینی، پلی ساکاریدها، لیپیدها، اسیدهای چرب مانند اُمگا ۳ و انواع ویتامین ها از جمله E , B5 سبب نرمی، محافظت و رطوبت رسانی به پوست می شود.
این کرم برای ترمیم سریع پوست، درمان قرمزی، التهاب و خارش پوستی بعد از لیزر، پلکسر، میکرو و… هم تجویز می شود.

کرم الوورا فریش فروت

برخی از خواص کرم آبرسان و ترمیم کننده پوست فریش فروت:
– کرم تسکین دهنده و آرام بخش پوست(سوتینگ)
– مناسب صورت و بدن، برای ترمیم زخم، بعد کشیدگی بخیه، انواع بریدگی ها، شقاق نوک سینه
– موثر در ترمیم پوست بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– درمان قرمزی و التهاب پوست بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– درمان سوختگی پوست
– حاوی عصاره برگ الوئه ورا باربادنسیس، رزاگوسا
– درمان و جلوگیری از چین و چروک
– درمان نازکی پوست
– آبرسان عمقی پوست تا لایه درم
– التیام بخش و ضد خارش پوست
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست
– رفع قرمزی و التهاب پوستی

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید

عوارض لیزر بیکینی,عوارض لیزر صورت,عوارض لیزر زیر بغل,عوارض لیزر موهای بیکینی,عوارض لیزر پوست,عوارض لیزر دور چشم,عوارض لیزر پوست صورت,عوارض لیزر موهای زائد بدن,عوارض لیزر co2,عوارض لیزر co2 fractional

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید