09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
قویترین ضد لک
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

قویترین ضد لک

کک و مک ممکن است یک بیماری داخلی باشد . اما افراد مو قرمز بیشتر مستعد به وجود امدن کک و مک می باشند برای همین منظور استفاده از یک ضد افتاب مناسب و اجتناب از افتاب شرط اول هست .

کک و مک یک بیماری پوستی است که بیشتر در میان افراد کشورهای اروپایی به چشم میخورد لک، کک ومک بیشتر در نواحی صورت، دست و پا ظاهر می شود .

اغلب پزشکان کک و مک درمانی پیدا نکرده اند اما ما شما را روش های مقابله با این بیماری پوستی و راه های درمان ان اشنا می کنیم .

دلایل ایجاد کک ومک

یکی از دلایل به وجود امدن کک و مک دلیل ارثی می باشد اگر در میان پدر و مادر کک و مک وجود داشته باشد صد در صد فرزند نیز دچار این بیماری پوستی خواهد بود .

دلیل دیگر پرتوهای زیان بار خورشید است که در اصطلاح به ان گزرو درما پیگمنتوسام می گویند ، زمانی که این پرتو ها به پوست می رسد باعث ایجاد کک و مک می شود .

بروز کک و مک به دو شکل کلی است :

کک و مک مادر زادی : این نوع بیماری پوستی اگرچه دیر درمان می شود ولی باز هم قابل درمان است .

کک و مک ایجاد شده بعد از سنین کودکی : در این نوع بیماری چون یک عامل معین باعث ایجاد کک و مک شده است به راحتی قابلیت درمان دارد .

درمان کک و مک

بهترین درمان برای کک و مک استفاده از یک ضد افتاب مناسب فیزیکی است . ضد افتاب های فیزیکی و رنگی علاوه بر اینکه باعث دفع اشعه های زیان بار خورشید می شود سبب درمان کک و مک نیز می شود .

همچنین استفاده از محصولات فاقد هیدروکینون هست. این دسته از محصولات به خوبی بدون عارضه و بدون بازگشت می توانند لک ها را برطرف کنند که در ادامه شما را با این دسته از محصولات آشنا می کنیم .


برخی از خواص لوسیون ضدلک و روشن کننده فبریژن فرانسه

– درمان انواع لک های قهوه ایی ناشی از بارداری، جوش، آفتاب، افزایش سن، کک و مک و…
– روشن کننده قوی پوست های سبزه و گندمی
– روشن کننده تیرگی پوست صورت و بدن (ناحیه بیکینی، کشاله ران، زیربغل و… )
– درمان لک ناشی از لیزر، پلکسر، میکرو و سایر روش های تهاجمی
– بدون هیدروکینون
– بدون لایه برداری و بدون نازک کردن پوست
– کاملا گیاهی و بدون مواد شیمیایی
– حاوی ۱۰ عصاره برتر در درمان لک اعم از آلوئه باربادنسیس، پرس سرد هسته آلبالو،شیرین بیان، گل نسترن، پرس سرد هسته انگور، پرس سرد هسته زردآلو، اسطوخودوس، کندر، پرس سرد هسته انار، عصاره رزماری
– غنی از ویتامین C,E
برای دیدن متن کامل و خرید لوسیون ضد لک فبریژن اینجا را کلیک کنید

کرم ضد لک و روشن کننده آلفا آربوتین آکواریوس

برخی از خواص کرم ضد لک و روشن کننده آلفا آربوتین آکواریوس

– درمان لک و تیرگی پوست بدون بازگشت
– حاوی عصاره آلفا آربوتین، عصاره شیرین بیان و لاکتیک اسید
– یکدست شدن رنگ پوست صورت
– درمان انواع لک های قهوه ایی ناشی از بارداری، ملاسما، جای جوش، لک افزایش سن و…
– درمان لک ناشی از کارهای تهاجمی مثل لیزر، پلکسر، میکرو و…
– بدون بازگشت لک
– روشن کننده و آبرسان پوست
– مناسب انواع پوست بدون ایجاد جوش
– بدون حساسیت، بدون قرمزی، بدون پوست ریزی
– محصول فاقد هیدروکینون و فاقد کورتون
– حساس به نور نیست
– ۳۰ میل
– فرمولاسیون سوئیس
» برای خرید کرم ضد لک آلفا اربوتین آکواریوس اینجا کلیک نمایید

برای دیدن محصولات ضد لک و خرید اینجا را کلیک کنید .

لک , کک و مک , قویترین , بهترین, ضد, صابون, کرم , جوش, افتاب,  درمان , خیلی خوب, حاملگی, بارداری, ضد لک,  ضد لک قوی, ضد لک سینره,  ضد لک گیاهی,  ضد لک نئوسترات,ضد لک لیراک, ضد لک طبیعی ,  قویترین ضد لک صورت,  قویترین ضد لک,  قویترین ضد لک گیاهی ,  قویترین داروی ضد لک,  ضد لک خوب,  کرم ضد لک خوب,  معرفی کرم ضد لک خوب,  کرم ضد لک خیلی خوب,  کرم ضد لک چی خوبه ,  کرم ضد لک خوب معرفی کنید,  قویترین ضد افتاب ,  ضد افتاب فیزیکی,  ضد افتاب فیزیکی و شیمیایی ,  ضد افتاب فیزیکی چیست؟ ,  مارک ضد افتاب فیزیکی ,  جلوگیری از لک صورت  در بارداری,  جلوگیری از لکه های بارداری, جلوگیری از لک صورت, جلوگیری از لک بارداری, جلوگیری از لک حاملگی , جلوگیری از لک های صورت , جلوگیری از لک های حاملگی, درمان لکه های صورت, درمان طبیعی لک صورت, درمان طبیعی لکه های جوش, درمان طبیعی لک, درمان گیاهی لک صورت,  درمان گیاهی لک و پیس,  صابون ضد لک و روشن کننده , صابون ضد لک, صابون ضد لک قوی, صابون ضد لک و جوش,  صابون ضد لک صورت, کرم جای جوش, کرم جای جوش صورت, کرم جای جوش هیدرودرم , کرم جای جوش رژودرم, کرم جای جوش قوی,  کرم برای جای جوش,  کرم رفع جای جوش, کرم پوشاننده جای جوش, کرم درمان جای جوش, کرم برای جای جوش صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید