09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
ماسک خاک رس برای جوش
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ماسک خاک رس برای جوش

وقتی صحبت از درمان آکنه می شود ، متخصصان موافق هستند: خاک رس یک کار معجزه آسا است. علاوه بر اینکه سرشار از مواد معدنی مفید است ، خاک رس توانایی جذب و خیساندن ناخالصی های آکنه را نیز دارد. خاک رس با خاصیت جاذب ، لکه دار کننده و قابض خود ، نه تنها با علل اصلی آکنه مقابله می کند بلکه علائم مداوم پوستی را که مستعد شکستگی است ، درمان می کند. در ادامه بخوانید تا فواید ماسک های رس را کشف کنید و چرا آنها ضروری برای روال مراقبت از پوست آکنه شما هستند.

ماسک صورت خشت
خشت دارای سابقه طولانی در مراقبت از پوست است. از اوایل دوره بین النهرین ، این ماده قابل توجه برای التیام زخم ها ، تسکین التهاب و پاکسازی پوست استفاده می شد. مصریان باستان برای تولید صابون های نرم کننده پوست ، خاک رس را با روغن زیتون ترکیب می کردند ، و شناخته می شود که کلئوپاترا برای تمیز کردن چهره وی هفته ای دو بار ماسک خاک رس دریایی مرده استفاده کرده است. امروزه ، رس همچنان به عنوان یکی از اجزای اصلی بسیاری از درمان های داخل آبگرم و خانگی ، از جمله سم زدایی از بند بدن و شفاف سازی ماسک های صورت است.

مزایای ماسک های خاک رس برای آکنه
رس در بسیاری از درمان های ضد بریدگی ، به ویژه ماسک های صورت آکنه ، یک ماده مغذی است. در اینجا چهار روش وجود دارد که ماسک صورت رس به بهبود چهره های مستعد شکستگی کمک می کند.

۱٫ بازیابی تعادل
یکی از دلایل اصلی آکنه تولید بیش از حد روغن است. هنگامی که پوست سبوم تولید بیش از حد می کند ، منافذ آن بزرگتر شده و کشیده می شوند تا در مازاد نگه داشته شوند. علاوه بر پوشش سطح پوست ، روغن اضافی می تواند درون منافذ گیر بیفتد ، جایی که با پوست مرده و باکتریها ترکیب شده و باعث شکستگی می شود. با این حال ، جواب این نیست که تمام رطوبت پوست شما را مکش می کند. از این گذشته ، سبوم برای سلامتی پوست شما ضروری است و به روانکاری و نرم شدن سطح آن کمک می کند. خشت توانایی منحصر به فرد در جذب روغن اضافی از سطح پوست بدون به خطر انداختن هیدراتاسیون لازم دارد. نتیجه: چهره ای کاملاً متعادل.

۲٫ ناخالصی ها و منافذ ها را بیرون بکشید
مانند گلدان به خاک رس فکر کنید: این از ذرات دارای بار منفی تشکیل شده است که به ناخالصی هایی با بار مثبت (مانند سموم و باکتری ها) متصل می شوند و آنها را از منافذ شما بیرون می کشند.
هر جوش با منافذ گرفتگی شروع می شود و اولین قدم مهم در درمان آکنه ، از بین بردن سلول های مرده پوست و پاکسازی انسداد است. مربی بین المللی Eminence Organics International Jude Herrera به ما می گوید: “خاک رس ها به سم زدایی پوست و بیرون کشیدن ناخالصی ها و روغن از سطح آن کمک می کنند. این امر به ویژه برای افرادی که پوست آکنه دارند و یا دارای پوست چرب نیستند ، مفید است. ” به گل رس مانند آهنربا فکر کنید: این از ذره هایی با بار منفی تشکیل شده است که به ناخالصی هایی با بار مثبت (مانند سموم و باکتری ها) وصل می شوند و آنها را از منافذ شما بیرون می کشند. این عمل قابض ایجاد می کند که احتقان را از منافذ منعکس می کند و به آنها اجازه می دهد تا به اندازه طبیعی خود بروند.

۳٫ جذب روغن و درخشش کمینه
خاک رس فقط ناخالصی ها را از منافذ بیرون نمی کشد و آنها را روی سطح پوست بیرون می کشد. در عوض ، بسیار متخلخل و جاذب است – بسیار شبیه به اسفنج. هنگام خیس شدن ، رس رس شده و به ناخالصیها متصل می شود و چون خشک می شود ، آنها را در مرکز آن خیس می کند. علاوه بر جذب سبوم و باکتری هایی که از منافذ خارج شده اند ، گل رس باعث از بین رفتن روغن اضافی و سلول های مرده پوست از سطح پوست می شود. این عمل لایه بردار ملایم نه تنها پوست آلوده کننده های آکنه را شستشو می دهد ، بلکه باعث کاهش درخشش سطحی و همچنین کمک به چهره تر شدن می شود.

۴٫ مواد مغذی-غنی
در کنار خواص تصفیه کننده آن ، خاک رس همچنین مواد مغذی و معدنی لازم را برای حفظ سلامتی پوست شما فراهم می کند. رس در مدت زمان طولانی با فرسایش تدریجی سنگهای غنی از مواد معدنی تشکیل می شود و در نتیجه سرشار از عناصر مفیدی مانند سیلیس ، کلسیم ، منیزیم ، سدیم ، مس ، آهن و پتاسیم است (به عنوان چند مورد). به خصوص ، سیلیس برای تولید کلاژن مورد نیاز است و در نگه داشتن چروک پوست ، محکم و الاستیک نقش اساسی دارد. این می تواند در به حداقل رساندن ظاهر زخم های آکنه انتخاب یخ که اغلب دشوارترین روش برای درمان هستند مفید باشد.

ماسک خاک رس کالیبل

ماسک خاک رس کالی بل فرانسه:
– حاوی خاکرس قرمز و چینی
– حاوی آلانتوئین، کاندولا و چای سبز
– تخصصی ترین ماسک برای پاکـسازی حرفه ای پوستهای نرمال، چرب و مختلط
– کنترل چربی و سبوم پوست
– درمان منافذ باز صورت
– پیشگیری از آکنه و جوش
– درمان جوش سرسیاه روی بینی
– درمان جوش بعد از اصلاح صورت
– درمان جای جوش
– سفت کننده و درمان افتادگی پوست
– لیفتینگ پوست صورت
– مناسب برای پوستهای نرمال، مختلط و چرب
– ساخت فرانسه
– ۱۵۰میل

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

ماسک خاک رس قرمز,ماسک خاک رس سفید,ماسک خاک رس سبز,ماسک خاک رس برای جوش,ماسک خاک رس خرید,ماسک خاک رس callibelle

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید