09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
قویترین لایه بردار صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

قویترین لایه بردار صورت

زمانی که احساس می کنید پوستتان زبر و ضخیم شده است و احساس ناخوشایندی به شما دست می دهد ، باید به فکر لایه برداری کردن پوست خود باشید.

بعد از انجام لایه برداری بهتر است از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید . وقتی پوست صورت پر از لایه های مرده می شود استفاده از اسکراب ها می تواند کمک خیلی زیادی برای پوست بکند . اما از آن جایی که پوست به خصوص صورت بسیار حساس هست بنابراین در هنگام استفاده از اسکراب ها باید دقت لازم را انجام دهید ، برای مثال هفته ای دوبار و در داخل حمام استفاده کنید .

لایه برداری کردن معمولا از سنین ۲۰ سال به بالا شروع می شود، و تنها برای از بین بردن لایه های مرده پوست استفاده نمی شود بلکه در درمان جوش ، لک ، بستن منافذ باز پوست و ……. می شود . ناگفته نماند لایه برداری پوست به وسیله اسکراب های تخصصی باعث جوان سازی و ضد پیری پوست می باشد .

همچنین لایه برداری کمک می کند یک پاکسازی حرفه ای انجام دهید چون چربی های اضافی پوست را از بین می برد و صورت در عین اینکه چربی ندارد رطوبت مورد نیاز خود را از طریق لایه برداری به دست می آورد


برای دیدن محصولات لایه بردار و خرید اینجا را کلیک کنید .

لایه برداری پوست صورت,لایه برداری پوست با میوه,لایه برداری پوست طبیعی,لایه برداری پوست با مواد طبیعی,لایه برداری پوست بدن,لایه برداری پوست صورت در خانه,لایه برداری پوست با جوش شیرین,ماسک برای بستن منافذ باز صورت,بسته شدن منافذ باز صورت,کرم بستن منافذ باز صورت,روش بستن منافذ باز صورت,راههای بستن منافذ باز صورت,برای بستن منافذ باز صورت چه باید کرد,اسکراب والنسی,خرید روغن ارگان,اسکراب هالیوود

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید