09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
غذاهای جوش زا
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

غذاهای جوش زا

درمان جوش صورت

جوش یا آکنه یک نوع بیماری پوستی محسوب می شود که با ایجاد برجستگی بر روی پوست به شکل های مختلفی خود را نشان می دهد.به همین خاطر درمان جوش از اهمیت زیادی برخوردار است. جوش ها ممکن است به شکل سر سفید یا سرسیاه خود را نشان می دهند.این دسته از برجستگی ها می تواند در هر قسمت از صورت یا بدن هر فردی ظاهر شود.علت اصلی آکنه می تواند به دلیل تغییرات هورمونی در بدن باشد و بیشتر در نوجوانان اتفاق می افتد.

چه عواملی باعث ایجاد آکنه می گردد ؟

سطح پوست با حفره های بسیار کوچکی تشکیل می شود که به غدد چربی در زیر پوست اتصال دارد، در واقع این حفره ها منافذ باز نامیده می شوند.غددهای چربی ، روغنی به نام سبوم تولید میکنند و از طریق فولیکول تمام سطح پوست را فرا می گیرد.اما سوالی که اینجا مطرح است این است که چگونه این روغن ها از بین می روند؟ روغن ها با انتقال سلول های مرده پوستی با کمک فولیکول ها به سطح پوست،دفع می شوند و در نتیجه آکنه زمانی ایجاد می شود که منافذ پوست به واسطه سلول های مرده وچربی اضافه مسدود می شوند.

تغذیه های نامناسب برای پوست

۱٫ شکر و کربوهیدرات

افرادی که دچار آکنه می شوند معمولا در مقایسه با افرادی دیگر که آکنه ندارند بیشتر از رژیم غذایی با کربوهیدرات های فراوان برخوردار هستند.مصرف این دسته از غذاها سطح قند خون را بالاتر برده و ایجاد آکنه را در پی دارد.

۲٫ بعضی از نان ها :

گلوتن موجود در نان باعث التهاب سیستمیک روده شده و اکنه را به وجود می اورد و در اصطلاح پزشکی به این فرایند بیماری سلیاک گفته می شود.

۳٫ شیرینی :

افرادی که از خوراکی های شیرین استفاده میکنند بیشتر در معرض ایجاد آکنه قرار میگیرند چون این دسته از خوراکی ها سریعا انسولین را بالا برده و عامل ایجاد اکنه می شوند.

۴٫ محصولات لبنی :

مطالعات نشان داده است افرادی که لبنیات بیشتری مصرف میکنند در مقایسه با سایر افراد بیشتر دچار آکنه می شوند.به طور مثال شیر گاو دارای اسید آمینه فراوان هست که وظیفه تحریک هورمون شبه انسولین را برعهده دارد همچینن به علت دارا بودن مواد قندی موجود در شیر و افزایش سطح انسولین ، آکنه های شدیدی را در برمی گیرد.

۵٫ فست فود :

اگر جزو افرادی هستید که همبرگر، ناگت، هات داگ، سیب زمینی سرخ شده، نوشابه، میلک شیک و پیتزا مصرف میکنیدف منتظر ایجاد آکنه ها باشید.

۶٫ سیب زمینی سرخ شده:

سیب زمینی سرخ شده یا به صورت چیپس آماده به علت وجود روغن زیاد و نامرغوب ازدلایل دیگر تغذیه ای در ایجاد جوش شناخته است. سیب زمینی به دلیل داشتن کربوهیدرات فراوان و تولید سریع انسولین باعث التهاب سیستمیک شده و جوش های زیادی را ایجاد می کند.

۷٫ شکلات های شیری :

مصرف شکلات به علت دارا بودن قند بالا و اسید های چرب باعث افزایش تولید غدد چربی بر سطح پوست شده و ایجاد آکنه می شود.

۸٫ غذاهای ادویه دار:

مصرف بیش از اندازه غذاهای ادویه دار باعث زیاد شدن جوش می شود.

۹٫ نوشابه :

نوشابه با دارا بودن فروکتوز ( نوعی قند ) که باعث افزایش انسولین می شود، نقش بسزایی در افزایش آکنه دارد.

بهترین کرم ضد جوش فوری

ژل کرم ضد جوش فوری (تی زون) ژان داوز فرانسه T.ZONE Acne Prone Skin حاوی هیالورونیک اسید، ویتامین ب۳، BHA، پپتیدهای تخصصی ضدجوش ژان داوز باعث درمان سریع جوش، جای جوش بصورت گودی یا لک جوش، درمان جای آبله مرغان و درمان فرورفتگی مشابه تجویز می شود.
این ژل، جوش را در کمترین زمان درمان کرده و با داشتن ترکیبات موثر باعث ترمیم جای جوش می شود تا ردی از جوش بصورت لک یا گودی نماند. این ژل با دارا بودن هیالورونیک اسید و BHA باعث درمان گودی و لک حاصل از جوش های قدیمی و جای آبله مرغان نیز می شود.
ژل ضد جوش فوری ژان داوز فرانسه باعث چربی پوست را کنترل کرده و خاصیت ضدالتهابی(درمان قرمزی جوش) و آنتی باکتریال قوی دارد. همچنین بخاطر داشتن عصاره شیرین بیان به درمان لک جوش کمک می کند.

معرفی قویترین کرم ضد جوش

ژل ضد جوش فوری ژان داوز فرانسه
برخی از خواص ژل ضد جوش فوری ژان داوز فرانسه:
– درمان سریع جوش
– درمان قرمزی و لک جوش
– پیشگیری از ایجاد جای جوش(لک یا گودی جوش)
– درمان لک و گودی جای جوش های قدیمی
– درمان گودی جای آبله مرغان و گودی های مشابه
– کنترل چربی پوست
– حاوی هیالورونیک اسید، ویتامین ب۳، BHA، پپتیدهای تخصصی ضدجوش ژان داوز
– بدون چربی Oil free
– ۵ میل
– ساخت فرانسه
نحوه استفاده: روزانه دو نوبت برروی جوش استفاده شود.
» برای مشاهده ژل ضد جوش فوری ژان داوز اینجا کلیک نمایید
سرم نیاسینامید لوتارو ایتالیا

برخی از خواص سرم نیاسینامید لوتارو ایتالیا:

– درمان انواع جوش و آکنه پوستی
– کوچک کننده منافذ باز
– درمان گودی و جای جوش
– درمان لک جای جوش
– کنترل چربی اضافی پوست
– کاهش التهاب و قرمزی جای جوش
– رفع باکتری های جوش زا
– مناسب انواع پوست
– ۳۰ میل
– تحت لیسانس LEONIC SRL ایتالیا
» برای خرید سرم نیاسینامید لوتارو ایتالیا اینجا کلیک نمایید
کرم ضد جوش,بهترین کرم ضد جوش خارجی,کرم ضد جوش فوری,درمان جوش صورت,برای درمان جوش صورت چه کنیم,بهترین درمان جوش صورت,برای درمان جوش صورت چه بخوریم,درمان جوش صورت فوری,پاکسازی کبد برای درمان جوش صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید