09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
قویترین کرم رفع تیرگی بدن
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

قویترین کرم رفع تیرگی بدن

این ملانین هست که رنگ پوست را تعیین میکند.ملانین رنگدانه بیولوژیکی است که در درون پوست وجود دارد. ملانوسیت‌ها سلول های تخصصی در لایه فوقانی پوست هستند که وظیفه سنتز ملانین رو به عهده گرفتند، در واقع وظیفه اصلی ملانین به عنوان ضد افتاب طبیعی در برابر اشعه های آفتاب هستند .
اگر بیش از اندازه در برابر اشعه ها ماورا بنفش ( UV ) خورشید قرار بگیرید باعث سرطان پوست می شود. اما ملانین پرتوهای UV را جذب میکند و به عنوان یک ضد افتاب طبیعی در برابر آن ها عمل میکند .

انواع ملانین

فوملانین : به رنگ قرمز تا زرد است و در افرادی که موهای قرمز و لک های کم رنگ دارند به وجود می اید .

اووملانین :اووملانین ملانین قهوه‌ای تیره تا سیاه است و اغلب در افرادی که به راحتی برنزه و یاد جوش های تیره ایجاد میشود وجود دارد.

عوامل تیرگی بدن و صورت

نور خورشید

ایستادن بیش از اندازه در برابر افتاب و اشعه های مضرر باعث اسیب به سلول های لایه فوقانی پوست می شود.رسوب بیش از اندازه ملانین در پوست باعث ایجاد لک های سنی در افراد میشود و این نوع لک ها بیشتر در قسمت های صورت / دست دیده می شود .

هورمون‌

ملاسما نوعی از هایپرپیگمنتاسیون تکه تکه است که بیشتر در خانم‌ها دیده می‌شود. افزایش تولید ملانین در افرادی که بیشتر در معرض نور خورشید قرار گرفته اند بیشتر هست. هایپرپیگمنتاسیون بیشتر در نواحی گونه ها ف پیشانی و لب بالایی ایجاد میشود .وقتی این ملانین بیش از حد ترشح شود علت اصلی ترشح بیش از اندازه هورمون‌های استروژن و پروژسترون هست .معمولا خانم های باردار و افرادی که داروهای کنترل هورمونی مصرف میکنند ملاسما هم بیشتر دیده می شود .

سن

هایپرپیگمنتاسیون با افزایش سن و بیشتر در افراد بالای ۴۰ دیده میشود .

آکنه – داروهای هورمونی – لوازم ارایشی و بهداشتی – ژن ها از دیگر علل تیرگی هست .

جلوگیری از تیرگی پوست

به هیچ عنوان در مقابل نور خورشید قرار نگیرید.در طی روزها از ضد افتاب مناسب استفاده کنید و هر دو ساعت یبار ان را تمدید کنید ، از لباس های محافظتی مثل عینک و کلاه استفاده کنید و از کشیدن سیگار خودداری کنید .

آیا رژیم غذایی می‌تواند به درمان تیرگی پوست کمک کند؟

معمولا سلامتی پوست به وسیله تغذیه مناسب هست که انجام میگیرد بنابرین برای دست یابی به پوست سالم و زیبا باید رژیم غذایی متعادل را رعایت کنید.

آیا شیمی درمانی می‌تواند رنگ پوست را تغییر دهد؟

هیچ ارتباطی بین شیمی درمانی و تغییر رنگ پوست وجود ندارد مگر در موارد نادر رنگدانه پوست ، مو و ناخن تیره یا روشن شود .

آیا انجام یوگا پوست را روشن و شاداب تر میکند ؟

طبیعتا یوگا به سلامت روحی و روانی و جسمی شما میتواند کمک کند و تمرین های روزانه یوگا به بهبود سلامتی و زیبایی پوست کمک میکند و باعث شادابی و درخشش می شود علاوه بر این یوگا در از بین بردن سموم بدن نیز کمک میکند. در نظر داشته باشید که یوگا باعث سفت شدن و درمان چین و چروک نیز می شود.

تاثیر شیرین بیان در درمان تیرگی

بهبود هایپرپیگمانتاسیون یکی از شناخته شده ترین ویژگی های این گیاه است. هایپرپیگمانتاسیون زمانی اتفاق می‌افتد که پوست شما ملانین بیشتری را در لکه‌ها یا لکه‌های خاصی نسبت به سایرین تولید می‌کند و به پوست رنگ ناهموار و ظاهری تیره می‌دهد.
این اغلب به دلیل قرار گرفتن در معرض رادیکال‌های آزاد اتفاق می‌افتد. رادیکال‌های آزاد می‌توانند به سلول‌های پوستی ملانین‌ساز آسیب رسانده و آنها را وادار به تولید رنگدانه اضافی کنند. ریشه شیرین بیان با ممانعت از تولید ملانین و رادیکال های آزاد با این فرآیند مقابله می کند. به همین دلیل است که پاک کننده های ملایم و موثر لکه های تیره حاوی عصاره ریشه شیرین بیان است که به از بین بردن لکه های پوست کمک می کند.

تولید ملانین (رنگدانه یا رنگ AKA) یک فرآیند پیچیده است، اما در قلب موضوع آنزیمی به نام تیروزیناز وجود دارد. عصاره شیرین بیان از تولید تیروزیناز جلوگیری می کند و به نوبه خود از تولید لکه های تیره جلوگیری می کند. ملانین اضافی را از بین می برد، عصاره شیرین بیان به روش دیگری نیز پوست را روشن می کند. این عصاره حاوی لیکیریتین است، یک ترکیب فعال که به پراکندگی و حذف ملانین موجود در پوست کمک می کند. به عبارت دیگر، نه تنها می تواند به جلوگیری از ایجاد لکه های جدید کمک کند، بلکه می تواند لکه های موجود را نیز محو کند.


برخی از خواص لوسیون ضدلک و روشن کننده فبریژن فرانسه

– درمان انواع لک های قهوه ایی ناشی از بارداری، جوش، آفتاب، افزایش سن، کک و مک و…
– روشن کننده قوی پوست های سبزه و گندمی
– روشن کننده تیرگی پوست صورت و بدن (ناحیه بیکینی، کشاله ران، زیربغل و… )
– درمان لک ناشی از لیزر، پلکسر، میکرو و سایر روش های تهاجمی
– بدون هیدروکینون
– بدون لایه برداری و بدون نازک کردن پوست
– کاملا گیاهی و بدون مواد شیمیایی
– حاوی ۱۰ عصاره برتر در درمان لک اعم از آلوئه باربادنسیس، پرس سرد هسته آلبالو،شیرین بیان، گل نسترن، پرس سرد هسته انگور، پرس سرد هسته زردآلو، اسطوخودوس، کندر، پرس سرد هسته انار، عصاره رزماری
– غنی از ویتامین C,E
برای دیدن متن کامل و خرید لوسیون ضد لک فبریژن اینجا را کلیک کنید

کرم ضد لک و روشن کننده آلفا آربوتین آکواریوس

برخی از خواص کرم ضد لک و روشن کننده آلفا آربوتین آکواریوس

– درمان لک و تیرگی پوست بدون بازگشت
– حاوی عصاره آلفا آربوتین، عصاره شیرین بیان و لاکتیک اسید
– یکدست شدن رنگ پوست صورت
– درمان انواع لک های قهوه ایی ناشی از بارداری، ملاسما، جای جوش، لک افزایش سن و…
– درمان لک ناشی از کارهای تهاجمی مثل لیزر، پلکسر، میکرو و…
– بدون بازگشت لک
– روشن کننده و آبرسان پوست
– مناسب انواع پوست بدون ایجاد جوش
– بدون حساسیت، بدون قرمزی، بدون پوست ریزی
– محصول فاقد هیدروکینون و فاقد کورتون
– حساس به نور نیست
– ۳۰ میل
– فرمولاسیون سوئیس
» برای خرید کرم ضد لک آلفا اربوتین آکواریوس اینجا کلیک نمایید

تیرگی بدن,لیزر رفع تیرگی بدن,کرم رفع تیرگی بدن,دستگاه رفع تیرگی بدن,برای تیرگی بدن چکار کنیم,رفع تیرگی بدن خانگی,برای تیرگی بدن چی خوبه

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید