09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان دانه های سیاه بر روی بینی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان دانه های سیاه بر روی بینی

درمان دانه های سر سیاه روی بینی

زمانی که راه فولیکول های مو بسته می شود بر روی بینی دانه های سر سیاه به وجود می اید . این مشکل بیشتر در نوجوانانی که دارای پوست چرب هستند بروز می کند البته این دانه های سر سیاه می تواند علاوه بر روی بینی ، در ناحیه زانو، ارنج ، و روی پیشانی نیز به وجود اید . دلیل اصلی ایجاد رنگ دانه های سیاه ، وجود چربی بیش از اندازه پوست است که اگر درمان نشود سبب جوش و آکنه می شود . همچنین استرس ، لوازم ارایشی پر چرب، تغییرات هورمونی ، مصرف سیگار ، کافئین و الکل نیز باعث به وجود امدن این رنگ دانه های سر سیاه می شود .

بهترین راه درمان چیست :

برای درمان بهتر است پوست را لایه برداری کنید . بهترین لایه بردار برای این مشکل استفاده از کرم گِل سفید با عصاره خیار هست . این کرم با داشتن انواع ویتامین و وجود مواد معدنی پوست را پاکسازی می کند به غشای داخلی پوست نفوذ کرده و پوست را لطیف و درخشان می کند . این کرم را می توانید برای پوست هایی که دچار اکنه و جوش نیز هستند مورد استفاده قرار دهند .بهترین روش برای درمان دانه های سر سیاه استفاده از اسکراب ها هست. اسکراب با میکانیزمی که دارد پوست شما را بصورت حرفه ایی و بدون هیچ گونه آسیب پوستی پاک می کند و همچنین با لایه برداری سریع و دقیق از پوست شما باعث جوان سازی پوست و روشن کنندگی آن می شود. این اسکراب غنی از ویتامین های مورد نیاز پوست برای انواع پوست ها مناسب بوده که با استفاده این اسکراب شادابی و لطافت پوست صورت خود را تضمین می کنید که جوان بماند و زود پیر نشود.

معرفی قویترین محصول برای دانه های سر سیاه روی بینی

ماسک خاک رس و خیار کالی درم فرانسه
برخی از خواص ماسک خاکرس و خیار کالی درم فرانسه:
– حاوی خاکرس قرمز و چینی
– تخصصی ترین ماسک برای پاکـسازی حرفه ای پوستهای خشک، نرمال، چرب و مختلط
– کنترل چربی و سبوم پوست بدون خشک کردن پوست
– درمان منافذ باز صورت
– پیشگیری از آکنه و جوش
– درمان جوش سرسیاه روی بینی
– درمان جوش بعد از اصلاح صورت
– درمان جای جوش
– سفت کننده و درمان افتادگی پوست
– لیفتینگ پوست صورت
– مناسب برای پوستهای خشک، نرمال، مختلط و چرب
– آبرسانی عمقی پوست بخاطر داشتن خیار
– ساخت فرانسه
– ۱۵۰میل
» برای خرید ماسک خاکرس کالی درم اینجا کلیک نمایید
پوست , صورت, لایه بردار, قوی, جوش, اکنه, سیاهی , بینی , کرم, ماسک, خرید, ماسک, بهترین, قویترین,لایه بردار صورت, لایه بردار پوست, لایه بردار طبیعی, لیه بردار طبیعی پوست, لایه بردار قوی پوست, لایه برداری صورت, لایه برداری پوست صورت,  لایه برداری طبیعی پوست صورت, لایه بردار پوست با مواد طبیعی, لایه بردار صورت, لایه بردار پوست, لایه بردار صورت گیاهی,  لایه برداری صورت گیاهی,  لایه برداری صورت قوی,  لایه برداری صورت برای جای جوش, لایه بردار صورت و بدن, ماسک لایه بردار صورت,  کرم لایه بردار صورت, بهترین لایه بردار صورت,  از بین بردن سیاهی روی بینی, از بین بردن سیاهی های روی بینی,از بین بردن نقاط سیاه روی بینی,  از بین بردن جوش های سر سیاه بینی,  از بین بردن جوش های سرسیاه روی بینی, از بین بردن دانه های سیاه روی بینی , از بین بردن نقطه های سیاه,

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید