09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
ماده غذایی برای لاغری شکم و پهلو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ماده غذایی برای لاغری شکم و پهلو

ژل کرم غذا میوه رژیم غذایی چربی سوز قوی شکم ولنسی طبیعی سریع شکم گیاهی خانم ها اسلیمینگ پهلو و شکم پینک اسلیم نوشیدنی دنیا جعفری و لیمو قرص جدید بی ضرر

اگر شما می خواهید لاغری شوید بهتر هست یک رژیم غذایی معقولی داشته باشید. تغییر در رژیم غذایی می تواند مشکل و خسته کننده باشد بهترین روش این هست که به رژیم غذایی خود از مواد غذایی چربی سوز اضافه کنید.

بسیاری از مواد غذایی منجر به از دست دادن وزن و در واقع به شما کمک کند کالری بسوزانید. برخی غذاها می تواند به افزایش سوخت و ساز بدن شما کمک کرده و وزن خود را کم کنید. البته دقت داشته باشید استفاده از این مواد غذایی به این معنی نیست که شما در چند روز لاغر خواهید شد حداقل باید ۴۵ روز استفاده کنید.

با اضافه کردن این مواد غذایی به رژیم غذایی خود را همراه با ورزش منظم و استفاده از ژل های لاغری به شما کمک خواهد کرد تا به تناسب اندام خود نزدیک شود.

۱- گریپ فروت:

گریپ فروت یک چربی سوز خیلی قوی هست. در واقع، آن در بین مواد غذایی “کالری منفی” شناخته شده، که به معنی سوزاندن کالری بیشتر و هضم غذا هست.

مطالعهای در سال ۲۰۰۶ در مجله غذاهای دارویی منتشر شده که گریپ فروت در کاهش وزن و مقاومت به انسولین اثر مثبتی دارد. این مطالعه نشان می دهد که خوردن فقط نیمی از یک گریپ فروت تازه قبل از غذا باعث کاهش وزن قابل توجه است.

مطالعه دیگری در سال ۲۰۱۰ در مجله آمریکایی فیزیولوژی منتشر شده – غدد درون ریز و متابولیسم اشاره می کند که ویژگی های گریپ فروت، باعث تحریک سوخت و ساز انرژی و جلوگیری از چاقی ناشی از فعال آنزیمی به نام پروتئین کیناز AMP فعال (AMPK) است.

۲- چای سبز:

چای سبز، چه گرم و یا سرد، یکی از نوشیدنی های دارای خواص چربی سوزی بالا است. این نوشیدنی سالم شامل EGCG آنتی اکسیدان است که از آثار برای سوزاندن کالری را در طول روز و نگه داشتن نرخ سوخت و ساز بدن کمک می کند.

تحقیقی در سال ۲۰۰۷ در مجله کالج آمریکایی تغذیه منتشر شده نشان می دهد که به تنهایی EGCG این پتانسیل را دارد که اکسیداسیون چربی در مردان را افزایش دهد و در نتیجه ممکن است به اثرات ضد چاقی نیز کمک کند.

یکی دیگر از در سال ۲۰۰۸ در مجله تغذیه بالینی آمریکا منتشر شده که گزارش داد عصاره چای سبز می تواند چربی سوزی بالایی با ورزش های هوازی داشته باشد.

۳- خوردن فلفل قرمز

خوردن فلفل قرمز نیز سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد و این به نوبه خود باعث سوزاندن چربی خواهد شد. حضور کپسایسین در فلفل قرمز، باعث گرم شدن بدن و کالری می سوزاند.

مطالعه سال ۲۰۰۳ در مجله انگلیسی تغذیه منتشر شده اشاره می کند که علل کپسایسین، اکسیداسیون چربی (تجزیه چربی) است. کپسایسین حتی باعث تحریک تولید پروتئین کیناز AMP فعال (AMPK) و تداعی ترشح کاتکول آمین از مرکزی غده فوق کلیوی هست که منجر به شکست بیشتر چربی ها می شود.

شما می توانید آن خام، پخته، خشک یا به صورت پودر به غذا اضافه کرده و به نسبت علاقه میل نمایید. خوردن فلفل قرمز میتواند سوخت و ساز بدن را تا ۲۵ درصد افزایش دهد و فعالیت کالری سوزی می تواند تا ۳ ساعت ادامه پیدا کند.

۴- زنجبیل

زنجبیل یکی دیگر از چربی سوز محبوب هست که می توانید به رژیم غذایی خود اضافه کنید. زنجبیل یک گشادکننده عروق هست، این به بهبود گردش خون در بدن کمک و جریان خون را افزایش می دهد که درجه حرارت بدن بالا رفته و به نوبه خود باعث افزایش سوخت و ساز بدن و سوزاندن کالری می شود.

علاوه بر اینکه، زنجبیل افزایش سوخت و ساز خود را افزایش می دهد از طرفی، احساس گرسنگی را کاهش می دهد. زنجبیل نیز خاصیت ضد التهابی و کاهش کلسترول را دارد.

۵- سیب سبز

سیب سبز یک غذای چربی سوز به دلیل بالا بودن محلول فیبر، ویتامین C و محتوای آنتی اکسیدانی است. فیبر باعث می شود غذا به راحتی هضم شود و پکتین موجود در سیب چربی ها را بسوزاندحدود می کند.

سیب سبز نیز مقدار بالای ترکیبات پلی فنل دارد که در مدیریت سلول های چربی در بدن کمک می کند.

در کنار رژیم غذایی می توانید از ژل لاغری حاوی زنجبیل دریایی هم استفاده کنید .

ژل لاغری پرفکت فیت

برخی از خواص کلیدی ژل لاغری و درمان سلولیت پرفکت فیت:
– لاغر کننده شکم، پهلو، بازو و ران
– درمان سلولیت و چربی اشباع زیر پوست
– کمک به چربی سوزی و کاهش سایز
– مناسب استفاده در نواحی شکم، پهلوها ، باسن و ران و بازو
– حاوی عصاره مولکولی گیاه گلوسین ، عصـاره زنجبیل وحشـی
– حاوی عصاره گیاه گلوباریا و عصاره خالص کافئین
– تحریک بافت چربی جهت از بین بردن پیوند بین سلول های چربی
– کاهش قابل توجه حجم و ضخامت بافت چربی
– افزایش گردش خون زیر پوستی
– کمک به تخلیه مایعات محبوس میان بافتی
– کمک به بازسازی بافت پیوندی و افزایش سنتز الاستین
– کاهش جذب و رسوب چربی در بافت و جلوگیری از پیری سلولی
– مقابله با آثار سوء استرس های اکسیداتیو در بافت
– بدون حساسیت های پوستی و عوارض جانبی
– بدون هیچگونه رنگ ، عطر ، اسانس ، پارابن و مواد شیمیایی
– ۲۰۰ میل


برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید