09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
قویترین داروی گیاهی ضد ریزش مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

قویترین داروی گیاهی ضد ریزش مو

ریزش مو و کم پشتی موی سر را امروزه تمام افراد تا حدودی تجربه می کنند. تغییر الگوی رفتاری و رژیم غذایی انسان های دنیا مدرن نسبت به گذشتگان یکی از علل اصلی ریزش موی سر است. راه حل های موثر برای ریزش مو و طاسی را با مشاوره و محصولات تخصصی ما بدست بیاورید. با درمان های اثبات شده و راه حل های شخصی ما با ریزش مو و طاسی خداحافظی کنید. با رویکرد جامع ما در مورد ریزش مو و طاسی، اعتماد به نفس خود را به دست آورید و موهایتان را پر کنید.

گشودن رازهای رشد مو: درک چرخه طبیعی” در این مطلب، به دنیای شگفت انگیز رشد مو می پردازیم و مراحل مختلفی را که موهای ما در چرخه طبیعی خود طی می کنند بررسی می کنیم. از مرحله رشد تا مرحله استراحت و مرحله ریزش، ما علم پشت هر مرحله را کشف می کنیم و نکاتی در مورد چگونگی تقویت رشد موی سالم ارائه می دهیم. چه کنجکاو باشید که چرا موهایتان در فصول خاص رشد سریع‌تری دارند یا می‌خواهید بدانید چگونه از ریزش بیش از حد مو جلوگیری کنید، این مطلب تمام پاسخ‌های مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سیکل طبیعی رشد مو:

در هر زمانی ۱۰% موهای سر شما در فاز استراحت هستند.بعد از گذشت ۲ تا ۳ ماه، موهای در فاز استراحت می ریزند و موهای جدید به جای آنها می رویند.این رویش حدود ۲ تا ۶ سال بعد تمام می شود.در این فاز، هر تار مو، ماهیانه ۱ سانتیمتر رشد می کند. بنابراین ریزش چند تار مو در هر روز به عنوان بخشی از این سیکل طبیعی است.اما بعضی افراد بیش از حد طبیعی ریزش مو دارند که این ریزش مو می تواند در کودکان، مردان و زنان باشد.

علل مهم ریزش مو

اختلالات هورمونی:

از عوامل دیگر ریزش مو اختلالات هورمونی است. اگر مشکل تیروئیدی داشته باشید،چه پرکاری و چه کم کاری،می تواند باعث ریزش مو شود، که برای درمان ریزش مو باید مشکل تیروئید حل می شود.ممکن است هورمونهای زنانه( استروژن) یا مردانه( آندروژن) دچار عدم تعادل شده باشند که باز می تواند از علل ریزش مو باشد.متعادل کردن این هورمونها نیز باعث درمان ریزش مو می شود.

هورمون مردانه:

هورمون مردانه(تستسترون) که می تواند به دی هیدروتستسترون(DHT) تبدیل شود، یکی از دلائل اصلی ریزش مو است.این هورمون همچنین می تواند توسط آدرنال و پوست سر هم ساخته شود. این هورمون بمرور زمان باعث تضعیف ریشه مو می شود. معمولا اقایان بیشتر در معرض ریزش مو به نسبت خانم ها قرار می گیرند.

چربی پوست سر:

از دیگر عواملی که سبب ریزش مو میشود، چربی زیاد پوست سر است، اگر پوست سر چرب باشد، ریزش مو بیشتر خواهد بود. چون چربی پوست باعث می شود تا مواد مغذی به ریشه مو نرسد و همین عامل باعث می شود تا مو بمرور زمان ضعیف و در نهایت ریزش کند. همچنین چربی مو مراحل رشد مو را نیز مختل می کند.

علل نازکی تارهای مو چیست ؟

یکی از مهم‌ترین دلایل نازک شدن تارهای مو عوامل ارثی و ژنتیکی است که به شکل اختلال در هورمون‌های جنسی بروز می‌کند و به مرور باعث ریزش مو و نازک و شکنندگی آن می‌شود اما علاوه بر عامل وراثت، انواع حساسیت‌ها، آلودگی‌های آب و هوا، نوع تغذیه، نحوه آرایش و مراقبت و میزان استفاده ما از محصولات مختلف شیمیایی هم تاثیر فراوانی روی روند کم پشت و نازک شدن موها دارد ولی فقط این عوامل نیستند که باعث کم پشتی و نازک شدن موها می‌شود چون گاهی وجود یک بیماری خاص هم باعث این ریزش می‌شود. برای مثال در خانم‌ها کم‌خونی و اختلال‌های هورمونی مثل کیست تخمدان هم دلایل کم‌پشتی و نازکی موها هستند .

راه های درمان نازکی و ریزش مو چیست ؟

ویتامین‌ها نقش مهمی در سلامت موها دارند. ویتامین سی، با مراقبت از فولیکول‌های مو سلامت رگ‌های خونی زیر پوست سر را تأمین و به جذب آهن از پروتئین‌های گیاهی کمک می‌کند. ویتامین B یک ویتامین مهم برای تقویت موهای ضعیف و بهبود بافت موهاست. این ویتامین در ماهی قزل‌آلا، هویج، زرده تخم‌مرغ و ماهی ساردین یافت می‌شود. مکمل‌های ویتامین هم می‌تواند به تقویت موهای ضعیف کمک کنند. سیلیس (Silica) ماده مغذی است که در جو، برنج، خیار، کلم و تخمه آفتاب‌گردان وجود دارد و به رشد مو و ناخن کمک می‌کند.
آب یکی‌ دیگر از ضروریات برای بدن و موها است که نوشیدن آن به مقدار کافی در طی روز، عملکرد بدن شما را بالا می‌برد و به تقویت موهای ضعیف کمک می‌کند. اولین توصیه‌ای که برای مراقبت و تقویت مو‌ها مطرح می‌شود، استفاده از محصولات آرایشی-بهداشتی مرغوب است. ضرورت استفاده از این محصولات برای بازگردانی مو به حالت طبیعی خود، وجود ترکیبات تقویت کننده‌ای مانند پروتئین، آمینو اسید، ویتامین‌های E (تقویت ساقه مو)، A (شفافیت و جلوگیری از ریزش مو) و C (رفع خشکی مو) است که کیفیت و فرمول ساخت آن در هر محصول متفاوت است.
همچنین هنگام استفاده از نرم‌کننده مو، ابتدا مایع نرم‌کننده را به ریشه موها بزنید و سپس این روند را تا انتهای تارهای مو ادامه دهید. برای افزایش تأثیر نرم‌کننده می‌توانید پس از اتمام کار موهایتان را با حوله گرم یا کلاه حمام بپوشانید. این کار به نفوذ عمیق‌تر ترکیبات نرم‌کننده در ساقه و فولیکول‌های مو کمک می‌کند. همچنین استفاده از نرم‌کننده مو و ماسک پروتئینه برای حفظ استحکام تار‌های مو مفید است.
یکی از بهترین محصولات برای درمان ریزش و تقویت مو استفاده از لوسیون ضد ریزش مو ژیورل فرانسه هست. لوسیون ضد ریزش موی ژیورل فرانسه حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5 یک منبع واقعی انرژی برای مو بوده که قدرت و زندگی را به موی ضعیف بازمی گرداند. این لوسیون میکروسیرکولاسیون پوست سر را بهبود بخشیده و فعال می کند و پیاز مو را برای رشد موی سالم و قوی تحریک می کند.

– خواص کینین و سائوپالمتو  برای مو:

– درخت گنه گنه بومی پرو و سایر کشورهای آمریکای جنوبی هستند. کینین بعنوان یک محرک رشد مو و درمان ریزش مو معرفی شده است. در مطالعات زیادی مشخص شده عصاره درخت گنه گنه معروف به کینین می تواند برای درمان ریزش موی سر بسیار موثر واقع شود. این ماده موثر حاوی آهن و ویتامین B12,B5 می باشد. عصاره سائوپالمتو حاوی استروژن طبیعی بوده که از قدیم الایام در آمریکا به وجود آن در گیاه سائوپالمتو پی برده اند. عصاره سائوپالمتو موجب تنظیم هورمونهای پوست می گردد. عصاره سائوپالمتو با تنظیم و متعادل سازی هورمونهای پیاز مو و پوست سر، به سرعت از ریزش مو جلوگیری کرده و موجب رویش مجدد مو می شود.

لوسیون ضد ریزش مو فبریژن
برخی از خواص لوسیون ضد ریزش مو فبریژن فرانسه:
– درمان سریع ریزش مو
– تقویت کننده فوق العاده قوی ریشه مو
– تغذیه کننده فولیکول مو
– رفع قارچ و باکتری پوست سر
– جلوگیری و درمان سفیدی مو
– افزایش رشد مو
– درمان شوره و خارش سر
– مناسب برای درمان پسوریازیس سر
– درمان آلوپسی آره آتا
– درمان ریزش سکه ایی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– تهیه شده از عصاره های خالص گیاهان معتبر برای مو
– حاوی عصاره های رزماری، انگور فرنگی هندی، جوانه گندم، سدر، پرس سرد سیاه دانه، اسطوخدوس، پرس سرد هسته انگور و فندق
– حاوی زینک، بیوتین، ویتامین گروه ب و E
– ۵۰ میل

» برای مشاهده لوسیون ضد ریزش و تقویت کننده مو فبریژن اینجا کلیک نمایید
ضد ریزش مو,شامپو ضد ریزش برای موهای چرب,تقویت کننده موی سر,تقویت کننده موی سر گیاهی,تقویت کننده مو سر,ماسک تقویت کننده موهای چرب,شامپو تقویت کننده موهای چرب,تقویت کننده ریشه مو,جایگزین ماینوکسیدیل,جایگزین ماینوکسیدیل در بارداری,جایگزین ماینوکسیدیل در طب سنتی,جایگزین طبیعی ماینوکسیدیل,جایگزین قطره ماینوکسیدیل,بهترین جایگزین ماینوکسیدیل,داروی جایگزین ماینوکسیدیل,داروی گیاهی جایگزین ماینوکسیدیل,داروهای جایگزین ماینوکسیدیل,دارو جایگزین ماینوکسیدیل,قرص جایگزین ماینوکسیدیل,جایگزین گیاهی ماینوکسیدیل,محلول جایگزین ماینوکسیدیل,محلول ضد ریزش مو,محلول ضد ریزش مو خارجی,محلول ضد ریزش مو خانم ها,خرید محلول ضد ریزش مو,محلول ضد ریزش ژیورل,قویترین ضد ریزش مو,قویترین شامپو ضد ریزش مو,قویترین قرص ضد ریزش,قویترین شامپوی ضد ریزش,قویترین داروی گیاهی ضد ریزش مو,قویترین قرص ضد ریزش مو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید