09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
فواید خاویار بر روی پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

فواید خاویار بر روی پوست

خاویار غنی از آنتی اکسیدان مانند ویتامین ,Q10, A ،D,E ,B می باشد که سبب ترمیم پوست همچنین جوان سازی و ضد پیری می شود و دارای ساختار سلولی مشابه با پوست انسان است

خواص ویتامین گروه ب برای پوست: این ویتامین چربی پوست را تنظیم می کند و مانع از چرب شدن بیش از حد پوست می شود. تمایل پوست به لکه دار شدن را کاهش می دهد، از زبر و خشن شدن پوست جلوگیری می کند و می تواند در تشکیل کلاژن موثر باشد.

خواص ویتامینD برای پوست: این ویتامین برای تکثیر سلول های پوست و جذب کلسیم لازم است.

خواص ویتامین E برای پوست: این ویتامین برای رشد بافت های سالم لازم است. و یک آنتی اکسیدان فوق العاده پایدار است. این ویتامین پوست را مرطوب و شفاف می کند، از مضرات رادیکال های آزاد می کاهد.

خواص Q10 برای پوست: کو آنزیم یک ماده ضد پیری و همچنین جهت ساخت کلاژن و الاستین میباشد.

اسیدهای امگا ۳ و امگا ۶ برای کمک به جلوگیری از پیری و کاهش التهاب پوستی و پف کردگی می باشند. خاویار بسیار کلاژن تولید کرده و موجب جوان سازی می شود. اگر پوستتان دچار خشکی زیاد است خاویار سبب آبرسانی زیاد برای پوست می باشد و روزانه سبب مرطوب سازی پوست می شود. چنان از محصولات ارایشی و بهداشتی خاویار استفاده می کنید باید این نکته را بدانید این طلای سیاه پوست شما را در برابر اشعه UV و سایر عوامل محیطی حفظ می کند.

علاوه بر خاصیت های بالا، می توان از خواص شگفت انگیز دیگر طلای سیاه به ترمیم و احیای بافت های سلولی اشاره کرد استفاده از خاویار در ماسک های زیبایی پوست شما را ترمیم می کند و جوانی و شادابی را دوباره به پوست شما برمی گرداند.

برای دیدن محصولات جوان کننده و خرید اینجا را کلیک کنید .

تقویت کننده پوست سر,تقویت کننده پوست لب,تقویت کننده پوست و مو,کرم تقویت کننده پوست صورت,ماسک تقویت کننده پوست,کرم تقویت کننده پوست,ماسک تقویت کننده پوست صورت,,کرم تقویت کننده پوست گیاهی هیمالیا,بهترین تقویت کننده پوست,درمان چین و چروک صورت,درمان چین و چروک دور چشم,درمان چین و چروک پیشانی,درمان چین و چروک اطراف چشم,درمان چین و چروک زیر چشم,درمان چین و چروک دست,درمان چین و چروک پوست صورت,درمان چین و چروک صورت به صورت گیاهی,کرم خاویار اصل,کرم خاویار ایرانی,کرم خاویار والنسی,کرم خاویار شرکت بهدیس,کرم خاویار سیمای خانواده

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید