09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
لوسیون ضدجوش فبریژن
389000 تومان
قیمت با تخفیف: 350100 تومان

شرایط خرید :
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 10% تخفیف با ارسال رایگان دارید
1- شامپو جنیزلاین یک عدد خرید کنید یک عدد هم از ما هدیه بگیرید
2- ده درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
15 سال هست با شماییم

لوسیون ضدجوش فبریژن

لوسیون ضدجوش فبریژن با ترکیبات کاملا گیاهی برای درمان انواع جوش و جای جوش(گودی) تجویز می شود. این لوسیون حاوی عصاره های آلوئه ورا باربادنسیس، درخت چای، جوجوبا، گل نسترن، هسته انار فشرده شده، کندر و روغن کوسه ماهی تهیه شده است.
لوسیون ضدجوش فبریژن برای درمان انواع جوش پوستی موثر است. این محصول که کنترل کننده چربی پوست است با خواص لایه برداری و التیام بخشی خود هرگونه التهابهات ناشی از آکنه ها را کاهش داده و سپس به درمان کامل کمک می کند. همچنین به علت داشتن عصاره هایی جهت بازسازی پوست، برای درمان گودی های ناشی از جوش و آبله نیز موثر است.

عصاره درخت چای در درمان آکنه:

عصاره درخت چای که معمولاً برای درمان زخم ها استفاده می شود، به طور موثر آکنه را درمان می کند. این عصاره درخت چای برای متعادل کردن تولید سبوم پوست شما ایده آل است، همچنین دارای خواص ضد عفونی کننده چشمگیر است و به پاکسازی منافذ باکتری ها، قارچ ها و غیره که مولد آکنه است، کمک می کند.

عصاره الوورا در درمان آکنه:

با استفاده از آلوئه ورا می توانید به نتایجی برسید که به دنبال آن هستید. ما میدانیم که آلوئه ورا دارای خواص ضد التهابی، ضد باکتریایی و آنتی اکسیدانی است. قرن هاست که برای پاکسازی زخم ها، از بین بردن درد و التیام سوختگی استفاده می شود. آلوئه ورا جریان خون را در پوست تقویت کرده و باکتری های مضر را از بین خواهید برد.
از آنجایی که روغن درخت چای یک آنتی باکتریال اثبات شده و ترکیبی برای مبارزه با آکنه، مخلوط کردن آن با آلوئه ورا باعث درمان جوش و جای جوش می شود.

عصاره جوجوبا در درمان آکنه:

عصاره جوجوبا در درمان آکنه و ضایعات پوستی موثر بوده و در بهبود زخم ناشی از آکنه نیز نقش بسزایی دارد. در مطالعه ایی پس از ۶ هفته استفاده از عصاره جوجوبا برروی پوست با کاهش ۵۴ درصدی ضایعات آکنه از جمله گودی جوش، پاپول، کیست و کومدون را گزارش کردند.

مطالعه ایی دیگر مبتنی بر آزمایشگاه بر روی سلول‌ها مشخص شد که روغن جوجوبا در درمان زخم‌ها موثر است. به این ترتیب، به علائم زخم های باز به جا مانده از آکنه نیز کمک می کند.

عصاره گل نسترن در درمان آکنه:

لایه برداری طبیعی با عصاره گل نسترن می تواند به کاهش آکنه و تیرگی حاصل از آکنه کمک کند و پوستی درخشان و شاداب به شما بدهد. این به این دلیل است که عصاره گل نسترن سرشار از ویتامین های A و C است. ویتامین A یا رتینول، گردش سلولی پوست را تشویق می کند. ویتامین C همچنین به بازسازی سلولی کمک می کند و درخشندگی کلی را افزایش می دهد.

عصاره هسته انار در درمان آکنه:

عصاره هسته انار که با دقت از دانه های دانه میوه انار استخراج می شود، دارای خواص ترمیم کننده و مغذی است که می تواند اثرات معجزه آسایی در صورت استفاده روی پوست داشته باشد. دانه های انار به خودی خود فوق غذاها هستند. حاوی آنتی اکسیدان ها (بیش از چای سبز یا شراب قرمز)، ویتامین ها و پتاسیم هستند عصاره هسته انار به دلیل قابلیت جذب بدون تحریک در پوست، در رسیدن و پاکسازی منافذ پوست بسیار کارآمد است.

آکنه، البته، در منافذ مسدود شده رشد می کند. روغن هسته انار ضد التهاب و ترمیم کننده است (به لطف اسید استئاریک روغن انار، ویتامین E و اسید پالمیتیک) معمولاً برای درمان آکنه روی پوست استفاده می شود.

عصاره کندر در درمان آکنه:

عصاره کندر، دارویی با قدمت قرن ها برای التیام زخم ها، به ترمیم بافت همبند در پوست کمک می کند و دارای مزایای قوی ضد التهابی، ضد میکروبی و کاهش سوزش است. علاوه بر کمک به کاهش و پیشگیری از آکنه، اثر درمان گودی جای جوش و جوانسازی پوست نیز دارد و آن را برای افزایش درخشندگی عالی می کند.

عصاره روغن کوسه ماهی در درمان آکنه:

عصاره روغن کوسه ماهی سرشار از امگا۳، بتاکاریوفیلن ضد التهابی و ویتامین A بازسازی کننده سلول است و مشخص شده است که این عصاره اندازه و ظاهر جوش ها و اسکارهای آکنه(گودی جای جوش و لک جوش) را در پوست درمان می کند. این عصاره روغن کوسه ماهی همه کاره که به عنوان یک مرطوب کننده موثر پوست است، هیدراتاسیون از دست رفته را نیز جبران می کند و درخشندگی سالمی به آن می بخشد.

برخی از خواص لوسیون ضدجوش فبریژن:

– درمان انواع جوش پوست صورت و بدن
– تنظیم کننده سبوم پوست
– التیام بخش پوست
– کوچک کننده منافذ باز پوست
– روشن و جوان کننده پوست
– درمان جای جوش (گودی جوش و لک جوش)
– درمان انواع گودی ها نظیر جای ابله مرغان، گودی جای بریدگی و…
– دارای مواد کاملا گیاهی عصاره هایی اعم از عصاره های آلوئه ورا باربادنسیس، درخت چای، جوجوبا، گل نسترن، هسته انار فشرده شده، کندر و روغن کوسه ماهی
– مناسب انواع پوست با جذب سریع
– ۵۰ میل

نحوه استفاده: روزانه دو نوبت برروی پوست تمیز چند قطره به کل پوست ریخته و چند دقیقه ارام ماساژ دهید تا جذب شود. در کنار این محصول اگر از اسکراب استفاده کنید سریعتر به نتیجه می رسید.

پیشنهاد: برای مشاهده اسکراب زردالو ژیورل فرانسه اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید