09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
ماسک خانگی برای درمان ریزش مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ماسک خانگی برای درمان ریزش مو


برای درمان ریزش مو انواع راهکارها موجود است. برای درمان خانگی ریزش و تقویت مو در زیر انواع ماسک های خانگی توصیه می شود. در زیر چند ماسک موی خانگی موثر وجود دارد که می تواند به جلوگیری ریزش و رشد مجدد مو کمک کند

» ماسک موز برای مبارزه با ریزش مو
موز، موها را مرطوب می کند، باعث نرم شدن آنها می شود و همچنین باعث کاهش شوره و آسیب مو می شود. موز سرشار از آنتی اکسیدان ها، پتاسیم، روغن طبیعی و ویتامین ها است. به همین دلیل آنها برای درمان ریزش مو ایده آل محسوب می شوند.
۲ عدد موز رسیده را با ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون خالص، ۲ قاشق غذاخوری روغن نارگیل و ۱ قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید تا یک قوام صاف داشته باشید. آن را روی پوست سر و مو بمالید. آن را به مدت ۵ دقیقه نگه دارید و با آب ولرم بشویید تا ریزش مو درمان شود.

» ماسک مو ماست برای تغذیه و مبارزه با ریزش مو
ماست یک عنصر اساسی برای رشد مو است، زیرا حاوی ویتامین B، پروتئین و ویتامین D است که همه این موارد برای موهای سالم و قوی لازم است.
۱ فنجان ماست، ۱ قاشق غذاخوری عسل و ۱ قاشق غذاخوری سرکه سیب را بگیرید و آنها را در یک کاسه مخلوط کنید. این ماسک خانگی ماست خانگی را روی پوست سر و مو بمالید. بعد از ۱۵ دقیقه روی پوست سر آن را با آب ولرم بشویید و ببینید که چگونه ریزش مو رفع می شود. ماست به مرطوب کردن موها، تغذیه آنها و جلوگیری از ریزش مو معروف است.

» ماسک موی آووکادو
آووکادو سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ است که باعث تقویت رشد مو می شود. خواص ضد التهابی موجود در آووکادو برای درمان شرایط پوست سر ایده آل است. یک آووکادو رسیده و یک فنجان شیر و همچنین ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون و روغن بادام را نیز به آن اضافه کنید. تمام مواد را در یک قوام صاف مخلوط کنید. آن را روی پوست سر بمالید و بگذارید ۱۵ دقیقه بماند. با آب ولرم بشویید.
از این ماسک موثر برای درمان ریزش مو یک یا دو بار در هفته استفاده کنید تا بافت مو بهبود یابد، باعث کاهش ریزش مو، مرطوب کردن موها و کاهش و جلوگیری از انشعاب و شکستگی مو می شود.

» ماسک تخم مرغ برای تقویت پروتئین مو برای مقابله با ریزش مو
تخم مرغ منبع غنی از پروتئین ها و اسیدهای آمینه است که هر دو برای سلامت مو ضروری هستند. تخم مرغ برای همه انواع مو شگفت آور است و یکی از بهترین ماسک های خانگی است که به راحتی می توانید تهیه کنید.
برای تهیه ماسک موی تخم مرغ؛ ۱ عدد تخم مرغ ، ۱ فنجان شیر ، ۲ قاشق غذاخوری آب لیمو و ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون قاطی کنید. همه مواد را به خوبی مخلوط کرده و روی مو و پوست سر بمالید. ماسک را به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست سر نگه دارید و با آب ولرم بشویید.
همچنین می توانید چند تخم مرغ را با هم مخلوط کنید و آن را به مو و پوست سر ماساژ دهید. آن را به مدت ۲۰ دقیقه نگه دارید و با آب ولرم بشویید.

» ماسک توت فرنگی برای درمان ریزش مو
ماسک توت فرنگی برای موهای روغنی شگفتی می کند. ماسک مو توت فرنگی منافذ را محکم و بررسی ریزش مو ناشی از منافذ گرفتگی را محکم می کند. بنابراین ریزش مو را کاهش می دهد.
۳-۴ توت فرنگی برداشته و با یک قاشق غذاخوری روغن بادام و یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل مخلوط کنید . همه آنها را با قوام یکدست مخلوط کنید. از این ماسک موی توت فرنگی خانگی موثر استفاده کنید تا ریزش مو را روی پوست سر بکشید و بعد از ۲۰ دقیقه بشویید.

» ماسک موی روغن کرچک برای رشد و ریزش مو
روغن کرچک سرشار از پروتئین است و به جلوگیری از خشکی پوست سر کمک می کند و ساقه مو را تغذیه می کند. روغن کرچک برای درمان موهای آسیب دیده، ریزش مو و تقویت رشد مو استفاده می شود.
۲ قاشق غذاخوری روغن کرچک و ۲ قاشق غذاخوری کنیاک و یک تخم مرغ را مخلوط کنید. برای درمان ریزش مو روی پوست سر، این ماسک موی روغن کرچک خانگی را بکار ببرید. آن را به مدت ۳۰ دقیقه نگه دارید و با آب ولرم بشویید. ماسک موی روغن کرچک به کاهش ریزش کمک می کند، از سفیدی مو جلوگیری می کند و رشد مو را زیاد می کند.

» ماسک موی چای سبز برای درمان ریزش مو
چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است و یک درمان عالی برای ریزش مو است که به دلیل رادیکالهای آزاد ایجاد می شود.
۲ قاشق غذاخوری چای سبز را با یک عدد زرده تخم مرغ مخلوط کنید. آن را روی پوست سر بمالید و بعد از ۲۰ دقیقه بشویید. نتی اکسیدان های موجود در چای سبز با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و پوست سر را تغذیه می کنند و ریزش مو را کاهش می دهند.

» ماسک مو رزماری برای درمان ریزش مو
درست مانند ماسک موی چای سبز، ماسک مو رزماری با مبارزه با رادیکال های آزاد رشد مو را تحریک می کند. رزماری خواص آنتی اکسیدانی دارد و آن را به یک ماسک مو کارآمد برای موهای آسیب دیده تبدیل می کند.
۲-۳ قاشق غذاخوری رزماری را خرد کرده و در ۱ فنجان آب مخلوط کنید. چند دقیقه آب را بجوشانید. مایع را صاف کنید و بگذارید خنک شود. مایع خنک شده را روی پوست سر ماساژ داده و بعد از ۱۵ دقیقه موهای خود را با آب ولرم بشویید.
ماسک مو رزماری باعث تقویت فولیکول های مو شده و در نتیجه از ریزش مو جلوگیری می کند.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید