09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
لایه برداری پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

لایه برداری پوست

 

بحث لایه برداری بسیار متنوع می باشد و برای انواع پوست ها متفاوت است، اگر دارای پوستی چرب هستید باید بدانید همیشه با مسدود شدن منافذ پوستی مواجه خواهید شد چون چربی پوست نمیتواند به بیرون نفوذ کند و در نتیجه با پوستی پر از آکنه روبرو می شوید .بنابراین باید از ماسک یا اسکراب استفاده کنید که چربی پوست را از بین ببرد و منافذ را تمیز کند، دقت کنید لایه برداری پوست های چرب در هفته دو مرتبه انجام می شود .

اگر جزو افراد خوش شانس هستید که پوست معمولی دارید برای از بین بردن لایه های مرده پوستی بهتر است از اسکراب های ملایم استفاده کنید تا هم دارای صورتی جوان بمانید هم لایه های مرده پوست از بین برود .

اگر جزو دسته ای هستید که دارای پوست خشکی می باشید باید مراقب باشید تا دچار چین و چروک نشوید وقتی پوست خشک است و رطوبت رسانی کمی به پوست می رسد لایه های مرده روی پوست انباشته می شود و جلوی ابرسانی پوست را می گیرد بنابراین برای این منظور نیز باید از اسکراب یا ماسکی استفاده کنید که باعث رطوبت رسانی به پوست شده و لایه های مرده را بردارد، تا دچار خشکی بیش از اندازه نشوید و در عین حال رطوبت را به پوست برسانید .

امروزه در بازار انواع ماسک،اسکراب، صابون یا کرم های لایه بردار وجود دارد ولی باید دقت کنید متناسب با پوست خود یکی از آن ها را انتخاب کنید .در ادامه به بهترین نوع محصولات لایه بردار می پردازیم.


برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

لایه برداری پوست صورت,لایه برداری پوست با میوه,لایه برداری پوست طبیعی,لایه بردار پوست چرب,لایه برداری طبیعی پوست چرب,لایه برداری پوست های چرب,ماسک لایه بردار پوست چرب,,کرم لایه بردار پوست چرب,لایه بردار مناسب پوست چرب,لایه بردار مخصوص پوست چرب,لایه بردار پوست خشک,لایه برداری پوست های خشک,ماسک لایه بردار پوست خشک,لایه بردار مناسب پوست خشک,بهترین لایه بردار پوست خشک,لایه بردار خوب برای پوست خشک

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید