09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
فواید روغن ارگان برای پسوریازیس
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

فواید روغن ارگان برای پسوریازیس


پسوریازیس یک بیماری خود ایمنی مزمن است که بر روی پوست، پوست سر ، ناخن ها و گاهی مفاصل تأثیر می گذارد (شکلی به نام آرتریت پسوریاتیک ). پسوریازیس باعث می شود سلولهای جدید پوست با سرعت بیشتری روی سطح پوست رشد کنند. سلول ها تکه هایی خاکستری و خارش دار تشکیل می دهند که می توانند دردناک، ترک خورده و خونریزی داشته باشد. این یک بیماری مزمن است، اما علائم همیشه مشهود نیستند. تکه ها می توانند برای مدتی بهبود یافته یا در اندازه، ضخامت و مکان تغییر کنند.
پسوریازیس هنگامی ایجاد می شود که سیستم ایمنی بدن به خود حمله کند، اما دلیل این اتفاق چیست؟ نامشخص است. پسوریازیس نیز می تواند در اثر آفتاب سوختگی، عفونت های ویروسی ، استرس یا مصرف بیش از حد الکل ایجاد شود (بیش از یک نوشیدنی در روز برای زنان ، دو مورد برای آقایان مضر هست). افراد با سابقه خانوادگی پسوریازیس به احتمال زیاد این بیماری را دارند. استرس، استعمال سیگار و اضافه وزن باعث بدتر شدن پسوریازیس می شود.

پیدا کردن درمان
درمانی برای پسوریازیس وجود ندارد. یافتن ترکیبی از روشهای درمانی که برای شما مناسب است، می تواند دشوار باشد که ممکن است باعث افسردگی ، اضطراب و از بین رفتن بهره وری روزانه و لذت بردن شود.
داروهای پسوریازیس با هدف متوقف کردن نقص سیستم ایمنی بدن است. برخی داروها التهاب را کاهش داده و رشد اضافی سلول ها را متوقف می کنند. بسیاری از مبتلایان به پسوریازیس برای تسکین درد پوست، خارش و التهاب به دنبال درمان بدون نسخه مانند مرطوب کننده هستند. مهم است که به یاد داشته باشید درمانی برای پسوریازیس وجود ندارد، اما می توانید علائم را درمان کنید.

» روغن آرگان فواید زیادی دارد
روغن آرگان از دانه های درخت Argania spinosa در غرب آفریقای شمالی درست می شود. فرهنگ های آن منطقه هزاران سال است که از روغن آرگان استفاده میکنند. روغن آرگان حاوی ویتامین E، اسکالن و اسیدهای چرب است.
شیوع پسوریازیس باعث می شود پوست خشک و شکننده شود. اثرات آبرسان روغن آرگان می تواند به معنای بهتر شدن پوست باشد. ویتامین E یک ترکیب اساسی در روغن آرگان است که پوست را ترمیم می کند. اسکالن نیز در روغن آرگان یافت می شود و به عنوان روان کننده و مرطوب کننده برای پوست استفاده می شود.

» غذای آماده
برای کنترل شعله ور شدن پسوریازیس با پزشک خود همکاری کنید. پزشک شما ممکن است کرمهای کورتیکواستروئید را پیشنهاد کند. این محصولات می توانند قرمزی، خشکی پوست و تحریک را تسکین دهند. همچنین مرطوب کننده های ضد آلرژی زا می توانند به آرام کردن پوست شما کمک کنند.
همچنین با تمرین تکنیک های آرامش یا مدیتیشن می توانید در کاهش استرس کمک بگیرید و قطع کردن مصرف الکل می تواند علائم پسوریازیس شما را کاهش دهد. از همه مهمتر، امید خود را از دست ندهید و برای یافتن درمان مناسب تلاش کنید. غذاهای اماده مثل کنسرو استفاده نکنید.

بازار پر روغن ارگان هست ولی پیدا کردن روغن ارگان اصل و مهمتر خالص کمی دشوار هست. در زیر روغن ارگانی رو توصیه میکنم که دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصل بودن کالا هست و یکی از اولین روغن ارگانی هست که وارد کشور شده است.

برای مشاهده توضیحات کامل و خرید روغن ارگان خالص ژیورل اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید