09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
لایه بردار قوی برای لک صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

لایه بردار قوی برای لک صورت


لایه برداری صورت

شما می توانید در یک مرحله پوست صاف و روشن تری داشته باشید. چگونه؟ لایه برداری! نکته کلیدی برای داشتن پوستی شاداب در هر سنی، لایه برداری برای سرعت بخشیدن به گردش سلولی پوست، که با گذشت زمان کند می شود، بسیار مهم است.

این فرآیند لایه بیرونی سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد، بنابراین سطح آن صاف‌تر و شفاف‌تر می‌شود و نور را منعکس می‌کند که باعث می‌شود درخشان به نظر برسد. هر نوع پوستی، از چرب و مستعد آکنه گرفته تا خشک و حساس ، می‌تواند (و باید) لایه‌برداری کند، اما یک بررسی GH نشان داد که تقریباً نیمی از زنان از آن در برنامه‌های مراقبت از پوست خود صرف نظر می‌کنند .

لایه برداری دقیقا چیست ؟

لایه برداری هر روشی است که سلول های مرده پوست را از بین می برد. این روش می تواند مکانیکی یا شیمیایی باشد: می تواند به سادگی استفاده از یک دستمال شستشو برای تمیز کردن صورت (مکانیکی)، یا استفاده از اسکراب صورت ، میکرودرم ابریژن، لایه بردار صورت و محصولات ضد پیری که شامل موادی مانند اسیدها یا آنزیم ها (شیمیایی) است. .

می‌توانید با استفاده از محصولات یا ابزارهای از پیش ساخته‌شده مراقبت از پوست، پوست خود را در خانه لایه‌برداری کنید یا برای درمان‌های لایه‌برداری فشرده‌تر به یک متخصص مراقبت از پوست مانند یک متخصص پوست یا زیبایی مراجعه کنید. روبرتا دل کامپو، پزشک متخصص پوست در میامی، می‌گوید: درمان‌های لایه‌برداری حرفه‌ای مانند لایه‌برداری و میکرودرم ابریژن معمولا قوی‌تر هستند ، بنابراین می‌توانند نتایج قابل توجه‌تری را سریع‌تر ایجاد کنند.

انواع مختلف لایه برداری چیست؟
سه نوع اصلی لایه برداری وجود دارد که هر کدام عملکردهای متفاوتی دارند که برای انواع پوست، نگرانی ها و نیازهای مختلف بهترین کار را دارند. تجزیه سریع:

لایه بردارهای فیزیکی

آنها چه هستند: همچنین به عنوان لایه بردارهای مکانیکی شناخته می شوند، این محصولات شامل محصولات و درمان هایی مانند اسکراب صورت، پولیش، برس های پاک کننده ، میکرودرم ابریژن و درمپلنینگ است که سلول های مرده و کثیفی را با اصطکاک بلند کرده و از بین می برد.
مواد اصلی: ذرات یا گرانول های ساینده مانند شکر یا نمک ریز، پوست آجیل آسیاب شده، آرد ذرت یا دانه های ساخته شده از یک ماده طبیعی مانند سیلیس یا جوجوبا.

لایه بردارهای شیمیایی

آنها چه هستند: درمان هایی مانند لایه بردارها و پاک کننده های صورت، تونرها ، ماسک ها و محصولات مراقبت از پوست ( سرم ها، مرطوب کننده ها) حاوی اسیدها یا آنزیم هایی که پیوندهای بین سلول های مرده پوست را شل می کند تا بتوان آنها را از جای خود جدا کرد.

اسکراب های ترکیبی

لایه بردارهای شستشو که حاوی مواد لایه بردار فیزیکی و شیمیایی در یک محصول در غلظت های متعادل هستند.
مواد اصلی: ترکیبی از یک یا چند ماده لایه بردار فیزیکی و شیمیایی (به بالا مراجعه کنید).

چگونه می توانم در خانه صورتم را لایه برداری کنم؟

شما می توانید با استفاده از سه روش پوست خود را لایه برداری کنید، که شامل مکانیسم های مختلف، دفعات استفاده و کاربرد است و برای انواع پوست های خاص بهترین کار را دارد. در اینجا نحوه انتخاب روش مناسب برای شما آورده شده است:

اگر پوست خشک یا پوست حساسی دارید، یک لایه بردار فیزیکی را انتخاب کنید. دکتر دل کامپو می گوید: “من لایه بردارهای فیزیکی را برای پوست های خشک یا حساس توصیه می کنم تا زبری و بافت را بدون ایجاد التهاب بهبود بخشند.”
اگر پوست چرب دارید، لایه‌بردار شیمیایی حاوی BHA یا لایه‌بردار ترکیبی را انتخاب کنید. لایه‌بردارهای شیمیایی حاوی BHA می‌توانند به کاهش جوش‌ها در پوست مستعد آکنه و منافذ مسدود شده کمک کنند ، و به دلیل اثرات لایه‌بردار دوگانه از مواد فیزیکی و شیمیایی، من [لایه‌بردارهای ترکیبی] را برای پوست‌های چرب رزرو می‌کنم که تحمل بیشتری دارد. کامپو می گوید.
اگر پوست مختلط دارید، هم لایه‌بردارهای فیزیکی و هم شیمیایی می‌توانند برای شما مفید باشند. فقط برای شروع با اندازه گیری سطح تحمل پوست خود به مقدار کم استفاده کنید.
برای پوست‌های بالغ، لایه‌بردار شیمیایی حاوی AHA را انتخاب کنید که با افزایش درخشندگی ، رنگ شب و صاف کردن چین و چروک ، ضد پیری را هدف قرار می‌دهد .
چند بار می توانم صورتم را لایه برداری کنم؟

چیزی به نام لایه برداری بیش از حد وجود دارد! در اینجا نکات استفاده برای هر نوع لایه برداری وجود دارد:

لایه‌بردارهای فیزیکی را می‌توان دو تا سه بار در هفته صبح یا عصر بعد از پاک‌سازی استفاده کرد.

طبق دستورالعمل بسته بندی، شیمیدان ارشد موسسه Good Housekeeping Beauty Lab Sabina Wizemann پیشنهاد می کند که لایه بردارهای شیمیایی را می توان یک بار در هفته ، صبح یا عصر بعد از پاکسازی برای پوست های حساس یا خشک و سه برابر حداکثر برای سایر انواع پوست استفاده کرد .
لایه‌بردارهای ترکیبی را می‌توان از یک بار در هفته تا روزانه، بسته به دستورالعمل استفاده از محصول، استفاده کرد. برای بهترین نتیجه آنها را از نزدیک دنبال کنید.
هنگام استفاده از هر لایه‌بردار (در هر زمان از سال)، محافظت در برابر آفتاب ضروری است، زیرا حذف لایه بالایی سلول‌های مرده پوست، پوست زیرین را مستعد آسیب‌های ناشی از نور خورشید می‌کند. هر روز صبح یک ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر روی صورت استفاده کنید.

دقیقا چگونه صورت خود را لایه برداری کنید

برای جلوگیری از عصبانیت (و آسیب دیده) پوست هنگام لایه برداری، قبل از درخشش باید بدانید:

لایه برداری فیزیکی

هنگام استفاده از یک لایه بردار فیزیکی مانند اسکراب صورت، ابتدا پوست را با استفاده از شستشوی صورت کاملاً تمیز کنید.
مقدار کمی از لایه‌بردار را روی پوست مرطوب با حرکات دایره‌ای با فشار بسیار کم بکشید تا از تحریک و پارگی‌های میکرو در پوست جلوگیری کنید. هنگام استفاده از ناحیه دور چشم خودداری کنید.
لایه بردار را از روی صورت خود بشویید، سپس پوست را با یک حوله خشک کنید.
لایه برداری شیمیایی
با شستشوی صورت شروع کنید، سپس پوست را با استفاده از یک حوله کاملا خشک کنید.
لایه بردار شیمیایی را طبق دستورالعمل بسته، از دور چشم استفاده کنید. تا زمانی که دستور داده شده باقی بماند.
طبق دستورالعمل محصول، لایه بردار را بردارید یا روی پوست بگذارید.

چه زمانی باید لایه برداری را حذف یا متوقف کنید؟

از لایه برداری در خانه بعد از درمان های حرفه ای مانند لایه برداری شیمیایی یا میکرودرم ابریژن، زمانی که پوست دچار آفتاب سوختگی می شود و در هنگام شعله ور شدن اگزما یا روزاسه خودداری کنید. دکتر دل کامپو توصیه می کند در روزهایی که لایه برداری می کنید، از محصولات مراقبت از پوست ساخته شده با موادی که می توانند پوست را حساس کنند، مانند رتینول ، ویتامین C و سایر محصولات حاوی اسید (مانند پاک کننده ها، تونرها، ماسک ها، سرم ها و مرطوب کننده ها) صرف نظر کنید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید