09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
فواید عسل بر روی پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

فواید عسل بر روی پوست

عسل علاوه بر اینکه خاصیت درمانی دارد ، در مصارف ارایشی و بهداشتی نیز سابقه دیرینه دارد .در زمان های قدیم زنان برای شادابی پوست خود ،عسل را بر روی پوست میمالیدند تا باعث رطوبت رسانی به پوست شود .همچنین ان ها بعد از رنگ کردن موهای خود عسل را بر روی موهای خود میکشیدند . امروزه نیز عسل در فرآورده های آرایشی و بهداشتی به عنوان شیرین کننده، نرم کننده، رطوبت گیر، مقوی، ضد حساسیت، نرم کننده پوست، بازسازی کننده بافت پوششی و مسکن مورد استفاده قرار می گیرد، ساختار  بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی از عسل، به صورت انواع ماسک های زیبایی و کرم با عسل و انواع شامپوها و صابون ها صورت می گیرد

یک محقق اهل کره جنوبی در تحقیقات خود نشان داد که عسل مانوکا نوعی از عسل که در این کشور تولید می‌شود، خواص زیادی در درمان زخم‌ها، التهاب‌های پوستی، درمان عفونت با هلیکوباکترپیلوری و اسهال‌های سالمونلایی دارد. انواع عسل به طور کلی خاصیت آنتی‌باکتریال دارند اما تحقیقات نشان داده‌ است که در این نوع عسل به علت وجود بیشتر هیدروژن پراکسید که در بقیه انواع نیز وجود دارد و همچنین ماده‌ای به نام متیل گلیوکوزال، خواص ضد میکروبی به میزان بیشتری وجود دارد. همچنین غلظت بسیار بالای گلوکز و فروکتوز (قند موجود در عسل) و محیط اسیدی عسل مانوکا موجب می‌شود باکتری‌ها نتوانند به راحتی در این محیط زندگی کنند.
تحقیقات دکتر مالون نشان داد که بهترین کاربرد عسل مانوکا در درمان زخم‌های پوست است. این عسل علاوه بر خواص ضد التهابی که دارد، موجب می‌شود روند بهبود زخم تسریع پیدا کند. عسل مانوکا همچنین خاصیت عجیبی در برداشتن بافت‌های مرده و همچنین تحریک بافت‌های زنده برای ترمیم دارد که موجب می‌شود ترکیبات آن به عنوان پانسمانی خوب برای زخم‌های سطحی به کار روند.
در جریان تحقیقات مشخص شد که استفاده از عسل مانوکا به عنوان پانسمان در مقایسه با محلول پراکسید هیدروژن و پانسمان‌های معمولی تاثیر بیشتری داشته است.

فواید عسل بر روی پوست ,  فواید عسل برای پوست,  فواید ماسک عسل برای پوست , فواید موم عسل برای پوست , فواید عسل  روی پوست , فواید عسل بر پوست,  فواید عسل بر روی پوست صورت,  فواید عسل بر پوست صورت , فواید خوردن عسل برای پوست , ماسک عسل ,ماسک عسل برای جوش صورت  ,ماسک عسل برای  پوست  خشک ,  فواید عسل برای پوست چرب  ,ماسک عسل و ماست , ماسک عسل و زیتون,  کرم مرطوب کننده عسل

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید