09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
ماسک برای کندن جوش سر سیاه
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ماسک برای کندن جوش سر سیاه


جوش سر سیاه چگونه ایجاد و درمان می شود ؟

ناخالصی های پوست همیشه در فولیکول های چربی رخ می دهد. این فولیکول ها که از یک موی کوچک و غده چربی تشکیل شده اند ، عمدتا در صورت ، قفسه سینه و پشت دیده می شوند. اگر کانال فولیکول مسدود شود یا باکتری به منافذ وارد شود ، جوش سرسیاه ظاهر می شود. از جوش های سر سیاه به عنوان کومدون نیز یاد می شود. آنها وقتی مسدود می شوند که غدد چربی مسدود شده و روغن اضافی نمی تواند خارج شود. این امر باعث تشکیل “جوش های سر سفید” می شود. اگر پوست در انتهای غده باز شود ، سبوم با تماس با هوا رنگ تیره تری به خود می گیرد. در این حالت ، ما از این به عنوان “جوش سرسیاه” یاد می کنیم. وقتی این اتفاق می افتد ، وقت آن است که به دنبال کرم جوش های سرسیاه باشید تا از تشکیل جوش های سرسیاه به لکه ها جلوگیری کنید

اگر جوش های سر سیاه به خودی خود باز نشوند ، به یک مشکل جدی تبدیل می شوند: سبوم جمع شده به عنوان محل تولید باکتری ها عمل می کند و این می تواند منجر به التهابات چرکی شود. نتیجه این است که یک لکه قرمز ظاهر می شود. هرگز یک نقطه را فشار ندهید! با ترکیدن ، می تواند بافت اطراف را ملتهب کند – یک نقطه به سرعت با نقطه دیگری پیوند می یابد. به همین دلیل استفاده از کرم رفع کننده جوش سرسیاه برای اولین بار در مشاهده لکه بینی ، مهم است تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کنید.

آیا پوست شما تمایل به آلودگی ، مانند جوش های سرسیاه و لکه ها دارد؟ با مراقبت های پیشگیرانه که متناسب با نوع پوست شما باشد ، می توانید از بروز جوش های سرسیاه جلوگیری کنید.

پوست چرب
پوست چرب و لکه دار ، سبوم بیش از حد تولید می کند و باعث براق شدن پوست می شود. منافذ مسدود شده و جوش های سرسیاه یا لکه هایی ایجاد می شود. در اینجا پاکسازی فشرده از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سبوم اضافی را با یک ژل شستشوی ملایم که مناسب پوست شماست و رطوبت زیادی را ایجاد می کند ، از بین ببرید. یک ژل شستشوی ملایم یک گزینه عالی برای کرم رفع جوش سرسیاه است ، که نه تنها به عنوان کرم جوش های سرسیاه بلکه برای تمیز و تمیز نگه داشتن پوست نیز مفید خواهد بود.

پوست ترکیبی
در پوست ترکیبی ، گونه ها خشک هستند ، در حالی که پوست پیشانی ، بینی و چانه لکه دار و چرب است. این نوع پوست از نظر مراقبت از پوست یک چالش خاص است. حتماً برنامه تمیز کردن صورت خود را مطابق با نیازهای خاص پوست ترکیبی تنظیم کنید! یک محصول مراقبت مرطوب و بدون روغن مانند کرم روزانه بدون روغن ضروری انتخاب کنید که از ایجاد لکه در منطقه T جلوگیری می کند.

نکات و ترفندهایی برای مبارزه با منافذ مسدود شده “
چوب های پوشاننده ضد باکتری: اگر می خواهید جوش های سرسیاه یا لکه ها را بپوشانید ، فقط از آرایش معمولی استفاده نکنید. چوب های پوشاننده یا پودرهای صورت با اثر ضد عفونی کننده برای این کار بهتر است.
درمان آرایشی حرفه ای: در یک آتلیه لوازم آرایشی و بهداشتی ، می توانید جوش های سرسیاه را که توسط یک متخصص باتجربه درمان می شوند ، داشته باشید: حمام بخار صورت منافذ پوست را باز می کند ، بنابراین جوش های سر سیاه برطرف می شود. پس از آن ، پوست ضد عفونی می شود ، مقوی می شود و دوز بیشتری از آن مراقبت می شود. شگفت زده خواهید شد که چقدر می توانید ظاهر پوست خود را بهبود ببخشید!
سبک زندگی: رژیم غذایی و عادت های زندگی خود را تغییر دهید: غذاهای چرب با ویتامین ها و عناصر کمیاب کمتر به پوست شما آسیب می رسانند. اطمینان حاصل کنید که غذای سالم می خورید و مایعات زیادی می نوشید. سیگار کشیدن برای پوست شما مانند سم است و در طولانی مدت روی ظاهر پوست شما تأثیر می گذارد! برای بهبود چشمگیر ظاهر پوست ، یک سبک زندگی عالی را با یک کرم مناسب برای جوش های سرسیاه ترکیب کنید

برای دیدن محصولات ضد جوش و خرید اینجا را کلیک کنید.

جوش سر سیاه بینی,جوش سر سیاه بزرگ,جوش سر سیاه در گوش,جوش سر سیاه در کمر,جوش سر سیاه صورت,جوش سر سیاه دور لب

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید