09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
ماسک خاک رس
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ماسک خاک رس

کسانی که پوست حساس دارند می توانند از ماسک خاک رس  استفاده کنند، چراکه از سوزش پوست جلوگیری می کند. ماسک خاک رس دارای مواد معدنی بالا بوده و پر از سیلیکا، آهن، پتاسیم، منیزیم و کلسیم است. این ماسک با پاکسازی و از بین بردن سموم و سلول های مرده پوست، پوست شما را تازه می کند همچنین انتخاب خوبی برای پوست های حساس است.

خاک رس چیست ؟

خاک رس یک ماده بسیار شگفت انگیز برای زیبایی پوست است که سرشار از املاح معدنی بسیار مفید می باشد کسانی که از ماسک خاک رس استفاده می کنند همیشه دارای پوست نرم و شفاف هستند چون پاکسازی ایده آلی انجام می گیرد. اصولا کسانی که دارای پوست چرب هستند و مخصوصا بعد از بند اندازی و اصلاح صورت دچار جوش می شوند استفاده از ماسک خاک رس توصیه می شود .خاک رس را می توان بر روی انواع پوست چرب ، حساس و مختلط استفاده کرد. می توان گفت کسانی که دچار التهاب و قرمزی پوست هستند می توانند برای درمان از ماسک خاک رس استفاده کنند.

ماسک خاک رس یکی از قدیمی ترین ماسک های طبیعی است که مردم سرزمین های مختلف در هند، مصر و چین از آن برای افزایش زیبایی و جوانسازی پوستشان استفاده می کردند. در متون طب سنتی ایران نیز نسخه های مختلفی برای خاک  رس وجود دارد که از آن برای حفظ شادابی و نشاط پوست  استفاده می کنند؛ نسخه هایی که بسیاری از آنها جنبه درمانی نیز دارد.

فواید خاک رس برای پوست

خاک رس به خوبی باعث پاکسازی پوست از وجود چربی ها می شود همانطوری که می دانید پوست های چرب دچار روزنه های باز می شوند بنابراین خاک رس منافذ از وجود چربی هایی که باعث ایجاد جوش می شود را تمییز می کند و به مرور  باعث بستن منافذ باز می شود. بهترین ماسک های خاک رس ماسک های بسته بندی شده و دارای  مجوز بهداشتی  هستند که ما در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

ماسک خاک رس برای پوست چرب.

ماسک خاک رس برای پوست چرب CALLIBELL :
* تخصصی ترین ماسک برای پاکـسازی حرفه ای پوستهای چرب
* کنترل چربی و سبوم پوست
* تنظیم اتساع منافذ غدد سباسه
* پیشگیری از آکنه و جوش
* حاوی آلانتوئین، کاندولا و FENUGREEK
* مناسب برای پوستهای چرب و مختلط
* آنتی باکتریال
روش مصرف:
بر روی پوست تمیز به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه قرار داده سپس با آب ولرم بشوئید .

برای دیدن خواص و خرید ماسک خاک رس کالی بل اینجا را کلیک کنید.


ماسک خاک رس و آرگان

برخی از خواص ماسک خاک رس:

– پاک سازی عمقی چربی پوست

– جمع کردن منافذ باز پوست

– مناسب انواع پوست

– روشن کننده و رفع کدری پوست

– التیام بخش و ضد التهاب

– کنترل کننده چربی پوست

– مناسب برای پوست های مستعد آکنه

– مناسب برای جوش های بعد اصلاح

– تمیز کننده منافذ روی پوست بینی

– سفت کننده پوست

– فاقد پارابن(ماده نگه داره حساسیت زا)

– ۱۵۰ml

برای دیدن خواص و خرید ماسک خاک رس ارگان اینجا را کلیک کنید.

ماسک خاک رس برای صورت,ماسک خاک رس برای چاقی صورت,ماسک خاک رس و گلاب,ماسك خاك رس,ماسک خاک رس callibelle,ماسک خاک رس سبز,ماسک خاک رس قرمز,ماسک خاک رس سفید,ماسک خاک رس کالیبل,ماسک خاک رس برای جوش,درمان چربی پوست صورت,درمان چربي پوست صورت,درمان چربی پوست بدن,درمان چربي پوست,درمان چربی پوست بینی,درمان جوش زیر پوستی پیشانی,درمان جوش زیر پوستی دردناک,درمان جوش زیر پوستی بینی,درمان جوش زیر پوستی سفید,درمان جوش زیر پوستی روی بینی,درمان جوش زیر پوستی ساق پا,درمان جوش زیر پوستی قرمز,درمان جوش زیر پوستی صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید