09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
فواید انگور بر روی پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

فواید انگور بر روی پوست

با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما  یکی از نقاط مهمی که باید رعایت کنیم رسیدگی به وضعیت پوستمان می باشد .

بر اساس تحقیقات به عمل امده  انگور یکی از میوه هایی هست که بر مکانیزم پوست تاثیرات خوبی دارد . روغن هسته انگور باعث  شادابی ، جوان سازی  و جلوگیری از چروک صورت می شود .

روغن هسته ی انگور در ترمیم صدمات وارده به پوست در اثر اشعه ماورائ بفش موثر است . همچنین به خاطر داشتن مقدار بالای اسید الفا لینولئیک مناسب بازسازی غشای پوست است و بهترین کرم دور چشم محسوب میشود و چروک دور چشم را ازبین میبرد . این روغن به راحتی جذب پوست میشود و برای ماساژ در مانی توصیه می شود به خصوص که پس از استفاده اثر چربی روی پوست نمی گذارد .این روغن هنگامی که همراه محصولات ارایشی بهداشتی به کار میرود سبب جذب بهتر سایر مواد موجود در ان ماده میشود .

۲.از انجا که این روغن بدون بو است و ساختار چرب ندارد به راحتی میتوان از ان به عنوان روغن برای تقویت مو های خشک و اسیب دیده و رنگ شده استفاده کرد.این روغن برای درمان افراد مبتلا به شوره ی سر مفید است

اگر میخواهید وزن خود را کم کنید در هر وعده غذایی انگور بخورید چون قند موجود در انگور باعث می شود که برای ساعت ها احساس سیری کنید .

امروزه بعضی  از  سالن های ارایشی  شیک و مدرن مشتری های خود را در وان اب انگور قرار می دهند چون  ویتامین های موجود در انگور برای پوست فواید زیادی داشته و باعث جلوگیری از پیری زود رس پوست می شود .

 

فواید انگور بر روی پوست ,  فواید شیره انگور بر روی پوست , فواید شیره انگور بر روی پوست , خواص انگور برای پوست  ,خواص اب انر برایپوست , خواص سرکه انگور برای پوست,  خواص انگور برای پوست صورت , خواص روغن هسته انگور برای پوست, کرم ضد چروک انگور,  ماسک انگور, فوم انگور ,

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید