09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
قویترین کرم درمان ترک شکم در بارداری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

قویترین کرم درمان ترک شکم در بارداری

در این مقاله از سایت زیبایی بزک، به بررسی راهکارهای موثر برای درمان ترک شکم و ران می‌پردازیم. از تمرینات ورزشی مناسب و استفاده از محصولات طبیعی تا رعایت تغذیه سالم و روش‌های خانگی، راهکارهای متنوعی برای کاهش و بهبود ترک‌های شکم و ران وجود دارد. با ما همراه باشید تا شما را با قویترین کرم درمان ترک شکم در بارداری آشنا کنیم.

ترک شکم و ران در بارداری

ترک شکم در باردای عارضه ای است که مادران باردار را درگیر می نماید. ترک ها معمولا به صورت خطوط بنفش کم رنگ یا سفید روی شکم، پاها و ران ها ایجاد می شود، معمولا بعد از زایمان نیز بر روی پوست باقی می ماند. که مادران می توانند از کرم مخصوص درمان ترک شکم و ران در بارداری استفاده کنند.

علت ترک شکم و ران

در موقع بارداری به علت تغییرات هورمونی و افزایش وزن ترک بر روی شکم و ران ایجاد می شود. در واقع با کشیدگی لایه های میانی پوست فیبر های کلاژن پاره شده و رگ های خونی زیر پوست از بین شکاف های فیبرهای کلاژن که به صورت خطوط بنقش یا قرمز است نمایان می شود و بر اثر گذشت زمان، رگ های خونی بهبود می یابد و رنگ آن ها به شکل سفید در می آید.

راه های درمان ترک شکم و ران

از آنجایی که این ترک ها به صورت دردناک و خطرناک نیستند اما تاثیر بر روی زیبایی پوست می گذارند و باعث می شود خانم ها بعد از زایمان از لحاظ روانی اذیت و اعتماد به نفس آن ها را پایین بیاورد.

از درمان های خانگی که با استفاده از روش های ساده و کم هزینه هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویتامین E

استفاده از ویتامین E ترک را نرم کرده و سلامت پوست را تامین می نماید. ویتامین E به وفور در تغذیه ها می توانید پیدا کنید همچنین به صورت موضعی استفاده کنید. به این ترتیب که چند قرص ویتامنی E را پاره و محتویات آن را بر روی پوست بمالید، این روش را هر روز یک بار انجام بدهید.

سفیده تخم مرغ

سفید تخم مرغ سرشار از اسیدآمینه و پروتئین است، پس به عنوان یک روش خانگی مناسب برای تغذیه پوست استفاده می شود. برای درست کردن این ماسک خانگی به عنوان قویترین درمان ترک بارداری، دو عدد سفید تخم مرغ را در همزن بریزید و آن قدر بهم بزنید تا کف سفید تولید شود سپس آن را روی شکم بمالید و بعد از ۳۰ دقیقه آن را بشورید.همچنین می توانید بعد از شستن کرم آبرسان مناسب حاوی ویتامین E استفاده کنید.

آب سیب زمینی

سیب زمینی باعث روشن شدن پوست و درمان مشکلات پوستی می شود. در سیب زمینی مواد تاثیرگذاری از جمله فنول و کارتنوئیدها وجود دارد. ابتدا یک عدد سیب زمینی را رنده کرده و آب آن را بگیرید سپس بر روی شکم بمالید و بعد از ۲۵ دقیقه آن را بشورید.

دوش آب گرم و سرد

یکی دیگر از روش های خانگی استفاده از دوش آب گرم و سرد است. در هنگام دوش گرفتن چند بار جریان آب را به صورت گرم و سرد عوض نمایید. این تغییر دما باعث می شود ترک شکم و پاها از بین برود.

ماسک زردالو

از جمله خواص زردالو می توان به خاصیت لایه برداری و جوان کنندگی آن اشاره کرد. که یکی از قویترین روش های درمان ترک شکم و ران است. برای درست کردن این اسکراب زردالو ابتدا چند عدد زردالو را له نمایید سپس ۳ الی ۴ قطره روغن زیتون به آن اضافه کنید و ترکیب به دست آمده را روی ترک بمالید. این کار باعث می شود ترک های پوستی از بین رفته و پوست سفید
شود.

ورزش کردن

ورزش باعث می شود که گردش خون افزایش و تنفس پوست بهتر شود. حرکات ورزشی مناسب باعث کشیدگی و سفت شدن پوست شده و به مرور زمان موجب از بین رفتن ترک های پوستی می گردد.

شکر

شکر یک لایه بردار و اسکراب بسیار قوی است و ترکیب آن با روغن های گیاهی و استفاده موضعی می تواند برای از بین بردن ترک های پوستی انجام بگیرد. قطعا به شما توصیه می شود برای درمان ترک پوستی حتما از شکر استفاده کنید.

کره کاکائو

کره کاکائو باعث افزایش کشسانی پوست شده و رطوبت پوست را افزایش می دهد. برای انجام این روش کره را روی پوست مالیده و پلاستیکی روی پوست بکشید.

کرم درمانی

در دوران حاملگی چون عروق خونی دچار گشاد شدن می شود، باعث ایجاد ترک های ریز و درشت بر سطح پوست می شود. اما بهترین راه برای جلوگیری از ایجاد ترک حاملگی استفاده از کرم های حاوی ویتامین E, A می باشد.

روغن زیتون

روغن زیتون شامل ویتامین A,E و D می باشد. این ویتامین ها باعث نرم شدن پوست می شود. اگر به طور مستمر چند قطره روغن زیتون را بر روی ترک های پوستی بمالید بعد از چند وقت متوجه خواص شگفت انگیز آن می شوید.

درمان ترک شکم با زیتون

آلوورا

گیاه آلوورا دارای برگ هایی است که در آن ژلی موجود می باشد که خاصیت آبرسانی دارد. و باعث نرمی و لطافت پوست می شود، اگر روزانه از این روش برای درمان ترک شکم و ران استفاده کنید مطمئن باشید بهترین روش را برای درمان انتخاب کرده اید.

روغن کرچک

همانگونه که می دانید روغن کرچک از خرد شدن دانه‌ی گیاه کاستور به دست می آید و دارای اسید چرب تری گلیسیرید هست که سبب نرمی و شادابی پوست می شود. روغن کرچک یکی از قویترین روش های درمان ترک بارداری است همانگونه که بهترین روغن برای برطرف کردن سایر مشکلات پوستی نیز استفاده می شود.

  • اگر روش های زیر را رعایت کنید قطعا در دوران بارداری از ایجاد ترک شکم جلوگیری می کنید.
  • بهتر است روزانه ۸ آب میل کنید تا رطوبت و لطافت پوست را حفظ کنید.
  • استفاده از کرم های حاوی ویتامین E در دوران حاملگی، تا پوست را نرم و مرطوب نگه داری کنید.
  • مصرف میوه و سبزیجات مناسب تا ویتامین های موردنیاز پوست را تامین کنید.
  • کنترل وزن در بارداری و دوری از افزایش وزن ناگهانی باعث جلوگیری از ترک شکم و ران می شود.

معرفی قویترین کرم ترک شکم و ران در بارداری

کرم کلاژن و الاستین هالیوود

کرم کلاژن و الاستین هالیوود:

– سفت کننده قوی پوست صورت و بدن
– الاستین و کلاژن سازی قوی پوست
– درمان ترک های پوست در نواحی شکم، ران، بازو، پشت و…
– درمان چروک و خطوط اخم و خنده
– آبرسانی عمقی و چند لایه پوست
– درمان شلی شکم بعد از زایمان، ورزش و…
– درمان شلی پوست
– شاداب کننده قوی پوست
– مغذی کامل پوست
– جوان ساز قوی پوست
– حاوی گل رز، عسل، گل بابونه؛ کاکتوس، الاستین و کلاژن
– حجم ۶۵۰ گرم
– ساخت ایالات متحده
» برای خرید کرم کلاژن و الاستین هالیوود اینجا کلیک نمایید

لوسیون لیفتینگ قوی فبریژن:

– درمان افتادگی پوست
– لیفتینگ قوی پوست
– درمان شلی پوست در نواحی بدن مثل سینه،ران، بازو و…
– درمان چین و چروک های عمقی
– جوانسازی قوی پوست و رفع علائم پیری پوست
– درمان غبغب
– درمان ترک های پوست
– حاوی فرمولاسیون قوی از گیاهان سنتلا آسیاتیکا(Centella Asiatica)، پرس سرد دانه گل رز، عصاره بلوط حلب، اسید هیالورونیک، اسید فرولیک، عصاره خولان دریایی، سلول های بنیادی گیاهی
– غنی از ویتامین E
برای خرید لوسیون لیفتینگ قوی فبریژن اینجا کلیک نمایید

کرم ترک بدن کرک کلار

برخی از خواص کرم ترک بدن کرک کلار:

– درمان ترک های ناشی از بارداری، چاقی-لاغری، بلوغ و…
– پیشگیری از انواع ترک پوست
– قابل استفاده در دوران بارداری
– ۵۰ میل
» برای خرید کرم ترک بدن کرک کلار اینجا کلیک کنید
درمان ترک شکم,درمان ترک شکم بعد از زایمان,درمان ترک شکم در بارداری,درمان ترک شکم بعد از زایمان با لیزر,درمان ترک شکم با لیزر,درمان ترک شکم بعد زایمان,درمان ترک شکم حاملگی,درمان ترک پوستی,درمان ترک های پوستی,درمان ترک ران,درمان ترک های پوستی ران پا,درمان ترک های پوستی روی ران,درمان ترک روی ران پا,درمان ترک پوست ران پا,درمان ترک پوست کشاله ران,راه درمان ترک پوست ران,جلوگیری از ترک در بارداری,بهترین کرم برای جلوگیری از ترک شکم در بارداری,جلوگیری از ترک شکم در بارداری,برای جلوگیری از ترک شکم در بارداری,روغن برای جلوگیری از ترک شکم در بارداری,چگونه از ترک شکم در بارداری جلوگیری کنیم,بهترین روغن برای جلوگیری از ترک پوست در بارداری,جلوگیری از ترک پوستی در دوران بارداری,راه جلوگیری از ترک شکم در بارداری,درمان ترک شکم,درمان خانگی ترک شکم در بارداری,درمان خانگی جلوگیری از ترک شکم در بارداری,درمان ترک شکم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید