09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
قویترین کرم لاغری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

قویترین کرم لاغری

بیشتر مردم، کاهش وزن را یک معضل می دانند. مخصوصا آب کردن چربی های شکم که بیشتر بسته به زیبایی ظاهری است؛ چاقی احشامی، نوعی چاقی ای است که درناحیه های میانی بدن تمرکز دارد و باعث می شود هورمون استرس در بدن بیشتر فعالیت کند که باعث افزایش انسولین می شود. درنتیجه، چربی اضافه شکم، می تواند باعث بیماری های سخت و پیچیده ای مانند: دیابت نوع دوم و بیماری های قلبی شود. درواقع راهی برای مقابله با چاقی نیست اما، رژیم و ورزش کردن، می توانند باعث چربی سوزی شکم شود.

نکات مهم برای لاغری شکم و کاهش وزن سریع
هدف خود را از کم کردن وزن بنویسید
بسیاری از مردم این کار را انجام نمی دهند، اما ما را باور داشته باشید، چون این کار جواب می دهد. حتی اگر بخواهید ظرف ۳ ماه، ۱۰ کیلو وزن کم کنید، یا آنکه فقط شکم خود را آب کرده یا سطح انرژی خود را افزایش دهید، همه ی این ها را در برنامه ی کاهش وزن روزانه ی خود بنویسید. نخستین هدف برای کاهش وزن این است که این مسئله را بدانید و به خود بگویید که چقدر باید وزن کم کنید.
بیشتر از میزان مصرف خود کالری بسوزانید
شاید خیلی ساده به نظر بیاید اما این کار مستلزم برنامه ریزی است. برای رسیدن و عملی ساختن این ایده، یک ساعت پیاده روی در روز با سرعت ۵ کیلومتر در ساعت می تواند چیزی حدود ۱۴۵ کالری بسوزاند، در شرایطی که یک ساندویچ برگر حاوی ۴۶۵ کالری است.

رازهای تغذیه و رژیم غذایی برای لاغری شکم
هرگز برای کاهش وزن گرسنگی نکشید

اگر برنامه ای را انجام می دهید که نباید طبق آن غذا بخورید یا رژیم غذاییتان را کم کنید، بدنتان فکر می کند که شما در حال تحمل گرسنگی هستید و سعی می کند به جای سوزاندن کالری، آنها را ذخیره کند. سعی کنید غذاهایی را که دارای کالری منفی هستند بخورید چرا که کالری بسیار کمی دارند.

قند را با شکر برگ جایگزین کنید
این مواد طبیعی که میزان کالریشان صفر است تقریبا در تمام فروشگاه های زنجیره ای در دسترس هستند. از طرفی مصرف آنها در کاهش قند خون و کنترل میزان دیابت هم تأثیر فراوانی دارد.

استفاده از کرم لاغری پرفکت فیت

ژل لاغری پرفکت فیت با فرمولاسیونی پیشرفته و مواد موثر کاملا گیاهی تاثیری شگرف در درمان چاقی و سلولیت دارد، این محصول دارای ترکیبات گیاهی موثری برای چربی سوزی می باشد .

عصاره مولکولی گیاه گلوسین(GLAUCINE):
این ماده به عنوان یک مولکول چندکاره باعث تحریک لیپولیز شده و با استفاده از تنظیم جریان کلسیم در سلـول چربـی، مهار کـردن اکسیـداسیون و آزاد سـازی الاستین مانع از تشکیل بافـت چربـی جدیـد می شود.

عصـاره زنجبیل وحشـی(ZINGEBIR ZERUMBET):
این ماده موثره باعث تحریک بافت انباشته چربی و کاهش حجم سلول های چربی شده و با افزایش سنتز رشته های الاستین، اثر ضد التهابی قوی دارد. عصاره زنجبیل وحشی با خاصیت چندین برابر زنجبیا عمومی در کاهش سریع سلول های چربی نقس بسزایی ایفا می کند.
عصاره گیاه گلوباریا(GLOBARIA):
عصاره استخراج شده از کشت سلول های بنیادی این گیاه حاوی ماده موثری می باشد که باعث کاهش جذب چربی در بافت و جلوگیری از پیری سلولی می شود. این گیاه باعث می شود چربی اضافی دفع و از ایجاد چربی جدید جلوگیری شود.

ژل لاغری و درمان سلولیت پرفکت فیت

– لاغر کننده شکم، پهلو، بازو و ران
– درمان سلولیت و چربی اشباع زیر پوست
– کمک به چربی سوزی و کاهش سایز
– مناسب استفاده در نواحی شکم، پهلوها ، باسن و ران و بازو
– حاوی عصاره مولکولی گیاه گلوسین ، عصـاره زنجبیل وحشـی
– حاوی عصاره گیاه گلوباریا و عصاره خالص کافئین
– تحریک بافت چربی جهت از بین بردن پیوند بین سلول های چربی
– کاهش قابل توجه حجم و ضخامت بافت چربی
– افزایش گردش خون زیر پوستی
– کمک به تخلیه مایعات محبوس میان بافتی


برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

ژل لاغری جلبک دریایی والنسی ,چربی سوز شکم با دارچین,چربی سوز شکم با زیره,چربی سوز شکم با ورزش,چربی سوز شکم و پهلو,انواع چربی سوز شکم,چربی سوز برای شکم,چربی سوز برای شکم پهلو,کرم لاغری موضعی,کرم لاغری شکم,کرم لاغری پهلو,کرم ترک لاغری ,لاغری شکم با زردچوبه,لاغری شکم با آب گرم,لاغری شکم با کدو و ماست,لاغری شکم و پهلو سریع بدون ورزش,لاغری شکم و پهلو,لاغری شکم افتاده,لاغری شکم با ورزش,لاغری شکم پهلو,لاغری شکم پهلو بازو,لاغری شکم پهلو با طب سوزنی,لاغری شکم پهلو ران,لاغری شکم پهلو با حلقه,لاغری شکم تضمینی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید