09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
قویترین لوسیون ضد ریزش مو ۲۰۲۴
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

قویترین لوسیون ضد ریزش مو ۲۰۲۴

مو در سر هر انسان نماد زیبایی و آراستگی می باشد. امروزه ریزش مو بر اثر یکسری از مشکلات و دلایل به وجود می آید، علت ریزش مو در هر فرد متفاوت است.در سر هر فرد به طور طبیعی بین ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار تار مو وجود دارد، که روزانه ریزش بین ۷۰ الی ۱۰۰ تار مو کاملا طبیعی می باشد و نباید دچار استرس و فشارهای عصبی شوید.در این مقاله از سایت زیبایی بزک با ما همراه باشید تا شما را با علت ریزش مو و معرفی قویترین محصولات ضد ریزش و تقویت مو آشنا کنیم.

قبل از اینکه درباره علت ریزش مو صحبت کنیم خوب است که اول با نحوه رشد موها آشنا شویم. در پوست هر فرد به اندازه، حدود ۱۰۰۰ تار مو وجود دارد که هر کدام از این ها، نحوه رشدشان با دیگری متفاوت می باشد. هر فولیکول مو در سر، یک تار مو تولید می نماید، که رشدی در ماه حدود ۱۲ میلی متر و طول زمان عمر آن ۲ الی ۶ سال می باشد. و پس از مرحله رشد به صورت یک ماه متوقف شده و دوباره چرخه جدید شروع به رشد می نماید.
به این شکل موها در مراحل مختلف مورد رشد قرار می گیرند و پرپشتی خود را حفظ می نمایند.

مراحل رشد مو

مرحله آناژن ( رشد مو )

این مرحله ۲ الی ۸ سال زمان نیاز دارد و میزان بلندی مو به این مرحله مربوط می شود. بعضی از افراد موهای بلند دارند، به همین خاطر آناژن طولانی مدتی را تجربه می کنند و موهایشان در مدت زمان طولانی در این مرحله قرار می گیرند.

مرحله کاتاژن (مرحله گذار)

در این مرحله فولیکول موها کوچک هستند و بین ۱۰ الی ۲۳ روز طول می کشند. در مرحله کاتاژن رشد موها متوقف شده و برای رشد جدید مو آماده می شوند.

مرحله تلوژن (مرحله استراحت)

این مرحله جزو حساس ترین مراحل هست که ۲ الی ۴ ماه طول می کشد. این مرحله به ریزش موها معروف هست. موهای جدیدی رشدمی کنند و موهای قدیمی ریزش پیدا می کنند.

اکسوژن یا فاز ریزش موی نرمال

این مرحله ادامه مرحله تلوژن است. به طوری که موهای قدیمی می ریزد و موهای جدید رشد پیدا می کند. معمولا ۵۰ الی ۱۵۰ تار مو در این مرحله به طور طبیعی ریزش پیدا می کنند.

درمان ریزش مو

عوامل ریزش مو

کمبود ویتامین ها

ویتامین ها نقش حیاتی در رشد و حفظ سلامتی موها دارند. بنابرین باید در رژیم غذایی ویتامین ها به شکل کافی مصرف شود. تا در چرخه رشد و پرپشتی مو اختلال ایجاد نگردد. اگر به ویتامین ها توجه نشود منجر به ریزش شدید مو و کم پشتی آن می شود.

بارداری و تغییرات هورمونی

موقع بارداری بدن دچار تغییرات هورمونی می شود که ریزش و کم پشتی مو اتفاق می افتد. البته در بعضی از مواقع، بعد از باردرای بدن به حالت طبیعی خودش برمی گردد و بعد از چند ماه، موها به حالت طبیعی رشد می کنند. ممکن است به هم ریختگی تعادل هورمون ها تنها در موقع بارداری رخ ندهد و دلایل دیگری نیز می تواند موجب اختلال و ریزش مو را در پی داشته باشد.

آسیب های جسمی

آسیب هایی از جمله تصادف یا جراحی و همچنین بیماری باعث می شود ریزش مو به وجود آید. همانطور که قبلا اشاره کردیم، مراحل رشد مو متفاوت است. ریزش مو به علت اسیب های جسمی بیشتر به مرحله مرحله تلوژن مربوط می شود.

کم خونی ناشی از فقر آهن

یکی از دلایل شایع ریزش مو در زنان کم خونی ناشی از فقر آهن است. موقعی که بدن آهن کافی دریافت نکند. هموگلوبین در بدن تولید نمی شود. وقتی هموگلوبین در بدن تولید نشود، اکسیژن رسانی نیز کم می شود. اکسیژن رسانی نقش بسزایی در رشد و ترمیم سلول های بدن ایفا می کند. هموگلوبین عامل اصلی اکسیژن رسانی در بدن می باشد. اگر در این کار بدن با مشکل روبرو شود، اکسیژن رسانی نیز در پوست سر متوقف می شود و رشد مو نیز با اختلال روبرو می شود. و کم کم باعث ضعیف شدن تار موها و در نتیجه ریزش و کم پشتی مو را در پی خواهد داشت.

کاهش شدید وزن

موقعی که فرد از روش اصولی برای کاهش وزن استفاده نکند، و روش های ناسالمی را برای لاغری در پیش بگیرد فشارهای اضافی بر بدن وارد می شود و موجب کمبود ویتامین و پروتئین در پوست سر می شود.

کم کاری تیروئید

عده تیروئید نقش زیادی در سلامت کلی بدن از جمله موها دارد. تیروئید غده ای می باشد که در گردن انسان وجود دارد، و ماده هورمونی به نام TH را تولید می کند. وظیفه این غدد تنظیم ضربان قلب، خلق و خو، سوخت و ساز، تنظیم دمای بدن را بر عهده دارد. زمانی که TH به میزان کافی تولید نشود فرد دچار کم کاری تیروئید می گردد که برای سلامتی انسان مشکلاتی ایجاد می کند که یکی از مهم ترین این مشکلات، ریزش شدید مو و کم پشتی آن است.

مصرف دخانیات و الکل

این دو ماده برای بدن بسیار مضرر می باشد. و باعث اختلال و مشکلات خونی، از بین رفتن بافت ریه، بالا رفتن احتمال ریسک سرطان است. همچنین عوارضی از جمله اختلال در عملکرد سالم DNA، فولیکول مو و ایجاد مشکل در خون رسانی به تار موها می شود. اعتیاد به الکل نیز باعث می شود مواد مغذی کافی به ریشه مو نرسد و مو تغذیه مناسبی نتواند داشته باشد. در نتیجه این دو عامل باعث ایجاد آسیب جدی به ریشه موها شده و کم کم باعث ریزش شدید مو و در نهایت کم پشتی مو می شود.

روش های نادرست آرایش موها

همه انسان ها زیبایی را دوست دارند. اما در برخی از مواد روش های نامناسبی برای موهایشان استفاده می کنند. از جمله بستن نادرست موها با کش، رنگ کردن موها با مواد شیمیایی، استفاده از حالت دهنده مو با حرارت بالا، استفاده نادرست از سشوار و اتو که همه این موارد باعث می شود بافت موها شکننده و آسیب پذیر شده و به ریشه و ساقه مو خون رسانی کافی نرسد و کم کم باعث ریزش شدید مو شود.

استرس و افسردگی

اگر استرس و افسردگی به موقع درمان نگردد، موجب مشکلات جدی برای فرد می شود. علاوه بر مشکلات روحی و روانی در فرد، ریزش شدید مو هم جزو عوارض افسردگی می باشد.

معرفی قویترین لوسیون ضد ریزش مو

لوسیون ضد ریزش مو فبریژن
برخی از خواص لوسیون ضد ریزش مو فبریژن فرانسه:
– درمان سریع ریزش مو
– تقویت کننده فوق العاده قوی ریشه مو
– تغذیه کننده فولیکول مو
– رفع قارچ و باکتری پوست سر
– جلوگیری و درمان سفیدی مو
– افزایش رشد مو
– درمان شوره و خارش سر
– مناسب برای درمان پسوریازیس سر
– درمان آلوپسی آره آتا
– درمان ریزش سکه ایی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– تهیه شده از عصاره های خالص گیاهان معتبر برای مو
– حاوی عصاره های رزماری، انگور فرنگی هندی، جوانه گندم، سدر، پرس سرد سیاه دانه، اسطوخدوس، پرس سرد هسته انگور و فندق
– حاوی زینک، بیوتین، ویتامین گروه ب و E
– ۵۰ میل

» برای مشاهده لوسیون ضد ریزش و تقویت کننده مو فبریژن اینجا کلیک نمایید

درمان ریزش مو,بهترین درمان ریزش مو,درمان ریزش موی هورمونی,درمان ریزش مو سکه ای,درمان ریزش مو مردان,درمان ریزش مو شدید,درمان ریزش مو در طب سنتی,درمان ریزش موی سکه ای,جدیدترین درمان ریزش مو ارثی,درمان ریزش مو هورمونی,درمان ریزش مو خانگی,درمان ریزش مو در زنان,درمان ريزش مو,درمان ریزش موی,درمان ریزش موی سر,قویترین شامپو ضد ریزش,قویترین شامپو ضد ریزش مو,بهترین و قویترین شامپو ضد ریزش مو,قیمت قویترین شامپو ضد ریزش مو,بهترین شامپو ضد ریزش مو,بهترین شامپو ضد ریزش مو خارجی,بهترین شامپوی ضد ریزش مو,شامپو ضد ریزش مو,شامپوی ضد ریزش مو,شامپو ضد ریزش,افزایش رشد مو,راه های افزایش رشد مو,بهترین قرص برای افزایش رشد مو,روغن افزایش رشد مو,راهکار افزایش رشد مو,شامپو افزایش رشد مو,روش افزایش رشد مو,افزایش سرعت رشد مو,افزایش رشد ریش,برای رشد مو چه بخوریم,رشد مو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید