09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
قویترین کرم آبرسان صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

قویترین کرم آبرسان صورت

یکی از علت های خشکی پوست نداشتن رطوبت است.

پوست بدن در اثر کاهش ترشح چربی توسط غدد پوستی خشک می شود که در این صورت نسبت به عوامل محیطی و بعضی مواد حساس می شود. پوست حالت سوختگی پیدا می کند که به دلیل نداشتن رطوبت کافی است.

بعد از شست و شو، پوست سفت و ناخوشایند می شود ، مگر اینکه با کرم آن را نرم کنید.علامت خشکی شدید پوست، ترک خوردن آن است.

در اثر باد، دمای زیاد و شرایط آب و هوایی، خشکی و ترک پوست بدتر می شود. پوست روی استخوان ها به سختی کشیده می شود بخصوص روی گونه ها، اطراف لب و چشم که باعث می شود خطوط ریزی در این قسمت ها به وجود آید.

علل اصلی خشکی پوست چیست؟
تغیرات آب و هوا به خصوص در فصول پاییز و زمستان
گرفتن حمام داغ
قرار گرفتن در معرض نور خورشید بدون استفاده از کرم ضد آفتاب
اختلالات تیروئید
کمبود آب بدن
از خشکی پوست در حمام جلوگیری کنید

برای درمان خشکی پوست خود موارد زیر را رعایت کنید:
درب حمام را ببندید.
زمان استحمام باید بین ۵ تا ۱۰ دقیقه باشد.
به جای آب داغ از آب ولرم استفاده کنید.
از شوینده‌های ملایم و بدون بو استفاده کنید.
از شوینده‌ها به مقدار کافی استفاده کنید، سعی کنید از ایجاد کف زیاد خودداری کنید.
به آرامی پوست‌تان را با حوله خشک کنید.

پروتئین  مود نیاز پوست رو فراموش نکنید

قسمت عمده پوست بدن از پروتئین تشکیل شده است. مولکول های پروتئینی نمی توانند از طریق لایه های سطحی پوست به داخل بافت ها نفوذ کنند. بنابراین شما باید از طریق غذا، پروتئین مورد نیازتان را تامین کنید. کمبود پروتئین باعث شل شدن پوست می شود. برای حفظ سلامتی مو، پوست، دندان ها، ناخن و سفت شدن پوست باید هر روز به مقدار کافی پروتئین مصرف کنید.

کلاژن یکی از مهمترین پروتئین های بافت پیوندی پوست است که در جلوگیری از ایجاد چین و چروک و برطرف کردن آن نقش مهمی دارد. غذاهای پروتئینی حاوی کلاژن شامل آواکادو،  حبوبات، آجیل، کنجد، دانه آفتابگردان وغلات سبوس دار است. سایر غذاهای پروتئینی که باعث می شوند، بدن بین سلول های جدید و سلول های مرده پوستی تعادل برقرار کند، شامل: ماهی، مرغ، گوشت قرمز، تخم مرغ، شیر و لبنیات، جوانه گندم و پروتئین های گیاهی است.

آب مورد نیاز پوست را تامین کنید .

باید روزانه ۶ تا ۸ لیوان آب بنوشید. آب، رطوبت پوست را تامین می کند. سموم را از بدن دفع می کند و آلودگی های خون را از بین می برد. همچنین مانع زدن جوش روی پوست می شود. درصورتی که به مقدار کافی آب مصرف نکنید، بدن از ذخایر آبی پوست استفاده می کند و باعث کم آبی پوست و خشک شدن آن می شود.

برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به پوست و مو باید مواد لازم مثل روی و آهن در رژیم های غذایی در نظر گرفته شود. رژیم غذایی غنی از سیلیس، کلسیم و آهن از ریزش مو جلوگیری می کند یا آن را کاهش می دهد. میوه ها نیز به دلیل دارا بودن املاح و مواد معدنی تأثیر بسزایی را در سلامت پوست و مو دارند. میوه ها سرشار از کلسیم، فسفر، سدیم، منیزیم و آهن بوده و برای تأمین رشد و استحکام پوست و مو بسیار مؤثر هستند.»

کرم آبرسان را فرموش نکنید .

کرم آبرسان، مغذی و ضدقرمزی ژیورل فرانسه حاوی روغن جوجوبا، جو دوسر و ویتامین E می باشد. این کرم برای درمان خشکی پوست، کم آبی پوست(دی هیدراته)، قرمزی و التهاب پوست تجویز می شود. همچنین بخاطر داشتن جو دوسر برای پوست های مستعد اگزما و درماتیت نیز تجویز می شود.
عصاره جو دوسر، با داشتن ترکیبات فلاونوئید دارای اثر ضدالتهاب قوی و به واسطه داشتن ساپونین دارای اثر تنظیم کننده سیستم دفاعی می باشد، عصاره جو دوسر هم چنین ریسک عفونت های باکتریایی ثانویه را از طریق مهار اتصالات باکتری استافیلوکوک طلایی به سلول های کراتینوسیت کاهش می دهد.
جو دوسر به علت دارا بودن مقادیر بالای ترکیبات پروتئینی، پلی ساکاریدها، لیپیدها، اسیدهای چرب مانند اُمگا ۳ و انواع ویتامین ها از جمله E , B5 سبب نرمی، محافظت و رطوبت رسانی به پوست می شود.

– کرم تسکین دهنده و آرام بخش پوست(سوتینگ)
– حاوی عصاره جو دوسر، روغن جوجوبا و ویتامین E
– درمان و جلوگیری از چین و چروک
– آبرسان عمقی پوست
– ترمیم کننده قوی پوست
– التیام بخش و ضد خارش پوست
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست
– رفع قرمزی و التهاب پوستی
– مناسب در درمان های پوست مستعد اگزما و درماتیت
– مناسب صورت و بدن، برای ترمیم زخم، بخیه، انواع بریدگی ها، شقاق نوک سینه، درماتیت
– مناسب انواع پوست خشک، مختلط و چرب
– ۱۵۰میل
– ساخت فرانسه

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید.

درمان خشکی پوست صورت,درمان خشکی پوست دست,درمان خشکی پوست بدن,درمان خشکی پوست پا,درمان خشکی پوست انگشتان دست,درمان خشکی پوست اطراف چشم,درمان خشکی پوست اطراف دهان,درمان خشکی پوست ابرو,درمان خشکی پوست اگزما,درمان خشکی پوست اطراف بینی,درمان خشکی پوست بعد از سوختگی,درمان خشکی پوست پسوریازیس,درمان خشکی پوست پیشانی,اگزما چیست,اگزما دست,اگزما صورت ,اگزمای دستدرمان قرمزی پوست بینی,درمان قرمزی پوست بعد از لیزر,درمان قرمزی پوست با لیزر,درمان قرمزی پوست صورت,,درمان قرمزی پوست اگزما,درمان قرمزی پوست اطراف بینی,درمان قرمزی پوست اطراف چشم,درمان قرمزی پوست بعد از اصلاح,درمان قرمزی پوست ناشی از آفتاب سوختگی,رفع قرمزی پوست پسوریازیس ,درمان خشکی و قرمزی پوست پا,درمان قرمزی و پوسته شدن پوست صورت,رفع قرمزی پوست جای جوش,درمان جوش و قرمزی پوست,درمان قرمزی پوست دور چشم,رفع قرمزی پوست زیر چشم,درمان قرمزی و حساسیت پوست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید