09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
قویترین کرم چاقی صورت ۲۰۲۴
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

قویترین کرم چاقی صورت ۲۰۲۴

در این مطلب از سایت زیبایی بزک، به بررسی اثرات ضد پیری و چاقی صورت هیالورونیک اسید بر روی پوست می‌پردازیم. هیالورونیک اسید یک ترکیب مهم در حفظ جوانی و سلامت پوست است.
در این مقاله، به توضیح نحوه عملکرد هیالورونیک اسید در چگونگی چاقی صورت، کاهش خطوط و چین و چروک‌های پوست، افزایش لطافت و جوانی پوست، و نکات مهم در استفاده از آن می‌پردازیم.

هیالورونیک اسید ماده ای است که به صورت طبیعی در تمام نقاط مختلف بدن، اعم از پوست و مفاصل و چشم ها به وفور موجود هست. هیالورونیک اسید معمولا در محصولات چاقی صورت و ضد چروک کاربرد دارد.
این ماده باعث حفظ رطوبت در پوست می شود، و باعث لغزتده شدن بافت و مفصل می گردد. این ماده به شکل های گوناگون هم چون کرم، ژل و سرم در بازار موجود است.
هیالورونیک اسید به کمک باکتری در یک محیط آزمایشگاهی توسط دانشمندان تولید می شود، این نسخه می تواند به قسمت های وسیعی از عملکردهای بدن کمک کند. نزدیک نیمی از بدن  هیالورونیک اسید دارد به طوری که ترکیب اصلی ساختار پوست محسوب می شود و به پوست طراوت و شادابی بخشیده و در کاهش چین و چروک کمک می کند.

مزایای هیالورونیک اسید برای پوست

– چاقی و گونه گذاری صورت
– ضد چین و چروک
– برطرف کننده قرمزی پوست
– ترمیم کننده
– ضد پیری
– افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
– ترمیم کننده اگزما

کاربردهای هیالورونیک اسید برای پوست

آبرسانی

هر موقع که صحبت از پوست جوان و شاداب می شود، منظور پوستی است که حاوی آب فراوان می باشد. آبرسانی پوست از راه نوشیدن آب کافی هم امکان پذیر است، اما حفظ این آب در لایه های پوستی اهمیت بسیار زیادی دارد.

نرمی و شادابی پوست

در افراد با بالا رفتن سن، تغییراتی در پوست به وجود می آید، که نه تنها از لحاظ زیبایی بلکه از لحاظ روانی ممکن است دچار عوارض ناخوشایندی شود. هیالورونیک اسید می تواند باعث کاهش زبری پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی آن گردد.

ترمیم زخم

هیالورونیک اسید علاوه بر آبرسانی، می تواند زخم را نیز ترمیم و بازسازی کند. این ماده با آبرسانی، پوست را مرطوب نگه می دارد و به بازسازی زخم کمک می نماید.

جوان کننده و ضد پیری

با توجه به اینکه نیمی از هیالورونیک اسید در پوست بدن وجود دارد، می تواند جوان سازی قابل توجهی برای پوست ارائه دهد و در عین حال کاهش هیالورونیک اسید می تواند چروک زودرس را ایجاد نماید.
دلایل مختلفی برای از دست دادن این ماده حیاتی از سطح پوست وجود دارد، از جمله قرار گرفتن در پرتوهای فرابنفش خورشید که باعث ایجاد چین و چروک های پوستی می شود. این ماده باعث می شود که قوام و حالت کشسانی پوست تقویت شده و عمق چین و چروک را کاهش دهد.

علت استفاده از اسید هیالورونیک در روتین های مراقبت از پوست

همانگونه که گفته شد، ماده اسید هیالورونیک به طور طبیعی در قسمت های مختلف از بدن وجود دارد. اما بر اثر گذر زمان و بالا رفتن سن این ماده شروع به پایین آمدن می کند و پیری زودرس را شکل می دهد که قرار گرفتن طولانی مدت در معرض اشعه های مضرر خورشید بر این امر کمک زیادی می کند.
به همین منظور برای تقویت پوست و جلوگیری از پیری زودرس استفاده از محصولاتی که در آن اسید هیالورونیک اصل وجود دارد به صورت روزانه پیشنهاد می شود تا کمتر با شلی و افتادگی زودرس پوست مواجه شویم.

اسید هیالورونیک برای چه نوع پوست تاثیر دارد؟

اسید هیالورونیک برای انواع پوست موثر است. در کسانی که دارای پوست چرب و جوش دار هستند باعث می شود که  چربی پوست کنترل شده و جوش و جای جوش کاهش پیدا کند.
و از سوی دیگر کسانی که دارای پوست خشک هستند استفاده از اسید هیالورونیک باعث آبرسانی عمقی و جلوگیری از خشکی پوست می شود.

چه زمانی از محصولات اسید هیالورونیکی استفاده کنیم؟

اسید هیالورونیک در هر زمانی قابل استفاده است ولی استفاده در دو نوبت صبح و شب بهترین تایم برای درمان است. استفاده از آن در همان لحظه تاثیر خودش را بر روی پوست نشان می دهد، اما برای برخورداری از تاثیرات و ماندگاری طولانی مدت، بهتر است ماه ها از محصولات حاوی اسید هیالورونیک استفاده کنید.

معرفی قویترین کرم چاق کننده صورت حاوی اسید هیالورونیک

کرم لیپوفیلر لاکویینتا سوئیس

کرم لیپوفیلر لاکویینتا سوئیس

– گونه گذاری و حجم دهی صورت
– پر کردن چروک های عمقی پوست
– محرک افزایش تنفس سلولی و بهبود دهنده فعالیت های حیاتی پوست
– رفع لیپوآتروفی (تحلیل چربی های زیر پوست) و بازگرداندن فرم اولیه چهره
– بازسازی کننده و تسریع ساخت سلول های لایه اپیدرم پوست
– اکسیژن رسان عمیق و تغذیه کننده پوست
– کلاژن سازی پوست
– لیفتینگ و فرم دهندگی فوری صورت
– ۵۰ میل
– ساخت کشور سوئیس
» برای خرید کرم لیپوفیلر لاکویینتا اینجا کلیک نمایید

کرم چاق کننده صورت اینتنس

- چاق کننده و گونه گذار صورت
- درمان انواع چین و چروک پوست
- درمان خط اخم و خط خنده
- درمان شلی و افتادگی پوست
- حاوی Q10، پروتئین شیر، پروتئین جوانه گندم آویکولار، پروتئین جوجوبا، کلاژن مالتوز، گلیکوپروتئین عسل و ویتامین A، B5, B6, E
- ترمیم کننده و آبرسان قوی پوست
- پیشگیری از پیری زودرس پوست
- جوان و شاداب کننده قوی پوست
- رفع خستگی پوست
- روشن کننده پوست
- کلاژن و الاستین سازی پوست
- 50 میل
- فرمولاسیون سویس

برای خرید کرم چاق کننده صورت اینتنس سوئیس اینجا کلیک نمایید

 

قویترین کرم چاق کننده صورت,قویترین کرم گونه گذار و چاق کننده صورت,کرم چاق کننده صورت,کرم چاقی صورت,قویترین کرم ضد چروک,کرم پر کننده صورت,چاق کننده صورت,بهترین کرم ضد چروک,بهترین کرم گونه گذار,بهترین کرم گونه گذار صورت,بهترین کرم صورت,,بهترین کرم مرطوب کننده صورت,قویترین کرم ضد چروک,گونه گذاری,بهترین کرم حاوی رتینول,بهترین کرم لیفتینگ صورت خارجی,اسید هیالورونیک,اسید هیالورونیک برای پوست,اسید هیالورونیک سرم,اسید هیالورونیک طبیعی,اسید هیالورونیک کرم,اسید هیالورونیک برای پوست صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید