09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
فواید ویتامین c برای پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

فواید ویتامین c برای پوست

 

ویتامین c یکی از ضروری ترین ویتامین ها در بدن می باشد همچنین یکی از مغذی ترین ویتامین ها برای پوست می باشد .ویتامین c به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و از پیری زود رس جلوگیری می کند.

ایا می دانستید ویتامین c پر از کلاژن است و در کلاژن سازی پوست کمک می کند، وقتی پوست با کمبود این ویتامین مواجه می شود شروع به کدر شدن، از دست دادن شادابی و لطافت پوست ، چروک و ….. می شود بنابراین مولکول های حیاتی پوست به کمک ویتامین c تولید می شود چون اشعه های UV را دفع می کند اما نمی توانیم بگوییم آن را جایگزین  ضد آفتاب کنیم .

تاثیر ویتامین C در جلوگیری از خشکی پوست

ویتامین C باعث می شود آب مورد نیاز از سطح پوست از بین نرود و در نتیجه جوانی ،شادابی و زیبایی را به صورت شما هدیه می دهد .

تاثیر ویتامین C  در درمان جوش و لک پوست

ویتامین  C باعث احیای سلول های مرده پوست می شود و با نفوذ به لایه های پوست سبب روشن و درخشان شدن می شود همچنین ویتامین C التهاب پوست را درمان کرده و با احیای سلول های مرده ، جوش های صورت را درمان می کند .برای آشنایی با انواع محصولات گیاهی حاوی ویتامین C به معرفی آن ها می پردازیم .


برای دیدن محصولات حاوی ویتامین سی و خرید اینجا ر کلیک کنید .

روشن کننده پوست صورت,روشن کننده پوست دست,روشن کننده پوست بدن,روشن کننده پوست گیاهی,روشن کننده پوست صورت گیاهی,روشن کننده پوست ناحیه تناسلی,روشن کننده پوست طبیعی,ماسک ضد جوش گیاهی,صابون ضد جوش گیاهی,کرم ضد جوش گیاهی,محلول ضد جوش گیاهی,ضد جوش های گیاهی,بهترین ضد جوش گیاهی,کرم ویتامین c استادرم,کرم ویتامین c رکسول,کرم ویتامین c خارجی,کرم ویتامین c دکتر گرندل

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید